Vroeg ik mij ook al af. Nu waren ze nog laat voor hun doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:32 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom zo vroeg op? De meeste doen toch geen donder
Jessie kan niets afmaken, begint ergens aan en draagt het over of stopt er meequote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
Weer iets wat niet meer door gaat de koffiebonen, wat wordt er eigenlijk wel
afgemaakt daar , stelletje opgevers!
Nee, dan was het met een sisser afgelopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:38 schreef Poezewoes het volgende:
Zeg dat wel Jessy , hoe hebben ze het uit gehouden met hem, pa had zijn kwakkie op de kachel moeten kwakken, hadden we geen last van Jessy gehad
zal hij dat ook tegen hun zeggen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:38 schreef Dotteke het volgende:
JEssie vraagt waarom Dylan zo laat, ik was me wekker vergeten
Myl en Jens hebben een exportje gemaakt van de webshop, wel handig, zegt Jessie
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zal hij dat ook tegen hun zeggen?
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Erik over het opa worden, hij is wel iemand die er gelijk wil staan als de kleine geboren is.
Jessie zegt misschien mag je tegen die tijd wel een dagje weg. Of komen ze hier op bezoek
Ja, dat herken ik ook wel, wil er ook altijd gelijk heen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Wij hadden dat gisteren. Mijn zoon belde om 16.45u dat zijn dochter geboren was en ik wilde net gaan eten met het gezin van mijn andere zoon. Ik heb ze bijna naar buiten gestuurd, omdat wij naar het zkh wilden. Gelukkig begreep mijn schoondochter het wel
Dat denk ik niet, want in hun ogen doen die twee nietsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zal hij dat ook tegen hun zeggen?
Ik denk dat Erik niet lang meer blijft, als er geen maatje voor hem in komtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik ook wel, wil er ook altijd gelijk heen.
Maar zien wat Erik gaat doen, hij kan nog altijd naar huis
Nee, en als je hem ziet lopen is het een hele oude man. Zijn hele lijf doet het zeerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik niet lang meer blijft, als er geen maatje voor hem in komt
nou hequote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Franny heeft het wel heel snel opgegeven de diertjes te doen smorgens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |