Doe even niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde een TT maken over vervuiling en kleuters.
pics?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snap ik, dat gepraat over mijn tieten is heerlijk.
Een TT over jezelf?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde een TT maken over vervuiling en kleuters.
Oh dat vind ik geen probleem. Ik wil ooit ook nog wel een hond.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Behalve het uitlaten 3/4 keer per dag
Wandelen vind ik echt verschrikkelijk saai.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat vind ik geen probleem. Ik wil ooit ook nog wel een hond.
Meidquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis de vroegere KLB mensen, die varkens hier zijn zum kotsen.
Een takke grote pup?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Murdera het volgende:
ohhh er was hier een hond die takke groot was toen het nog een puppie was <3 die had me gebeten maar wel op een lieve manier, alleen mn broek gesloopt, maar zon schatjenet loebas.
Nee. Maar ze liegt zo veel. Ik denk dat dit ook een leugen is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende: [..] En dan wil ze ineens een kind, snap jij dat?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Cronometer het volgende:
Doei Murdera, tot volgende keer vieze slet.
Ja ik ook daarom is een hond wel chill.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wandelen vind ik echt verschrikkelijk saai.
Koop nog ff een doos tamponsquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:49 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis de vroegere KLB mensen, die varkens hier zijn zum kotsen.
Bazenhonden zijn dat, met zo'n vaatje om de hals om whisky te sjabberen waar je maar gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaaa toen echt al 1 bij 1,5maar echt vrolijk puppie beest.
sint bernardshond!
Nee daarom juist niet, want dan moet je en je hebt een hekel aan wandelen maar dan moet je toch want je hebt een hond die wel wil wandelen en dan krijg je ruzie en uiteindelijk ga je en loop je met een chagrijnige bakkes buiten rond, doodongelukkig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook daarom is een hond wel chill.
ga ff starcraft downloaden. Graties. dan kijk je bij Custom, arcade, Direct strike. BOomquote:
supermooie beesten ook!.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bazenhonden zijn dat, met zo'n vaatje om de hals om whisky te sjabberen waar je maar gaat.
Jammer dat die grote honden ook maar een jaar of 8 worden
Starcraft Broodwar vriendquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga ff starcraft downloaden. Graties. dan kijk je bij Custom, arcade, Direct strike. BOom
Uren lam speelplezier. en volgende keer samen gamen. nakend, ingeolied, en hard als staal.
[ afbeelding ]
Jeetje....quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee daarom juist niet, want dan moet je en je hebt een hekel aan wandelen maar dan moet je toch want je hebt een hond die wel wil wandelen en dan krijg je ruzie en uiteindelijk ga je en loop je met een chagrijnige bakkes buiten rond, doodongelukkig.
is dat een mod? is dat dope? heb echt 200 yr duirect strike, nooit t spel zelf gespeeld.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Starcraft Broodwar vriendKeihard Zerg pwnen maat
Hard, keihard man
Berner Sennen nog slimmer, 6-8 jaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
supermooie beesten ook!.
Damn waarom maar zo jong? Dan kan ik er geen nemen. kan echt niet dealen met zon mooi beest dat sterft
Broodwar was de add on na normale Starcraft 1. Die was keihard. Starcraft 2 heb ik nooit gespeeld eigenlijk. Kwam altijd bij andere games uit naderhand.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat een mod? is dat dope? heb echt 200 yr duirect strike, nooit t spel zelf gespeeld.
OHHHH met die teringdroevige ogen. prachtige beestjesquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Berner Sennen nog slimmer, 6-8 jaar
Terwijl zo;n grote hond natuurlijk vele malen leuker is dan zo;n teringkeffertje
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broodwar was de add on na normale Starcraft 1. Die was keihard. Starcraft 2 heb ik nooit gespeeld eigenlijk. Kwam altijd bij andere games uit naderhand.
deze mod speel ik ook vooral omdat ie perfect is om lam te spelen met stream of film on the side.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broodwar was de add on na normale Starcraft 1. Die was keihard. Starcraft 2 heb ik nooit gespeeld eigenlijk. Kwam altijd bij andere games uit naderhand.
Laat jij mannen klaarkomen in je oor?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik had vandaag 5 oorstokjes nodig.
Zoveel smeer jongen.
Hele klonten
Lam gamenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
deze mod speel ik ook vooral omdat ie perfect is om lam te spelen met stream of film on the side.
Je moet ook gwn gelijk je hele oor verwijderen. Scheelt weer stokjes halen elke keer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik had vandaag 5 oorstokjes nodig.
Zoveel smeer jongen.
Hele klonten
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hoeft niet alle keren lang te gaan. Dat scheelt weerquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wandelen vind ik echt verschrikkelijk saai.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
OHHHH met die teringdroevige ogen. prachtige beestjes
T enige wat ik kut vind is dat je altijd vroeg op moet voor de hond. Uitslapen doeiquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee daarom juist niet, want dan moet je en je hebt een hekel aan wandelen maar dan moet je toch want je hebt een hond die wel wil wandelen en dan krijg je ruzie en uiteindelijk ga je en loop je met een chagrijnige bakkes buiten rond, doodongelukkig.
Niet alle keren, maar liefst wel even lekker los kunnen laten. Zeker die grotere honden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Je hoeft niet alle keren lang te gaan. Dat scheelt weer
Volgens mij kan je dit ook wel deels aanleren, beetje speling zit er wel in de uitlaatmomenten, maar steeds het keer op keer uit moeten laten gaat mij tegenstaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
T enige wat ik kut vind is dat je altijd vroeg op moet voor de hond. Uitslapen doei
heb ik ook hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:07 schreef Monopoly het volgende:
Honden kijken je altijd zo dom aan als ze moeten kakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |