abonnement Unibet Coolblue
pi_185625622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:10 schreef slarti_bartfast het volgende:
[..]

Blijkbaar ook niet van de blanke man.
Ik heb genoeg gezien om te weten dat we een stuk rationeler denken dan moslims, anders was het al veel vaker voorgekomen.
pi_185625630
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:09 schreef Oostwoud het volgende:
[..]

Wat vind ik echt?

Dat dit een vreselijke aanslag is, dat niemand zo aan z'n einde moet komen, dat dit niet de oplossing is voor een onderliggend probleem?

Dat klopt.
Als jij een senator quote die stelt dat deze mensen niet onschuldig waren omdat het moslims zijn met de woorden 'dit klopt wel' is dat natuurlijk heel wat anders.

En dat maakt je een walgelijk kereltje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185625642
edit: laten we het offtopic rechts-links geneuzel maar even stoppen aub

[ Bericht 92% gewijzigd door Frutsel op 15-03-2019 12:23:50 ]
pi_185625646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:12 schreef Odaiba het volgende:
[..]

Ik heb genoeg gezien om te weten dat we een stuk rationeler denken dan moslims, anders was het al veel vaker voorgekomen.
Wie is we?
pi_185625667
quote:
Burgemeesters bezoeken moskeeën
In verschillende Nederlandse steden willen burgemeesters hun steun betuigen aan de moslimgemeenschap.

Ahmed Aboutaleb (Rotterdam), Femke Halsema (Amsterdam) en Pauline Krikke (Den Haag) hebben allemaal een bezoek aangekondigd aan een moskee in hun stad.

Aboutaleb zal spreken in de An-Nasr moskee. Halsema zal het vrijdagmiddaggebed bijwonen bij een moskee in haar stad. Welke heeft ze niet bekendgemaakt.

Bron: NOS
Allemaal even naar de moskee mensen _O_
pi_185625680
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:12 schreef Odaiba het volgende:
[..]

Ik heb genoeg gezien om te weten dat we een stuk rationeler denken dan moslims, anders was het al veel vaker voorgekomen.
Dit topic is een bewijs van het tegenovergestelde, maar blijf vooral geloven in je superioriteit.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 12:15:12 #32
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_185625703
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:04 schreef Odaiba het volgende:
Heb de video onderhand helemaal gezien en ik verbaas me hoe die gast rustig zijn ding kon doen. Nergens politie en maar 1 held in de moskee die hem probeerde te overmeesteren, maar faalde.

Koelbloeding schiet hij man, vrouw, kinderen en ouderen dood en alles wat maar enigszins iets weg heeft van een moslim, terwijl hij wel keurig 2 blanke vrouwen laat oversteken over de weg.

Ik ben geen voorstander van iedereen mag een vuurwapen bezitten, maar mocht dit wel toegestaan zijn, dan was er snel een einde gekomen aan deze terroristische aanslag.
Misschien, maar over het algemeen heb je meer doden als iedereen een wapen bij zich heeft.

Hij wordt dan namelijk veel vaker gebruikt bij zaken waar het nu misschien nog bij wat sterke woorden en fysieke schermutselingen blijft.

Dus als je het aantal doden wilt beperken is dat zeker geen oplossing.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_185625706
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:14 schreef Odaiba het volgende:
[..]

Allemaal even naar de moskee mensen _O_
Andersom vierden ze feest kan ik mij nog heugen.
pi_185625733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:12 schreef matspontius het volgende:
[..]

Ik zie hier niet in dat hij begrip toont voor deze daad maar meer een feit aankaart waarom zo'n gek volledig ontspoort en voeding heeft gekregen voor zijn idioterie
Lul niet man, hij schrijft letterlijk dit:
quote:
dan moet je niet raar gaan opkijken dat er een paar mensen zijn bereid om hun land en cultuur te verdedigen tegen dit verderfelijke geloof
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 15 maart 2019 @ 12:16:22 #35
455560 Logic91
Always stay rational
pi_185625734
Ik heb de video net bekeken. Vrij surrealistisch maar de kermende "doodskreun" van de slachtoffers blijft moeilijk om te horen. Deed me denken aan de video van IS uit 2014 met massa executies van Iraakse soldaten. :-(
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_185625741
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:15 schreef Cattivo het volgende:
[..]

Andersom vierden ze feest kan ik mij nog heugen.
Och, dat verschilt niet veel met /pol/ waar hij al een held wordt genoemd of hier in dit topic waar men het al aan het goedpraten is, he?
pi_185625744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:14 schreef slarti_bartfast het volgende:
[..]

Dit topic is een bewijs van het tegenovergestelde, maar blijf vooral geloven in je superioriteit.
Ja, dit laat zien dat er ook blanken terroristen zijn die tot vreselijke dingen in staat zijn, maar dat ontken ik ook niet. Laat die superioriteit discussie maar thuis.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 12:17:00 #38
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185625752
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]

Vind dit wel treurig om te lezen.. Dit is een racistische en doodzieke man die zoiets doet. Wat hij heeft gedaan, heeft niks te maken met de Islam, maar alles met zijn eigen zieke geest.
Het was dan ook niet tegen moslims gericht toch?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 15 maart 2019 @ 12:17:41 #39
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_185625773
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:12 schreef Harvest89 het volgende:
Ik weet dat ik mezelf niet populair maak hier mee, maar het is mijn eerlijke bekrompen mening.

ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_185625774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]

Misschien, maar over het algemeen heb je meer doden als iedereen een wapen bij zich heeft.

Hij wordt dan namelijk veel vaker gebruikt bij zaken waar het nu misschien nog bij wat sterke woorden en fysieke schermutselingen blijft.

Dus als je het aantal doden wilt beperken is dat zeker geen oplossing.
Ik ben er ook geen voorstander van in deze gekke wereld, maar toch blijf ik het een dingetje vinden dat ik mijzelf niet kan en mag verdedigen.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 12:18:05 #41
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_185625788
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Definieer wapens. Handwapens; nee, de aanslagen die worden gepleegd met veel doden zijn volgens mij altijd met (semi) automatische wapens.

Dus ik snap de gedachtengang wel dat als er een 9mm wapen voorhanden is, zo'n aanslag toch wat sneller de kop ingedrukt kan worden.

Niet dat je bij de supermarkt handwapens zou moeten kunnen kopen (maar dat kan dan ook nergens).
Een sluit ‘t ander niet uit. Moet er niet aan denken wat er gebeurt als het een stuk gemakkelijker wordt voor gekkies om aan een wapen te komen. Je zal er maar naast wonen.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 12:18:11 #42
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_185625791
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:16 schreef recursief het volgende:
[..]

Lul niet man, hij schrijft letterlijk dit:[..]

Ja dus? Dat gebeurt er dus. Wil niet zeggen dat ik of iemand anders het daarmee eens is maar dit zijn de feiten. Of je het nou wil zien of niet
"Hoka Hey!"
pi_185625811
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]

Ja, dit laat zien dat er ook blanken terroristen zijn die tot vreselijke dingen in staat zijn, maar dat ontken ik ook niet. Laat die superioriteit discussie maar thuis.
Dus hoe blijft je vorige opmerking dat blanken een koeler hoofd hebben dan moslims dan staan? Zo'n beetje elke anti-terrorisme-organisatie heeft inmiddels gewaarschuwd dat alt-right terroristen groeiend zijn en gevaar vormen en de laatste reeks aanslagen in het Westen waren allemaal afkomstig van blanken.

Edit: even afgezien van het feit dat blank vs moslim natuurlijk achterlijk is.
pi_185625822
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:18 schreef fetX het volgende:
[..]

Een sluit ‘t ander niet uit. Moet er niet aan denken wat er gebeurt als het een stuk gemakkelijker wordt voor gekkies om aan een wapen te komen. Je zal er maar naast wonen.
Niemand pleit ervoor om het makkelijker te maken voor gekkies.
pi_185625892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:18 schreef slarti_bartfast het volgende:
[..]

Dus hoe blijft je vorige opmerking dat blanken een koeler hoofd hebben dan moslims dan staan? Zo'n beetje elke anti-terrorisme-organisatie heeft inmiddels gewaarschuwd dat alt-right terroristen groeiend zijn en gevaar vormen en de laatste reeks aanslagen in het Westen waren allemaal afkomstig van blanken.
Ik denk dat moslims meer emotionele mensen zijn, dat zie je bij heel veel dingen. Zij hebben andere waarden, die wij blanke mensen al lang hebben laten varen en misschien wel nooit gehad hebben. Emotie is een sterke trigger. Maar het kan net zo goed bij blanken voorkomen, alleen (nog) niet in hele grote getallen
pi_185625922
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:18 schreef matspontius het volgende:
[..]

Ja dus? Dat gebeurt er dus. Wil niet zeggen dat ik of iemand anders het daarmee eens is maar dit zijn de feiten. Of je het nou wil zien of niet
Hij vindt het vermoorden van 49 mensen "je land en cultuur verdedigen". En jij sluit je daarbij aan. Gadverdamme.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_185625957
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef recursief het volgende:
[..]

[..]

Hij vindt het vermoorden van 49 mensen "je land en cultuur verdedigen". En jij sluit je daarbij aan. Gadverdamme.
Ik denk eerder dat het wachten was tot de dag dat er een idioot op zou staan die precies hetzelfde zou gaan doen als we hier in Europa gezien hebben de afgelopen jaren.

Dit is ook precies wat men uit wilde lokken met de aanslagen in Parijs, Londen etc
  vrijdag 15 maart 2019 @ 12:25:08 #48
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_185625967
https://www.ad.nl/dossier(...)pagne-stil~aa62ca4f/

Legde DENK de campagne ook stil bij de aanslagen op moskeeën in Pakistan, Afghanistan, Iran en Irak de afgelopen maanden? Vergelijkbaar aantal doden, ik zie het verschil niet. DENK wel, de racisten.
pi_185625969
Hoe heeft het trouwens 17 minuten lang door kunnen gaan, als in dat er geen politie op af is gekomen?
pi_185625993
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 12:22 schreef recursief het volgende:
[..]

Hij vindt het vermoorden van 49 mensen "je land en cultuur verdedigen". En jij sluit je daarbij aan. Gadverdamme.
Dan zouden die Maori's hun slag moeten slaan niet de blanke overheerser.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')