quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Winkelen, dagje Maastricht, geitjes pesten bij de kinderboerderij, bioscoop, drugs dealen, netflixen
Die zijn wel het lekkerstquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
Zal ik weer lunchen met pantosti's @:fem_littlelady? Mijn brood en ham moeten op.
Jammer, bedankt voor de moeite.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg der niet te pakken telefonisch.
Dat is toch geen versnelling?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet eens. Stationair werk noem ik dit.
Wilde iets vergelijkbaars typen maar voor mij gaat die vlieger niet op.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben nooit verder gekomen qua medicatie dan paracetamol
Moet kunnen, is wel een goed idee, kan dat zo ook wel doen, heb nog een pittige curryquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wordt dan wel de derde keer deze werk. Met bergen curry ook.
Dus niet 1e versnelling maar in zijn vrij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet eens. Stationair werk noem ik dit.
Ik heb zoete curry gekocht.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet kunnen, is wel een goed idee, kan dat zo ook wel doen, heb nog een pittige curry
Haagsequote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus Christus wat gaat het hard
Ha Nootmans, mijn beste en tevens enige echte GOEDE vriend van HEEL FOK!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus niet 1e versnelling maar in zijn vrij.
Maken ze bij jou ook de hele auto van binnen en buiten schoon na een beurtje?
Ik zou dat niet doen na een beurtje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi om dit te zien. Traantje weggepinkt met één van mijn TWEE pinken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha Nootmans, mijn beste en tevens enige echte GOEDE vriend van HEEL FOK!
Dus je krijgt EN een beurt EN een schone auto?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen na een beurtje.
Too muchquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha Nootmans, mijn beste en tevens enige echte GOEDE vriend van HEEL FOK!
😊quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi om dit te zien. Traantje weggepinkt met één van mijn TWEE pinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |