Ik moest lachen hoor om dat gesprek man manquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha Hiske heeft iemand aan de foon die net zo lekker praat als zij
ja ja euhmmmmmmmmmm ja ja ja euhhhhhhhhhhhhhhh ja euhhhhhhhh euhhhhhhh
Gaat over een piano het moet een normale gewone piano zijn hij moet wel door de deur passen
Het wordt een electrische zegt meneer
1 dag daar op het terrein en die piano is aangetast door het vocht en onbruikbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha Hiske heeft iemand aan de foon die net zo lekker praat als zij
ja ja euhmmmmmmmmmm ja ja ja euhhhhhhhhhhhhhhh ja euhhhhhhhh euhhhhhhh
Gaat over een piano het moet een normale gewone piano zijn hij moet wel door de deur passen
Het wordt een electrische zegt meneer
Gisterenavond Merel en Hiske achter de computer - Hiske, ik heb een mooie pyjama gezien van 80 euro. Merel, gewoon doen, doet iedereen!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:04 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Erik vraagt aan Merel hoe groot die kist van haar is, omdat er elke dag weer een nieuw setje kleren uitkomt.
Gewoon goed met vacuumzakken omgaan zegt Merel.
En om 12.00 uur neemt Shell Dylan onderhanden, iets met zijn haar verven en knippen, en misschien gaat die neusring in de prullenbakquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Eind deze ochtend komen de tatoo spullen
Ach ze is daar duidelijk Utopia voor ingegaan. Verzorgd worden. Geen zorgen om rekeningen te voldoen. En shoppen maarrrrrr.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag nog, laat haar maar flink op d'r bek gaan met dat gesjoemel
En 'n dikke rekening die nog open staatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:44 schreef formule het volgende:
Komt Wim Vroegevandaag nog even kijken hoe het gaat met de inwoners?
Vroeger speelde nog wel eens crisisje, lockdowntje embargootje als het rood teveel werd, nemen ze niet eens de moeite voor 21.000- 31.000- 41.000 wanneer steekt regie een stokje is de vraagquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 'n dikke rekening die nog open staat
Wim speelt het spel gewoon mee, hij denkt ook, Talpa betaald de rekening hij heeft goede ervaringen met de samenwerking in Utopia 1quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Erik het nu over zichzelf?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:54 schreef snetje het volgende:
Erik: Wat een slappe bende hé...
Brandon: Levensgevaarlijk..
Erik: Dat het zon slappe boel was wist ik niet...
Er is gister 4600 over gemaakt naar Wimquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |