Ja. Speciaal in het kader van 60 jaar studio sport.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik zag het, ik vermoed enkel "historische" studio sport fragmenten, maar we zullen zien...
Ja ik, maar ik vind het wel best zo. Hij krijgt hem niet terugquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:49 schreef TLC het volgende:
Iemand die de stem van Tom al gevonden heeft ?
Wie moet er dan zondag de wedstrijden aan elkaar lullen ?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik, maar ik vind het wel best zo. Hij krijgt hem niet terug
Iemand die wel kan presenterenquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Wie moet er dan zondag de wedstrijden aan elkaar lullen ?
Zondag gaan sommige oud-presentatoren de eredivisie wedstrijden presenteren, zei Mart gisteren in Vive le Velo, dus dan heeft hij geluk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Wie moet er dan zondag de wedstrijden aan elkaar lullen ?
Zorg jij dat dat even gefixt wordt?quote:Op maandag 15 april 2019 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Ik sla over. Ik moet Parijs in de gaten houden.
Viel mij ook ineens op!quote:Op maandag 15 april 2019 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Altijd jammer dat de drankjes achter de bar al klaar staan.
Misschien is het iets voor Roxeanne Hazes of Maan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:54 schreef jevl het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk zingen voor als je niet kan zingen?
132 - 122quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:59 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit te poepen naar hij vroeg toch 12 kwadraat -/- 13 kwadraat ??
Goed punt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom überhaupt Mississippi opschrijven?
Tja, en dat dan allebei opschrijven, dat is ook gek! En dat Jan van Schaffellaar van de toren van Barneveld is gesprongen hoort bij je basiskennis.quote:
quote:
Wilma weet hij gelukkig welquote:Op donderdag 18 april 2019 20:03 schreef jevl het volgende:
Voor een dokter weet hij wel veel makkelijke dingen niet
Rampzalig, ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kandidaten kunnen weer nauwelijks rekenen.
Ja, gister had ik geen hoge pet van haar op, van geen van dr drie trouwens.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:03 schreef wimderon het volgende:
Mevrouw links zit er een stuk beter in dan gisteren.
Wordt dat nog uitgezonden dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En de Teletubbies niet, terwijl ze twee dochters heeft.
@Zipportal zei onze zorgmijderquote:Op maandag 22 april 2019 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Oscar. heeft daar ook last van in zijn Airbnb woning.
doe je toch slecht. jij wilde mijn aandachtquote:
Omdat het Pasen is denk ik ook aan de medelander.quote:Op maandag 22 april 2019 20:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
doe je toch slecht. jij wilde mijn aandacht
ik denk echt geen minuut aan jouquote:Op maandag 22 april 2019 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat het Pasen is denk ik ook aan de medelander.
Gezien degene die dat antwoord gaf, moet je dat aan een man vragen...quote:Op woensdag 24 april 2019 20:05 schreef MrSoreto het volgende:
Even een persoonlijke vraag aan de vrouwen hier, hoe gaat het met jullie kwelder?
Dat zegt alleen wat als je dit even van alle kandidaten op een rijtje zet.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:18 schreef VoMy het volgende:
Die van de Talpa wist uiteindelijk 10 vd 28 vragen. Niet echt veel. Op die blackout van die man na een tamme aflevering.
quote:
Genot allenquote:Op woensdag 24 april 2019 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Mooie TV.
Al die zooi zit in een potje tegenwoordig.quote:
Mooie sport was dat, vierendelen.quote:
Herman is liefhebber.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:11 schreef monkyyy het volgende:
Er komen best wel vaak wielrenvragen langs, of ligt dat aan mij
Echt matig dat ze dat niet wetenquote:
Deuge je wol?quote:Op maandag 29 april 2019 20:06 schreef monkyyy het volgende:
Spong, die heeft mij ooit eens een vraag gesteld.
Vroeg hij hoe jij je huid zo jong houdt?quote:Op maandag 29 april 2019 20:06 schreef monkyyy het volgende:
Spong, die heeft mij ooit eens een vraag gesteld.
quote:
Vakinhoudelijk vraagje was het.quote:Op maandag 29 april 2019 20:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vroeg hij hoe jij je huid zo jong houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |