JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOORquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LIVERPOOL FC
VIRGIL VAN DIJK
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze opmerking ligt er wel heel dik op hoor
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR
Dan is dat niet logisch aangezien moslims zelf meer aanslagen plegen op moskeeën dan blanke westerse mannen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee bedoel meer dat toen ik las dat het om een moskee ging
DEZE MANquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LIVERPOOL FC
VIRGIL VAN DIJK
Echt he, net als Robben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Virgil van Dijk komt van FC Groningen. Is daar gemaakt tot het beest wat ie is nu
Nee joh die boy is in Schotland gemaakt tot het beest wat hij is.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Virgil van Dijk komt van FC Groningen. Is daar gemaakt tot het beest wat ie is nu
Ik had toen eerlijk gezegd nog wel wat twijfels over hem maar het is daarna razendsnel gegaan ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee joh die boy is in Schotland gemaakt tot het beest wat hij is.
Preciesquote:
Nope. Grunna.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee joh die boy is in Schotland gemaakt tot het beest wat hij is.
Dat zie je vaker bij talentjes die in ene in een omgeving komen waar ze helemaal los kunnen gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had toen eerlijk gezegd nog wel wat twijfels over hem maar het is daarna razendsnel gegaan ja.
Nope, Grunna. Schotland heeft het uitgebouwd maar de basis was er al duidelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar is ie misschien opgegroeid, maar bikkelen in Schotland en Southampton heeft 'm gevormd.
Ik ben het niet met je eens maar ik respecteer je mening.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, Grunna. Schotland heeft het uitgebouwd maar de basis was er al duidelijk.
Niet buiten het midden-oostenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is dat niet logisch aangezien moslims zelf meer aanslagen plegen op moskeeën dan blanke westerse mannen.
Wel.quote:
Het is een feit maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens maar ik respecteer je mening.
Bronquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel.[..]
Het is een feit maar toch bedankt.
Dan jij eerst want jij kwam met een stelling.quote:
Waar wil je een bron van?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan jij eerst want jij kwam met een stelling.
Dat ga je zeker merkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik reken op een ijzersterke comeback van jou !
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie of ik dit positief op moet vatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |