ik vind vechtspellen kut maar smash is altijd T O Pquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit klopt, maar van die vechtspelletjes trekken mij niet echt..
die moet ik nog uitspelen, al die spellen tegenwoordig zijn veels te langquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:55 schreef Driepink het volgende:
Laatste spel waar ik echt van heb genoten is Dragon Quest XI
Eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind vechtspellen kut maar smash is altijd T O P
Echt he. Veel te veel waar voor mijn geld.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die moet ik nog uitspelen, al die spellen tegenwoordig zijn veels te lang
Ik zit (geloof ik) in de laatste 20% van het spel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die moet ik nog uitspelen, al die spellen tegenwoordig zijn veels te lang
alles tegenwoordig moet open wereld en 50+ uur zijn. ik wil veel meer spellen zoals Uncharted die je in een weekend kunt uitspelen. soms ben ik 4 uur met een spel bezig en dan heb ik het gevoel dat ik geen drol verder ben gekomenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he. Veel te veel waar voor mijn geld.
Ik zou mijn jaarsalaris er voor over te hebben om samen met jou iedereen hier anaal te vernederen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he. Veel te veel waar voor mijn geld.
Yes, eens. Ik kijk nu al op tegen AC: Odyssey.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles tegenwoordig moet open wereld en 50+ uur zijn. ik wil veel meer spellen zoals Uncharted die je in een weekend kunt uitspelen. soms ben ik 4 uur met een spel bezig en dan heb ik het gevoel dat ik geen drol verder ben gekomen
Blijf uit de buurt van mijn gaatje aubquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou mijn jaarsalaris er voor over te hebben om samen met jou iedereen hier anaal te vernederen.
Neger, zeg niets meer. Ik trek NU-quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou mijn jaarsalaris er voor over te hebben om samen met jou iedereen hier anaal te vernederen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijf uit de buurt van mijn gaatje aub
AC Odyssey is top maar dat is een perfect voorbeeld van te grootquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Yes, eens. Ik kijk nu al op tegen AC: Odyssey.
En die ga ik nog met Season Pass kopen waar de DLC en ACIII bij zit
Had ik met AC Origins alquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
AC Odyssey is top maar dat is een perfect voorbeeld van te groot
zat een keer de hele dag te spelen, tyfusveel sidequests en outposts gedaan
toen zoomde ik de map uit en moest ik een beetje huilen van hoe klein dat stuk was
vergeleken met Odyssey is de hoeveelheid content in Origins om te lachenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had ik met AC Origins alen Odyssey is nog groter volgens mij.
Toch raak ik niet makkelijk uitgekeken op AC.
Dit. RDR2 bijvoorbeeld is vaak wat overweldigend en dan geen zin om mee te beginnen. Als ik er in zit, zit ik er wel echt helemaal in altijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles tegenwoordig moet open wereld en 50+ uur zijn. ik wil veel meer spellen zoals Uncharted die je in een weekend kunt uitspelen. soms ben ik 4 uur met een spel bezig en dan heb ik het gevoel dat ik geen drol verder ben gekomen
Godverdomme. En ze blijven ook maar nieuwe zooi uitbrengen zag ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vergeleken met Odyssey is de hoeveelheid content in Origins om te lachen
Ik twijfel al heel lang om deze game te kopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. RDR2 bijvoorbeeld is vaak wat overweldigend en dan geen zin om mee te beginnen. Als ik er in zit, zit ik er wel echt helemaal in altijd.
Ik twijfel al heel lang om niet verder te spelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik twijfel al heel lang om deze game te kopen.
in oktober was mijn doel om AC Odyssey en RDR2 voor het einde van het jaar uit te spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. RDR2 bijvoorbeeld is vaak wat overweldigend en dan geen zin om mee te beginnen. Als ik er in zit, zit ik er wel echt helemaal in altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |