Ik had rijstepapquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb heel veel keuze, van muesli tot uitsmijter
Is dat niet wat zwaar voor de ochtend.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, is ook lekker. Denk dat ik zo voor een panini ga met kaas
ik denk dat ze het wel kan tillenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat niet wat zwaar voor de ochtend.
Nee, kan altijd wel eten, het probleem bij mij is altijd, er is zoveel keusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat niet wat zwaar voor de ochtend.
Ja werkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, nog wilde plannen vandaag?
Lekker heurquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, is ook lekker. Denk dat ik zo voor een panini ga met kaas
Dan doe je toch lekker minder boodschappen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, kan altijd wel eten, het probleem bij mij is altijd, er is zoveel keus
Ik sta soms versteld dat je hard werken met Fok! kan combinerenquote:
Met een kantoorbaantje en twee schermen kan alles.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik sta soms versteld dat je hard werken met Fok! kan combineren
Ik hou van afwisselingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan doe je toch lekker minder boodschappen.
Die luxe heb ik nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met een kantoorbaantje en twee schermen kan alles.
Ik heb nachtdiensten gedraaid, kon wel een beetje op Fok! zitten met 2 lopende machines, maar dan is het meh, iedereen slaaptquote:
Batman heeft ook werkdagenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is toch gewoon een gekke vraag op een werkdag.
dat je losse handjes hebt weten we al jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:30 schreef Remqo het volgende:
Daarnaast werk ik liever met handen dan duf achter een computer te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |