Ja maar het voelt natuurlijk aan, niet heel geforceerd ofzo. En je blijft mooie verhalen tegenkomen, dus dat is gaaf.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow dat gaat wel erg ver allemaal. Maar snap het wel, echt hele toffe game en sowieso die setting is prachtig.
je moet onder andere 178 verschillende dieren skinnen en level 50 worden in onlinequote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben gestopt met platinummen om het platinummen maar deze game was gewoon een pareltje. RDR2 wordt waarschijnlijk zoveel werk dat ik het verhaal uitspeel en hem weer wegleg.
Ik heb echt maar een enkel spel platinum.. denk aan AC2 bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet onder andere 178 verschillende dieren skinnen en level 50 worden in online
dat gaat 'm niet worden
Dan speel ik het verhaal en kan de rest wat mij betreft per direct de tering genieten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet onder andere 178 verschillende dieren skinnen en level 50 worden in online
dat gaat 'm niet worden
Ik heb er 33 nu volgens mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb echt maar een enkel spel platinum.. denk aan AC2 bijvoorbeeld..
Wel genoeg BIJNA platinum, dat je nog 1 of 2 trophies moet bijvoorbeeld.
Netjes, even de PS app geopend, ik heb er 5..quote:
ik heb er 20, waarvan 6 van die Telltale spellen waar je al een platinum krijgt als je het uitspeeltquote:
Mwoh, ik ging op een gegeven moment alleen maar spelen voor trophies. Had geen ruk meer met de belevenis van een game te maken. Dus daar ben ik mee gestopt en toen ook een tijdje helemaal niet meer gegamed. Nu speel ik alleen de pareltjes nog waar ik het echt mee naar mijn zin heb. Zoals Spider-Man en God of War.quote:
als je Mario Maker 2 niet haalt dan ben je een gekke gek.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, ik ging op een gegeven moment alleen maar spelen voor trophies. Had geen ruk meer met de belevenis van een game te maken. Dus daar ben ik mee gestopt en toen ook een tijdje helemaal niet meer gegamed. Nu speel ik alleen de pareltjes nog waar ik het echt mee naar mijn zin heb. Zoals Spider-Man en God of War.
Ik wil Spyro nog spelen en dit jaar nog Last of Us 2, AC: Odyssey en Ghost of Tsushima.
Ik wilde eerst spyro echt halen, maar uiteindelijk weet ik dat ik hem toch niet echt ga spelen.. net als crash bandicoot.. heb ik 2x gespeeld..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, ik ging op een gegeven moment alleen maar spelen voor trophies. Had geen ruk meer met de belevenis van een game te maken. Dus daar ben ik mee gestopt en toen ook een tijdje helemaal niet meer gegamed. Nu speel ik alleen de pareltjes nog waar ik het echt mee naar mijn zin heb. Zoals Spider-Man en God of War.
Ik wil Spyro nog spelen en dit jaar nog Last of Us 2, AC: Odyssey en Ghost of Tsushima.
oef ja, heb ook een Switch inderdaad, moet nog steeds BotW en Mario Odyssey.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je Mario Maker 2 niet haalt dan ben je een gekke gek.
Wordt niet goedkoper. Worden Nintendospellen nooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:47 schreef Driepink het volgende:
Zit eraan te denken om Zelda Breath of the Wild te halen voor de switch wanneer ie wat goedkoper is.
Die schijnt wel erg goed te zijn.
Mario Odyssey heb ik veel meer plezier uit gehaaldquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:47 schreef Driepink het volgende:
Zit eraan te denken om Zelda Breath of the Wild te halen voor de switch wanneer ie wat goedkoper is.
Die schijnt wel erg goed te zijn.
Oh die heb ik nog niet eens uitgespeeldquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:48 schreef Driepink het volgende:
op 2 pokemon na heb ik de pokedex complete in Lets Go Eevee
Wat loop jij veel grapjes en uitspraken te jatten de laatste tijdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan speel ik het verhaal en kan de rest wat mij betreft per direct de tering genieten.
Ben niet zo kapot van Mario.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Mario Odyssey heb ik veel meer plezier uit gehaald
Ik moet alleen nog Mewtwo en een Alakazam.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh die heb ik nog niet eens uitgespeeld
Let's Go Pikachu meesterras overigens.
Wie begon er met de tering genieten volgens jou?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat loop jij veel grapjes en uitspraken te jatten de laatste tijd
Super Smash zitten ook pokemon inquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:51 schreef Driepink het volgende:
Had alleen maar een switch voor Pokemon gekocht Heb dan ook de pikachu/eevee versie
ik vind vechtspellen kut maar smash is altijd T O Pquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klopt, maar van die vechtspelletjes trekken mij niet echt..
die moet ik nog uitspelen, al die spellen tegenwoordig zijn veels te langquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:55 schreef Driepink het volgende:
Laatste spel waar ik echt van heb genoten is Dragon Quest XI
Eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind vechtspellen kut maar smash is altijd T O P
Echt he. Veel te veel waar voor mijn geld.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die moet ik nog uitspelen, al die spellen tegenwoordig zijn veels te lang
Ik zit (geloof ik) in de laatste 20% van het spel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die moet ik nog uitspelen, al die spellen tegenwoordig zijn veels te lang
alles tegenwoordig moet open wereld en 50+ uur zijn. ik wil veel meer spellen zoals Uncharted die je in een weekend kunt uitspelen. soms ben ik 4 uur met een spel bezig en dan heb ik het gevoel dat ik geen drol verder ben gekomenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he. Veel te veel waar voor mijn geld.
Ik zou mijn jaarsalaris er voor over te hebben om samen met jou iedereen hier anaal te vernederen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he. Veel te veel waar voor mijn geld.
Yes, eens. Ik kijk nu al op tegen AC: Odyssey.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles tegenwoordig moet open wereld en 50+ uur zijn. ik wil veel meer spellen zoals Uncharted die je in een weekend kunt uitspelen. soms ben ik 4 uur met een spel bezig en dan heb ik het gevoel dat ik geen drol verder ben gekomen
Blijf uit de buurt van mijn gaatje aubquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou mijn jaarsalaris er voor over te hebben om samen met jou iedereen hier anaal te vernederen.
Neger, zeg niets meer. Ik trek NU-quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou mijn jaarsalaris er voor over te hebben om samen met jou iedereen hier anaal te vernederen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijf uit de buurt van mijn gaatje aub
AC Odyssey is top maar dat is een perfect voorbeeld van te grootquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Yes, eens. Ik kijk nu al op tegen AC: Odyssey.
En die ga ik nog met Season Pass kopen waar de DLC en ACIII bij zit
Had ik met AC Origins alquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
AC Odyssey is top maar dat is een perfect voorbeeld van te groot
zat een keer de hele dag te spelen, tyfusveel sidequests en outposts gedaan
toen zoomde ik de map uit en moest ik een beetje huilen van hoe klein dat stuk was
vergeleken met Odyssey is de hoeveelheid content in Origins om te lachenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had ik met AC Origins alen Odyssey is nog groter volgens mij.
Toch raak ik niet makkelijk uitgekeken op AC.
Dit. RDR2 bijvoorbeeld is vaak wat overweldigend en dan geen zin om mee te beginnen. Als ik er in zit, zit ik er wel echt helemaal in altijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles tegenwoordig moet open wereld en 50+ uur zijn. ik wil veel meer spellen zoals Uncharted die je in een weekend kunt uitspelen. soms ben ik 4 uur met een spel bezig en dan heb ik het gevoel dat ik geen drol verder ben gekomen
Godverdomme. En ze blijven ook maar nieuwe zooi uitbrengen zag ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vergeleken met Odyssey is de hoeveelheid content in Origins om te lachen
Ik twijfel al heel lang om deze game te kopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. RDR2 bijvoorbeeld is vaak wat overweldigend en dan geen zin om mee te beginnen. Als ik er in zit, zit ik er wel echt helemaal in altijd.
Ik twijfel al heel lang om niet verder te spelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik twijfel al heel lang om deze game te kopen.
in oktober was mijn doel om AC Odyssey en RDR2 voor het einde van het jaar uit te spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. RDR2 bijvoorbeeld is vaak wat overweldigend en dan geen zin om mee te beginnen. Als ik er in zit, zit ik er wel echt helemaal in altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |