geen snuggere blik op mn bakkes, het hele filmpje van 30:45 lang!quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, jij stuurt altijd filmpjes van jezelf terwijl je zit te kakken. Hoogtepunt van mijn dag altijd.
Heerlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen snuggere blik op mn bakkes, het hele filmpje van 30:45 lang!
Nee alleen in me reet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat jij mannen klaarkomen in je oor?
Gelijk heb je. Het lijkt me ook vrij vervelend om opgedroogd cum uit je oor te moeten halen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee alleen in me reet.
En soms in mijn mond
Ik zou het niet eens kunnen buiten, laat staan wanneer er iemand steeds zit te loeren en met een plastic zakje in de aanslag om mijn poep op te ruimen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:07 schreef Monopoly het volgende:
Honden kijken je altijd zo dom aan als ze moeten kakken.
Dit. Ik heb vroeger ooit 1 keer moeten kakken in de natuur omdat ik aan de dunne was en geen mogelijkheid zag om het toilet te halen. Gelukkig was ik in een bosrijk gebied waardoor niemand mij heeft kunnen zien, maar wildkakken is echt klote.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen buiten, laat staan wanneer er iemand steeds zit te loeren en met een plastic zakje in de aanslag om mijn poep op te ruimen.
Hoe veeg je dan afquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Ik heb vroeger ooit 1 keer moeten kakken in de natuur omdat ik aan de dunne was en geen mogelijkheid zag om het toilet te halen. Gelukkig was ik in een bosrijk gebied waardoor niemand mij heeft kunnen zien, maar wildkakken is echt klote.
Mss. Die van mn ouders was gewend dat mn ma altijd om 6 uur opstond doordeweeks en in t weekend ging ze dan blaffen als ze niet om 6 uur opstondquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dit ook wel deels aanleren, beetje speling zit er wel in de uitlaatmomenten, maar steeds het keer op keer uit moeten laten gaat mij tegenstaan.
K zie mono zo staan met t zakje, zou me echt helemaal ontspannen. zo een perfecte drol met t puntje omhoog kunnen leggen op de dode hoer in het voorpoortaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen buiten, laat staan wanneer er iemand steeds zit te loeren en met een plastic zakje in de aanslag om mijn poep op te ruimen.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:13 schreef madeliefff het volgende:
Ik wil ook weer snel een hondje![]()
Zo een beestje dat steeds met vragende oogjes achter je aan huppelt , samen zingen en dansen ( lees springen), alsnog een knuffel geven als ze niet wil en ze het zielig kijkend toelaat, naast mn bed staan blaffen als ze wil dat ik opsta
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
K zie mono zo staan met t zakje, zou me echt helemaal ontspannen. zo een perfecte drol met t puntje omhoog kunnen leggen op de dode hoer in het voorpoortaal.
In de bijlmer had je een zwerver die altijd op t perron poepte. Ik vraag me af of hij nog leeftquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Er is geen groter respect voor de doden, dan een fraai dampende perfecte drol van Murdera op je karkas te krijgen in een betonnen flat in de Bijlmer.
Voor mij?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:20 schreef Murdera het volgende:
ik heb vandaag weer liedjes geschreven.
Hoop het nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
In de bijlmer had je een zwerver die altijd op t perron poepte. Ik vraag me af of hij nog leeft
Ah ja, net uitlaten voor het werk en dan zit je in het weekend met de gebakken peren haha.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mss. Die van mn ouders was gewend dat mn ma altijd om 6 uur opstond doordeweeks en in t weekend ging ze dan blaffen als ze niet om 6 uur opstond
Haha met jouw eetpatroon gaat m dat niet worden. Krijg je zo'n plaksliert die je er amper uitkrijgt en uiteindelijk een jeukende anus omdat je het buiten zeker niet schoon krijgt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
K zie mono zo staan met t zakje, zou me echt helemaal ontspannen. zo een perfecte drol met t puntje omhoog kunnen leggen op de dode hoer in het voorpoortaal.
Ja echt blaffen en niet stoppen ook. Ja klopt zij was sws al vrij lastigquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, net uitlaten voor het werk en dan zit je in het weekend met de gebakken peren haha.
Maar ook echt blaffen? Dat is wel echt kut. Zit ook veel verschil in karakter binnen de rassen, de een past zich gewoon makkelijker aan dan de ander, en de een staat op springen en doet dan druk met alles erbij, en de ander blijft redelijk kalm.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha met jouw eetpatroon gaat m dat niet worden. Krijg je zo'n plaksliert die je er amper uitkrijgt en uiteindelijk een jeukende anus omdat je het buiten zeker niet schoon krijgt.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zou de laatste zin ook gelijk de naam vh liedje maken. Dat maakt t afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is wel erg kut, dominant karakter?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja echt blaffen en niet stoppen ook. Ja klopt zij was sws al vrij lastig
ik dacht als naam:quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou de laatste zin ook gelijk de naam vh liedje maken. Dat maakt t af
Daarom beter kind nemen, die kunnen na een paar jaar zelf de afstandsbediening wel doen en brood smeren. In het weekend.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
T enige wat ik kut vind is dat je altijd vroeg op moet voor de hond. Uitslapen doei
ik heb wandelende takken. 1 keer per week wat takken in de bak kankeren. no fucks given.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daarom beter kind nemen, die kunnen na een paar jaar zelf de afstandsbediening wel doen en brood smeren. In het weekend.
Uitslapen.
Moet je alleen niet een maand lang in de vensterbank laten staan zomers en je kamer op slot doen waardoor niemand bij het beest kan wanneer je op vakantie bent.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb wandelende takken. 1 keer per week wat takken in de bak kankeren. no fucks given.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je alleen niet een maand lang in de vensterbank laten staan zomers en je kamer op slot doen waardoor niemand bij het beest kan wanneer je op vakantie bent.
Ik ga naar de hel.
Ik heb het soort van levend begraven want er zat niet zoveel fut meer in.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]ik heb een bakje met 12 dooie takken.
nog 2 in leven.
Bruhh. Begraaf gewoon.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]ik heb een bakje met 12 dooie takken.
nog 2 in leven.
Ja dit kan echt niet dierenbeul wat denk je wel nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je alleen niet een maand lang in de vensterbank laten staan zomers en je kamer op slot doen waardoor niemand bij het beest kan wanneer je op vakantie bent.
Ik ga naar de hel.
yea can relatequote:Op donderdag 14 maart 2019 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]godverdomme. grappig en sneu omdat het waar is
![]()
kut he, dat iq van 82.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
In een Lucardi doosje.
Jammer dat mijn iq niet gewoon 80 is waardoor je al je domme shit vergeet. Ben eeuwig gekweld met mijn eigen kerfstok.
ik ga ze gieten in polysomething. dope.quote:
Stond je tussen de tienersquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:40 schreef Murdera het volgende:
kenker, ik was naar 21 pilots. gister? eergister? zoiets. tering, die show was echt fucking dik. luchtbrug over t publiek, auto die in de fik stond. super dope belichting. Echt impressive
ik haalde de gemiddelde leeftijd wel omhoog jaquote:
Je gaat toch niet weer opscheppen met je hoge IQ, Myrr?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
In een Lucardi doosje.
Jammer dat mijn iq niet gewoon 80 is waardoor je al je domme shit vergeet. Ben eeuwig gekweld met mijn eigen kerfstok.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:40 schreef Murdera het volgende:
kenker, ik was naar 21 pilots. gister? eergister? zoiets.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
Jammer dat mijn iq niet gewoon 80 is waardoor je al je domme shit vergeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |