Jessie de maffiabaas betaalt wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:34 schreef mootie het volgende:
Myl heeft een potje foundation van 70 euro nodig.
Ik denk dat clearasil van 6 euro beter isquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:34 schreef mootie het volgende:
Myl heeft een potje foundation van 70 euro nodig.
Hoezo hij HAAT haar tochquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie de maffiabaas betaalt wel.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat clearasil van 6 euro beter is
Goffer,en je hebt zo gelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat clearasil van 6 euro beter is
Waarom zou hij dat moeten betalen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie de maffiabaas betaalt wel.
Dat is MAC. En van de Hema is net zo primaquote:
Dat gaan ze lekker naar huis, kunnen ze de hele dag ketsen. Zonder camera, maar dan hangen ze maar zo'n nepding op.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar moet een piemol in,dat snap je toch wel?
quote:
Voor 70 euro trek ik haar gezicht wel strakquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, dat gaat continue door, ik zag het direct aan het slakkenspoor dat dat mokkel trok.
Sperma is goed voor de huid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Voor 70 euro trek ik haar gezicht wel strak
Lekker soppen..quote:
Je wist hetquote:
Tsja, hij maakt ook van die omtrekkende bewegingen steeds. Hij is eigenlijk ook maar alleen nu.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Iedereen heeft een hekel aanMylène
quote:
Ik heb een hekel aan His en Cris.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Iedereen heeft een hekel aanMylène
Ok ik zie dat niet zo. Al die ellende die daar zit komt naar Jessie toe voor hulp en advies. Maar ik zie dat vast verkeerdquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, hij maakt ook van die omtrekkende bewegingen steeds. Hij is eigenlijk ook maar alleen nu.
Heeft die kat ook al inspraakquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
O, o, o, Kees loopt al commentaar te geven op Uto's. Heeft ook ideeën over wat er daar allemaal gebeurt.
Huh, ik had het over Gerrit en Shelley. O, verkeerde quote had ik in gedachten geloof ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik zie dat niet zo. Al die ellende die daar zit komt naar Jessie toe voor hulp en advies. Maar ik zie dat vast verkeerd
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
O, o, o, Kees loopt al commentaar te geven op Uto's. Heeft ook ideeën over wat er daar allemaal gebeurt.
Die kut bedoel je?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik zie dat niet zo. Al die ellende die daar zit komt naar Jessie toe voor hulp en advies. Maar ik zie dat vast verkeerd
Dat doet Shelly toch ook? Ze vervloekt hem maar kruipt wel op zijn schoot omdat ze weer een leuk idéé heeft en Jessie nodig heeftquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, ik had het over Gerrit en Shelley.
brandon krijgt m de volgende keer gewoon weerquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Kaylee denkt dat Brandon zijn publieksstem helemaal goed gemaakt heeft door 100 euro van zijn zakgeld te doneren aan Adje.
Ik dacht dat het om Merel ging, want die is dol op foundation enzo.quote:
Voor iedere investering moet toestemming gevraagd worden aan Keesje. In drievoud.quote:
Dankzij jou.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
brandon krijgt m de volgende keer gewoon weer
Dat duurt nog twee maanden. Ik denk dat het wel meevaltquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:47 schreef Sofia2019 het volgende:
Niemand in de groep mag Mylène inderdaad.
Gerrit- wil haar op de bank.
Dylan en zijn vriendin roddelen net over hoe heftig en naar ze is.
Merel en Jessie mogen haar niet.
Zelfs hiske en christel vinden haar heftig.
Ik begrijp wel waarom. Ze heeft een heel onaardig en naar karakter. Duidelijk wie op de bank komt
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Voor iedere investering moet toestemming gevraagd worden aan Keesje. In drievoud.
Wist je dat niet?
Haar gedrag word er niet beter op. Dus we zullen zienquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat duurt nog twee maanden. Ik denk dat het wel meevalt
Dit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:47 schreef Sofia2019 het volgende:
Niemand in de groep mag Mylène inderdaad.
Gerrit- wil haar op de bank.
Dylan en zijn vriendin roddelen net over hoe heftig en naar ze is.
Merel en Jessie mogen haar niet.
Zelfs hiske en christel vinden haar heftig.
Ik begrijp wel waarom. Ze heeft een heel onaardig en naar karakter. Duidelijk wie op de bank komt
Stel;je koopt een honkbalknuppel.....quote:
Waarom is hij een maffiabaas?quote:
Niks mis mee. Als je het kan betalen.quote:
Dat zijn lama`s.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:51 schreef Amphorapotje het volgende:
His wil een Alpaca, ze wil graag in haar gezicht gespuugd worden.Denk ik.
(Of spugen die niet?)
Net als de nieuwe mensen daar. Het duurt even voordat ze hun valse kant laten zien. Ik zie Kaylee als wel een katje die je met handschoenen moet aanpakken. Ik denk dat Merel moet uitkijken maar het is allemaal aannamequote:Op donderdag 14 maart 2019 20:49 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Haar gedrag word er niet beter op. Dus we zullen zien
Nee die likken alleenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:51 schreef Amphorapotje het volgende:
(Of spugen die niet terug?)
Eigenlijk is hij een louche tweedehands autoverkoper, maar hij speelt graag de maffiabaas.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom is hij een maffiabaas?
Zijn Alpaca's daar niet op te trainen?quote:
oh ik dacht de huisdealer in de koffieshop van Pa van der Graafquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij een louche tweedehands autoverkoper, maar hij speelt graag de maffiabaas.
Nahquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij een louche tweedehands autoverkoper, maar hij speelt graag de maffiabaas.
Auto was van een oud vrouwtje en heeft altijd in de garage gestaan. (Voor reparaties)quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een ex van me kocht alles van Christian Dior.Dure bende.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als je het kan betalen.
Ja die spugen ook.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:51 schreef Amphorapotje het volgende:
(Of spugen die niet terug?)
Pa heeft het prima gedaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh ik dacht de huisdealer in de koffieshop van Pa van der Graaf
Het moet niet gekker worden. Ze pikken het nou eenmaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet Shelly toch ook? Ze vervloekt hem maar kruipt wel op zijn schoot omdat ze weer een leuk idéé heeft en Jessie nodig heeft
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een ex van me kocht alles van Christian Dior.Dure bende.
Is Sherry 'n HIJ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:55 schreef Sambalbaai het volgende:
Dylan vraagt aan Shelly of hij zijn haar morgen wl verven en knippen.
Kee kon toch ook knippen?
Topvent,en zijn moeder is ook een topper.quote:
Juist.... zo eentje koop je nergens! Garantie tot de stoep.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Auto was van een oud vrouwtje en heeft altijd in de garage gestaan. (Voor reparaties)
Ja en dat is Jessie zijn foutquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Ze pikken het nou eenmaal.
Vast, er zijn pas weer een paar opgepakt.quote:
Waarom denk je dat? Ik vind haar wel lief en rustig over komen maar heb niet veel van haar gezien nogquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Net als de nieuwe mensen daar. Het duurt even voordat ze hun valse kant laten zien. Ik zie Kaylee als wel een katje die je met handschoenen moet aanpakken. Ik denk dat Merel moet uitkijken maar het is allemaal aanname
Hij speelt de baas.quote:
Zijn vader is nu ook al een crimineel?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast, er zijn pas weer een paar opgepakt.
Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie er lol in heeft in dit gedoe en het niet eens nodig heeft. Ik geef hem groot gelijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist.... zo eentje koop je nergens! Garantie tot de stoep.
Oh waar ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat ze binnen 10 minuten na binnenkomst aan het roddelen was en allerlei commentaar had.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:57 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik vind haar wel lief en rustig over komen maar heb niet veel van haar gezien nog
Bijbaantje, als het om mensen geld uit de zak kloppen, is hij van alle markten thuis.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh ik dacht de huisdealer in de koffieshop van Pa van der Graaf
Over wie gaat dit? @dtvquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Topvent,en zijn moeder is ook een topper.
En die shop is ook mooi.
Hij ook. Die kan er ook wat van. Lekker stel. Voorlopig vind ik ze irritant of saai.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Omdat ze binnen 10 minuten na binnenkomst aan het roddelen was en allerlei commentaar had.
De ouders van Jessie.quote:
Je slaat wel een beetje door. Maar goed streamsquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bijbaantje, als het om mensen geld uit de zak kloppen, is hij van alle markten thuis.
Ouders van de crimineel, dictator, kampbeul, normale mensen kennen hem als Jessie.quote:
Tnx.quote:
Over de scootercrimineel met zijn bontmuts en praat straat.quote:
Ja, dodelijk, ga nog even bij Jens kijken en anders geef ik er de brui aan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je slaat wel een beetje door. Maar goed streams
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dodelijk, ga nog even bij Jens kijken en anders geef ik er de brui aan.
Zijn vader heeft een coffeeshop en zijn moeder is vrij goed met paarden.quote:
Schuimpjes he?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ouders van de crimineel, dictator, kampbeul, normale mensen kennen hem als Jessie.
Je doet zelf lekker mee nu.quote:
Ik dacht dat ze wat gingen hakken op klef en kleef? Weer blij gemaakt met een dode mus dus.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel is een partij vervelend bezig, blijft maar doorzagen over het schminken van Jens, zijn mannelijkheid, welk statement hij wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |