quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat dacht ik na de eerste beelden ook. En nu denk ik dat niet meer.
Winkelen, dagje Maastricht, geitjes pesten bij de kinderboerderij, bioscoop, drugs dealen, netflixenquote:
Dit klinkt wel als een ideale dagquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Winkelen, dagje Maastricht, geitjes pesten bij de kinderboerderij, bioscoop, drugs dealen, netflixen
Dromen mag altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een dag sc zonder mods klinkt nog beter maar ja
Dus op hoge toeren?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef xcachet het volgende:
Zit te wachten bij de autodealer. Die mensen werken hier wel in de eerste versnelling.
Tot je auto gemaakt is? Of nieuwe auto gekocht?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef xcachet het volgende:
Zit te wachten bij de autodealer. Die mensen werken hier wel in de eerste versnelling.
Net als bij de apotheek dusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:33 schreef xcachet het volgende:
Heb je het al geprobeerd?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dacht misschien kan ik je assisteren om het waar te maken.
Maar dit is buiten mijn macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |