quote:Dat is dat stuk toch dat je later die wallmines krijgt??
Op zondag 5 januari 2003 19:20 schreef FluxC5 het volgende:[..]
hehe (ik ben daar ook ergens dacht ik)
hebben we het 25 minuten lang durende developer interview van gamespot gezien? ik kwijlde ehct en ik heb hem morgen
Hij kunnen er nu lijken gevonden als iedereen achter me dood of KO is?
Ik kan dus allemaal die lijken gaan verplaatsen. want anders gaat de boel piepen...
quote:Bleh heb ik ook, zit helemaal aan het eind van dat level en nu weet ik niet precies waarom het alarm steeds afgaat
Op maandag 6 januari 2003 18:56 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben nu in dat level met die amerikaanse gijzelaars.
En de alarmen gaan spontaan af, omdat er lijken worden gevonden, slaat helemaal nergens op!Hij kunnen er nu lijken gevonden als iedereen achter me dood of KO is?
Ik kan dus allemaal die lijken gaan verplaatsen. want anders gaat de boel piepen...
quote:Ik ga gewoon overnieuw beginnen in dat level en dan leg ik alle lijken wel in een hoekje ofzo
Op dinsdag 7 januari 2003 08:22 schreef WouteRF het volgende:[..]
Bleh heb ik ook, zit helemaal aan het eind van dat level en nu weet ik niet precies waarom het alarm steeds afgaat
Heb spel maar weggelegd, begin er volgende maand wel weer mee. *anti-gamer hier
Zwaar irritant.
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:24 schreef =HellFire= het volgende:
Oh wacht, khad een gun om lichten uit te schieten... effe vergeten dat ik die al had opgehaald.
waar is die anders voor?
Oh ja, ik schoot die pipo's eens flink in hun been of hand
quote:Ja nou sorry hoor. Ik was t al helemaal gewend dat ik geen pistool had, dus dacht er niet meer bij na.
Op dinsdag 7 januari 2003 09:40 schreef Fliepke het volgende:[..]
waar is die anders voor?
Oh ja, ik schoot die pipo's eens flink in hun been of hand
Vind t nog steeds klote van dat alarmlimiet bij the way, als ik dat eerder had gehoord.... nahja, weet nu de weg in t level tenminste.
quote:Moet eerlijk zeggen dat me dat nog niet overkomen is. Als ik iemand kill, berg ik hem meestal gelijk wel even op in het donker
Op dinsdag 7 januari 2003 13:09 schreef WouteRF het volgende:
Mwah dat is ook gewoon klote omdat je soms hele stukken terug moet om er voor te zorgen dat dat alarm niet afgaat.
quote:Das een oplossing, maar niet DE oplossing.
Op dinsdag 7 januari 2003 18:28 schreef Neejoh het volgende:[..]
Moet eerlijk zeggen dat me dat nog niet overkomen is. Als ik iemand kill, berg ik hem meestal gelijk wel even op in het donker
Want namelijk, als je gezien wordt door iemand, maar je gaat in het donker zitten, maar het alarm is WEL afgegaan, is dat weer eentje minder op de Alarm-balans...
In other words, als dit een X aantal keren weer voorkomt, heb je alsnog dat irritante alarm-limiet wat dichterbij komt.
Denk ik zo.
quote:Hoe bedoel je? Als je ze gelijk in het donker dropped, gaat het alarm niet af toch? Bij mij iig niet
Op dinsdag 7 januari 2003 19:42 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Das een oplossing, maar niet DE oplossing.
Want namelijk, als je gezien wordt door iemand, maar je gaat in het donker zitten, maar het alarm is WEL afgegaan, is dat weer eentje minder op de Alarm-balans...
In other words, als dit een X aantal keren weer voorkomt, heb je alsnog dat irritante alarm-limiet wat dichterbij komt.
Denk ik zo.
Heb alleen niet zo veel kogels meer, dus moet het wat behelpen met granaten en een rookgordijn Werd er zonet ff gek van, doe het morgen wel weer ff wat verder
quote:Das waar, kzal t wel fout hebben gedaan dan.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:18 schreef Neejoh het volgende:[..]
Hoe bedoel je? Als je ze gelijk in het donker dropped, gaat het alarm niet af toch? Bij mij iig niet
Ben nu bij t laatste stuk denk ik. Dat ik die Mitch Dougherty moet meesleuren naar beneden. (heb helaas zo weinig tijd om te kunnen gamen ivm stage)
quote:Rookgordijn??? Die gasgranaten vind ik DE ideale oplossing om het tegen meerdere vijanden tegelijk op te nemen!!! Heb SC deze week voor de 2e keer op hard uitgespeeld, blijft verslavend en die graphics blijven gewoon super mooi
Op woensdag 8 januari 2003 19:04 schreef Neejoh het volgende:Heb alleen niet zo veel kogels meer, dus moet het wat behelpen met granaten en een rookgordijn
Werd er zonet ff gek van, doe het morgen wel weer ff wat verder
Ben nu op het stuk dat je door dat cijfer-lock komt (gewoon doorlopen, niet via thermo-goggles ) en er overal van die 'turrets' staan... ben daar voorbij, en ga aan het frame van die flagen op het plafont hangen om naar de overkant te komen.
Alles leuk en aardig, zie een vent, en schiet hem neer. Op dat moment zie ik de volgende aan komen rennen, dus ik doe een stapje achteruit om goed aan te kunnen leggen ... ................... precies op het moment dat ik de trigger overhaal, en ik die vent in slow-motion neer zie vallen zie ik een 'pupil-lock'
En jaah hoor, "Sam, that's the last guard who can open the door, i'm pulling the plug!"
Nog een paar keer geprobeerd, maar ging dan steeds mis op van die kleine puntjes... Morgen maar weer met frisse moet er tegen aan
quote:Keep up the good work dude
Op vrijdag 10 januari 2003 19:53 schreef Skull-splitter het volgende:
*enigzins trots is* kben EINDELIJK bij missie 3
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 10-01-2003 22:49]
quote:5 weken niet gespeeld
Op vrijdag 10 januari 2003 22:43 schreef Neejoh het volgende:Keep up the good work dude
quote:Dat zeg ik
Op zaterdag 11 januari 2003 12:23 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
5 weken niet gespeeld
quote:in de koelkast? Mooi stukje
Op zaterdag 11 januari 2003 16:57 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben weer even gestopt, ik vond het net iets te spannend, ben net klaar met die slagerij en die turrets die daar in staan....
Het mooie van dit spel is dat toen ik het voor de 2e keer op hard speelde, ik heel andere dingen zag als de eerste keer. De 2e keer dat ik het uitspeelde had ik denk ik maar 2 of 3 mannetjes gekilled in elke missie, in plaats van allemaal
Hoe moet je die vent pakken? Als ik me laat vallen hoortie dat... Hoe hebben jullie dit gedaan?
__edit_______
Ik schiet nu het licht uit, maar dan zien ze je sneller
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 16-01-2003 14:15]
Ik loop er heeeeeel rustig heen... disarm hem.... en dan... boom? Dacht dat ie onschadelijk was gemaakt?
quote:Je kan hem alleen disarmen als het lampje groen is, hehe ..
Op donderdag 16 januari 2003 19:10 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom explodeert die wallmine als ik hem disarm??? Klopt niks van?Ik loop er heeeeeel rustig heen... disarm hem.... en dan... boom? Dacht dat ie onschadelijk was gemaakt?
quote:Oh... en dan moet je gewoon timen?
Op donderdag 16 januari 2003 19:15 schreef syndr0me het volgende:[..]
Je kan hem alleen disarmen als het lampje groen is, hehe ..
quote:ja, heel irritant is dat, je moet gewoon op knopje rammen als lampje groen is, dan is het goed.
Op donderdag 16 januari 2003 21:04 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Oh... en dan moet je gewoon timen?
quote:Jep, op "disarm" DRUKKEN wanneer het lampje groen is..
Op donderdag 16 januari 2003 21:04 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Oh... en dan moet je gewoon timen?
Maar in dat ene level waar die hostages zitten met die wallmine erbij is er een heel simple truukje:
1. Loop zachtjes naar die wall mine
2. Druk op Action button, en hou deze ingedrukt
3. Nu stopt het lampje met knipperen.. Als hij groen is, laat je de Action button los. Als ie rood is, druk je naar beneden (Zodat er bij action staat: 'Talk to..') en dan gaat ie praten met die gasten, ipv zichzelf opblazen!
Zeker 30x overnieuw moeten doen, 2 weken mee bezig geweest (met tussenpauzes omdat ik al aggressief werd bij het idee dat ik daar weer zou beginnen).
Gisteren EINDELIJK er voorbij gekomen.......loop nu met Mitchell Dougherty op m'n schouders rond
quote:Wow gekke gast..
Op vrijdag 17 januari 2003 12:31 schreef Doopy-X- het volgende:
tering wat was ik gisteravond happy.....in CIA HQ bleef ik steken bij het stuk in die zaal met de 2 camera's (waar je eerst alle lichten uit moet schieten).Zeker 30x overnieuw moeten doen, 2 weken mee bezig geweest
quote:wtf?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 17 januari 2003 14:30 schreef syndr0me het volgende:[..]
Wow gekke gast..
Dat stuk kan je gewoon in 4 seconde voorbij, zonder ook maar 1 keer gezien/geraakt te worden. Gewoon als je binnenkomt meteen rechts, in de schaduw achter de camera's langs![]()
.
quote:Ghehehe
Op vrijdag 17 januari 2003 14:44 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
wtf?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
had dit nou niet gezegd
quote:Ahhhhhhhhh. Vandaar. Thanks. Ga zo maar eens proberen.
Op vrijdag 17 januari 2003 12:27 schreef syndr0me het volgende:[..]
Jep, op "disarm" DRUKKEN wanneer het lampje groen is..
Dus niet proberen te timen dat ie hem PAKT als ie groen is, want dan gaat het fout..Maar in dat ene level waar die hostages zitten met die wallmine erbij is er een heel simple truukje:
1. Loop zachtjes naar die wall mine
2. Druk op Action button, en hou deze ingedrukt
3. Nu stopt het lampje met knipperen.. Als hij groen is, laat je de Action button los. Als ie rood is, druk je naar beneden (Zodat er bij action staat: 'Talk to..') en dan gaat ie praten met die gasten, ipv zichzelf opblazen!
Ik vond het al zo raar, ik disarm en toch ontploft ie. Dacht al bijna aan bugs en wou al gaan patchen.
quote:FILES LEZEN!!!1
Op vrijdag 17 januari 2003 18:08 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ahhhhhhhhh. Vandaar. Thanks. Ga zo maar eens proberen.
Ik vond het al zo raar, ik disarm en toch ontploft ie. Dacht al bijna aan bugs en wou al gaan patchen.
![]()
quote:Dat had ik dus ook al...
Op vrijdag 17 januari 2003 18:08 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ahhhhhhhhh. Vandaar. Thanks. Ga zo maar eens proberen.
![]()
quote:Hal, wou je nog een keer gaan of wat?
Op vrijdag 17 januari 2003 19:10 schreef HAL9000S het volgende:
het staat toch echt duidelijk in de files die je ontvangt.
Nu bij de Chinese Embassy, maar nog niet echt mee begonnen. Moeilijk level eigenlijk?
quote:Mwah valt mee, ik had hem laatst op hard in 3 kwartier uitgespeeld, maar ik wist wel precies wat ik moest doen, die files zijn in het bezit geloof ik van een rus bij die grote glazen wand in het begin van het level.
Op zaterdag 18 januari 2003 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
Hmm. Kon het niet vinden. Maar goed, ben verder.Nu bij de Chinese Embassy, maar nog niet echt mee begonnen.
Moeilijk level eigenlijk?
quote:ROFL
Op vrijdag 24 januari 2003 12:20 schreef Fliepke het volgende:
Teringspel, ik moet nu alleen nog nikoladze snipen, maar er zitten geen kogels meer in mn sc-20k
moet ik die hele level opnieuw gaan doen waarschijnlijk
Zit nu in level ministery of department......
kben net onder in die garage geweest waar die auto staat en heb ook de chauffeur ondervraagd..... nu dus ik weer naar boven.... mannetje uitgeschakeld en ga rechts die kamer in..... staan 2 pc's heb ik ook onderzocht....
dan kun je naar buiten door een duer en sta je op een balkon..... maar wat dan ??? kan niet naar beneden springen of aan de rand gaan hangen want dan ga je dood of het alrm gaat af....
wat moet je daar doen op dat balkon ??
quote:heb je alle lijken verborgen??
Op zaterdag 25 januari 2003 12:43 schreef SqueaK het volgende:
nee want als ik naar daar dat balkon ga daat gaat ineens et alarm af...
Heb het politiebureau uit nu, en dus op naar de volgende missie
net de colonel op de retinal scanner, naar save checkpoint gegaan...
ging goed ...
dan die deur met die camera, camera kapot schieten gaat ook
alleen zodra ik voor de deur ga staan , gaat er een alarm dat er een body found is
en ik heb ze allemaal nog wel in de freezer gelegt
quote:Ik ben ook net begonnen, maar het politieburo vind ik al heel erg moeilijk, vanaf het moment dat je deur opendoet van het buro wordt het erg lastig vind ik. Die eerste guard pak ik nog wel simpel zonder dat iemand het merkt, maar ik word of in de lijkenkamer gesnapt, of later in de wachtkamer, of nog later bij die 2 wouten die achter hun buro zitten.
Heb het politiebureau uit nu, en dus op naar de volgende missie
En op ongeveer de helft van dit steeds terugkerende gezeik, ben ik ook nog vaak al mijn ammo kwijt....
Oefenen zullen we dan maar zeggen....
quote:Vertel me dan maar hoe ik verder moet
Op dinsdag 4 februari 2003 20:44 schreef Joene het volgende:
inmiddels aangeland op het boorplatform
schijnt een vrij simpele missie te zijn
quote:Simpel , neem aan dat je al door die olieprut bent uitgekomen bij de trap ?
Op dinsdag 4 februari 2003 22:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Vertel me dan maar hoe ik verder moet
quote:Allang, maar als je gelezen had dan wist je dat ik die persoon steeds kwijtraak bovenin...
Op woensdag 5 februari 2003 15:31 schreef Joene het volgende:[..]
Simpel , neem aan dat je al door die olieprut bent uitgekomen bij de trap ?
Zo niet ga opzoek naar een gat in de oliebuis
quote:Ow geen last van ? ik had alleen even last bij die vlammen , dat ik verrot werd geschoten door zon guard , maar dat was na 2 keer ook gewoon goed
Op woensdag 5 februari 2003 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Allang, maar als je gelezen had dan wist je dat ik die persoon steeds kwijtraak bovenin...
quote:je sluipt voorzichtig achter ze aan , en schiet even verderop nadat je links de hoek om bent gegaan 2 mannetjes dood, daarna sluip je rechts die hoek om , ziet hun voorbij paraderen , en gaat dan onder dat raam staan gebukt , ziet ze daar wegsluipen en als ze voorbij zijn ga je achter ze aan die deur door , en dan weer sluipen
Op woensdag 5 februari 2003 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
jah, maar DAN...?
Ik zit nog heel erg in het begin (Policestation) en ik kom maar niet voorbij die vlammen... Ik ben dus met dat touw van het ene gebouw naar het andere gegaan en kom in de kamer uit waar je de deur moet open doen.. je krijgt dan instructies om naar de kamer aan de overkant te lopen, maar daar stort de vloer in... de volgende instructies zijn dat je naar het eind van de gang moet lopen om de trap te pakken..
Door de vlammen kan je niet heen dus je loopt via de kamer ernaast.. Je komt in het trappenhuis. Achter je stort de hal ook nog eens in.. Ik loop langs de eerste vlammen naar een verdieping lager.. ik kan dan naar rechts, maar daar is de vloer ook ingestort dus dat overleef je niet, maar ik kom niet door de vlammen heen die begint op de eerste treden naar beneden.. Wat ik ook doe: normaal spingen, split jump ik kom er niet overheen.. Ook al loop ik perfect er doorheen zonder ergens tegenaan te stoten. Toch verbrand ik in het vuur of ik ben er doorheen en val ik alsnog dood neer...... WAT MOET IK DOEN??????
Ik weet dat het nog heel erg in het begin is, maar ik kom er gewoon niet doorheen..
quote:Heb je ook het licht uitgedaan/uitgeschoten in de freezer ?
Op donderdag 30 januari 2003 10:52 schreef Joene het volgende:
Kut KUt kutnet de colonel op de retinal scanner, naar save checkpoint gegaan...
ging goed ...
dan die deur met die camera, camera kapot schieten gaat ook
alleen zodra ik voor de deur ga staan , gaat er een alarm dat er een body found is
en ik heb ze allemaal nog wel in de freezer gelegt
quote:bij het stuk waar de vloer is ingestort moet je de buis gebruiken die boven je hoofd hangt......
Op vrijdag 7 februari 2003 08:33 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb even snel een groot aantal pagina's van dit topic en de voorgangers gelezen, maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag...Ik zit nog heel erg in het begin (Policestation) en ik kom maar niet voorbij die vlammen... Ik ben dus met dat touw van het ene gebouw naar het andere gegaan en kom in de kamer uit waar je de deur moet open doen.. je krijgt dan instructies om naar de kamer aan de overkant te lopen, maar daar stort de vloer in... de volgende instructies zijn dat je naar het eind van de gang moet lopen om de trap te pakken..
Door de vlammen kan je niet heen dus je loopt via de kamer ernaast.. Je komt in het trappenhuis. Achter je stort de hal ook nog eens in.. Ik loop langs de eerste vlammen naar een verdieping lager.. ik kan dan naar rechts, maar daar is de vloer ook ingestort dus dat overleef je niet, maar ik kom niet door de vlammen heen die begint op de eerste treden naar beneden.. Wat ik ook doe: normaal spingen, split jump ik kom er niet overheen.. Ook al loop ik perfect er doorheen zonder ergens tegenaan te stoten. Toch verbrand ik in het vuur of ik ben er doorheen en val ik alsnog dood neer...... WAT MOET IK DOEN??????
Ik weet dat het nog heel erg in het begin is, maar ik kom er gewoon niet doorheen..
als je HIER al niet uitkomt wens ik je veel suc6
quote:Aha, tnx.. ik ben de hele tijd bezig geweest met die brand een verdieping lager, waardoor ik niet goed heb gekeken in de omgeving... Ik ga het vanavond eventjes proberen!!!!
Op vrijdag 7 februari 2003 12:08 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
bij het stuk waar de vloer is ingestort moet je de buis gebruiken die boven je hoofd hangt......
als je HIER al niet uitkomt wens ik je veel suc6
Soms lukt het me om er 1 te pakken maar vaak druk ik op disable wallmine, dan gaat ie eraan frutten en dan ontploft ie alsnog
iemand tips?
quote:ram pas op het het knopje als het lampje groen is.
Op maandag 10 februari 2003 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
ik zit vast bij die wallmines (waar die 2 programmeurs zitten)Soms lukt het me om er 1 te pakken maar vaak druk ik op disable wallmine, dan gaat ie eraan frutten en dan ontploft ie alsnog
iemand tips?
quote:zi eje topic over je xbox probleem
Op dinsdag 11 februari 2003 20:27 schreef Fliepke het volgende:[..]
ram pas op het het knopje als het lampje groen is.
quote:haha not
Op dinsdag 11 februari 2003 20:29 schreef donald_dick het volgende:[..]
zi eje topic over je xbox probleem
Ik ben net door 2 glazen deuren gegaan, en links heb je een deur met een keypad, en rechts heb je een deur met een keypad. Als ik de code gebruik om door die deur te kunnen, en ik stap door de deur gaat het alarm telkens af
Wat moet ik doen?
quote:alle lijken die je hebt achtergelaten in het donker verstoppen
Op zaterdag 22 februari 2003 10:43 schreef Flaman het volgende:
Ik ben in de CIA HQ, en ik zit vast bij het gedeelte van de server room.Ik ben net door 2 glazen deuren gegaan, en links heb je een deur met een keypad, en rechts heb je een deur met een keypad. Als ik de code gebruik om door die deur te kunnen, en ik stap door de deur gaat het alarm telkens af
Wat moet ik doen?
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:46 schreef HAL9000S het volgende:[..]
alle lijken die je hebt achtergelaten in het donker verstoppen
edit: laat maar is al opgelost ik had bij het laatse checkpoint de verkeerde deur gekozen....:o
[Dit bericht is gewijzigd door kibber op 24-02-2003 18:28]
quote:Gouden tip:
Op vrijdag 9 mei 2003 19:45 schreef GhostMan84 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een X-BOX. En ik heb dus ook meteen Splinter Cell erbij aangeschaft. Maar nu heb ik een probleem. Mn controller werkt helemaal niet in het spel! Ik kan alleen de camera bewegen maar niet lopen of schieten ofzo.
Kan iemand mij misschien hiermee helpen???
Zet je geluid aan en volg de instructies
Das dan 50 euro
quote:aha, bedankt!
Op vrijdag 9 mei 2003 19:49 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Gouden tip:
Zet je geluid aan en volg de instructies
Das dan 50 euro
nou, geef je rekening nummer maar
Op een gegeven moment aan het eind(?) van het level kom je in een kamer met een stel buizen. Hier begnt ook een timer te tellen dat de b-52's aan het aankomen zijn.
In deze kamer met die buizen kom ik dus niet verder .
Ik spring eerst op de eerste buizen, daarna moet je tussen 2 buizen door denk ik maar wat ik ook doe het lukt niet
Iemand TIps?
quote:Kijk eens op Gamefaqs.com.
Op maandag 19 mei 2003 18:58 schreef kibber het volgende:
Ja ja ik ben nog steeds bezig met splinter cell ( tja heb neit veel tjd om te gamen ) ik zit nu in het Abatoir datd eel dat ik die US soldiers en die chinezen moet bescheremn, ik zit bij die soldaten heb aan de andere kant de Turrets aan staan en de IFF uit en nog komt er telkens een gozer langs die die chinezen om legt.
Ik heb al geproebert die mijnen te plaatsen bij die stal tegenover die ingang bij die chinezen maar dat werkt ook niet want door die explosie gaan ook die chinezen eraan!
hoe hebben jullie dit aangepakt?
kan ik die extra missies die op internet te vinden zijn ook downloaden, op dee CD branden en op die manier op mn X-Box opslaan of heb ik hier perse X-Box Live! voor nodig?
(deze vraag geld trouwens ook voor andere add-ons bij bepaalde spelen zoals die nieuwste rosters bij NHL 2002)
Had alleen wel graag extra guns of wapens gewild.
Een tof mes, of een zwaard of iets.
En hij had natuurlijk langer gemogen
Maar al met al superrvet!
Ik ben net achter de vrachtwagen langs onder de slagboom door gekropen... waar ook die hond rond loopt.... en ik ben nu in een soort
chinese tuin.... er staan 2 bewakers en die pakken me steeds.... ook omdat ik eigelijk niet weet waar ik heen moet????
en ik wil eigelijk nog geen cheat gebruiken.........
help.....
quote:Ziek..
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef numero_uno het volgende:
eerste keer dak m uitspeelde hak er ongeveer zo'n 40 tot 45 uur over gedaan. de 2e keer op hard welgeteld 23 uur 34 minuten en 32 honderdste. (kad niks te doen dus ik denk ik pak de stopwatch erbij)
Afgelopen weekend weer verder gegaan, wat een geweldig spel!
Ik ben nu net in Burma aangekomen!
quote:Ik heb een PIII-933 met GForce2, loopt prima in 800*600.
Op maandag 7 juli 2003 15:44 schreef Terrah het volgende:
Is dit spel ook geschikt voor een wat mindere videokaart?
quote:dan gaat het bij mij ook werken!
Op maandag 7 juli 2003 17:32 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb een PIII-933 met GForce2, loopt prima in 800*600.
Ik zit in "defense ministry" en het doel is; Find and interrogate Grinko's driver.
Ik mag 'm niet slaan (rechter trigger) en niet schieten....
Wat dan....
[Dit bericht is gewijzigd door restless op 10-07-2003 18:17]
quote:Vastpakken van achter. Met de case-sensitive toets.
Op donderdag 10 juli 2003 18:15 schreef restless het volgende:
HELPIk zit in "defense ministry" en ik moet Grinko's schauffeur "grabben"
maar hoe doe ik dit. Ik mag 'm niet slaan (rechter trigger) en niet schieten....
quote:Welke toets is dat dan? (xbox he!)
Op donderdag 10 juli 2003 18:16 schreef speknek het volgende:[..]
Vastpakken van achter. Met de case-sensitive toets.
Alleen, hoe wisten ze nu de locatie van die bom op het einde?
Waar zit je vast?
Trouwens respect voor de XBox-ers die dit zonder quicksave en quickload spelen!
quote:idd, vond het met quicksave al moeilijk genoeg
Op zondag 13 juli 2003 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
sorry speknek, ik dacht dat iedereen hem hier onder hand had uitgespeeld.Waar zit je vast?
Trouwens respect voor de XBox-ers die dit zonder quicksave en quickload spelen!
quote:Ik ga voor de NGC-versie, en wel vanwege de mogelijkheid om je GBA aan je Cube te hangen tijdens het spelen.
Op zondag 13 juli 2003 16:13 schreef gieling.com het volgende:
vraagje welke versie vinden jullie het beste/??
x-box
PS2
NGC
GBA
mobiel
quote:sterker nog: een mooie luxe doos met mijn quote erop!
Op donderdag 11 september 2003 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat me trouwens tegenviel was dat je als Xbox gebruiker tegen de 60 aan betaalt voor een simpel doosje, en een PC gebruiker betaald krap 40 en krijgt een mooie luxe doos...
quote:Hetgeen meteen het prijsverschil verklaart.
Op donderdag 11 september 2003 10:49 schreef Smots het volgende:
sterker nog: een mooie luxe doos met mijn quote erop!![]()
![]()
quote:Hey, ik wil best op alle games een quote zetten, als dat de prijs verlaagt!
Op donderdag 11 september 2003 10:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hetgeen meteen het prijsverschil verklaart.
Ik zit in het CIA HQ level. Vlak bij de Machine gun turret is een kamer met een lift. Ik kan die lift deur niet openen omdat er geen stroom op de lift zit. wat nu?
Heb hem nog steeds niet gespeeld,
Maar ik ga hem denk ik voor Gamecube kope
quote:het staat niet op gamefaqs?
Op zondag 21 september 2003 10:39 schreef BMH het volgende:
Vraagje over de Gamecube versie van SC.Ik zit in het CIA HQ level. Vlak bij de Machine gun turret is een kamer met een lift. Ik kan die lift deur niet openen omdat er geen stroom op de lift zit. wat nu?
quote:http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/33580.html
Op zondag 21 september 2003 12:46 schreef gieling het volgende:[..]
het staat niet op gamefaqs?
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/splinter_cell_dutch.txt (wel voor ps2)
!!! directe link werkt niet altijd, gewoon ff de url copiëren
quote:Ik kan me mijn eerste keer nog herinneren, dat was echt genieten, al het licht uit, geluid open en spelen maar
Op zondag 21 september 2003 12:34 schreef speknek het volgende:
Hij is het geld echt waard. Alhoewel ik hem te weinig speel, maar dat geldt voor elk spel op het moment, en hij's niet bepaald makkelijk in te komen als je het een tijd niet meer gedaan hebt.
In het oil refinery gedeelte komt er aan moment dat je achter de technician aan moet.
Op een gegeven moment kom je in een kamer waar een timer gaat lopen.
In die kamer loopt een stel buizen.
Maar wat ik ook doe, ik kom niet langs de buizen!!!
iemand hulp?
quote:als je een stukje terug loopt, kan je, als het goed is, linksaf..
Op zondag 21 september 2003 14:52 schreef HansvanOchten het volgende:
iemand hulp?
quote:Zat ik gister ook vast..
Op zondag 21 september 2003 14:52 schreef HansvanOchten het volgende:
Hulp nodig,In het oil refinery gedeelte komt er aan moment dat je achter de technician aan moet.
Op een gegeven moment kom je in een kamer waar een timer gaat lopen.
In die kamer loopt een stel buizen.
iemand hulp?
Voor de explosie moet je niet de deur links nemen...
maar rechts...dan loop je verder die technician achterna...en dan is het einde level als je hem killt...
quote:Daar zat ik ook vast, maar ik heb me gisteren weer een stukje verder gesneakt...
Op maandag 29 september 2003 11:41 schreef The_Viper het volgende:
erg leuk spel, maar wel moeilijk.
zit nu vast in dat level waar je bij de cia moet inbreken.
Zit nu in een kamer waar er 2 mensen naar een geluidstape zitten te luisteren....
Ik snap een paar dingen niet:
*Waarom moet je dat wapen ophalen, terwijl je toch niemand mag neerschieten? Want elke keer als je iemand neerschiet krijg je de melding...what are you doing sam!
*Wat kan je met die extra dingetjes die je gedurende de level oppakt?
Flares is duidelijk..
Maar je hebt nog sticky camera...(ik neem aan dat je daar een camera mee kan vastzetten, maar de vraag is hoe?)
En je hebt nog paperfoil....waar kan je dat voor gebruiken?
En dan als laatste heb je nog iets anders sticky geloof ik....
Verder vind ik dit tot nu toe nog een van de moeilijkste levels....wel heel mooi gedaan allemaal...
quote:Ik denk omdat je dat wapen later WEL mag gebruiken, en omdat je er ook non-lethal projectielen zoals die aerofoils mee kunt afschieten
Op woensdag 1 oktober 2003 10:48 schreef R_B het volgende:
Ik zit nu denk ik aan het einde van de CIA HQ....
Wat een level zeg....Zit nu in een kamer waar er 2 mensen naar een geluidstape zitten te luisteren....
Ik snap een paar dingen niet:
*Waarom moet je dat wapen ophalen, terwijl je toch niemand mag neerschieten? Want elke keer als je iemand neerschiet krijg je de melding...what are you doing sam!
*Wat kan je met die extra dingetjes die je gedurende de level oppakt?
Flares is duidelijk..
Maar je hebt nog sticky camera...(ik neem aan dat je daar een camera mee kan vastzetten, maar de vraag is hoe?)
En je hebt nog paperfoil....waar kan je dat voor gebruiken?
En dan als laatste heb je nog iets anders sticky geloof ik....Verder vind ik dit tot nu toe nog een van de moeilijkste levels....wel heel mooi gedaan allemaal...
quote:Ow cool, vanavond ff proberen...
Op woensdag 1 oktober 2003 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik denk omdat je dat wapen later WEL mag gebruiken, en omdat je er ook non-lethal projectielen zoals die aerofoils mee kunt afschieten
Dat maakt het level misschien een stuk makkelijker...
Nou alleen die sticky camera nog...
Of moet je die ook afschieten?
quote:Die sticky Camera is overigens een camera (hoe kan het ook anders) die je aan een muur kunt schieten
Op woensdag 1 oktober 2003 13:54 schreef R_B het volgende:[..]
Ow cool, vanavond ff proberen...
Dat maakt het level misschien een stuk makkelijker...
Nou alleen die sticky camera nog...
Of moet je die ook afschieten?
quote:hoe schakel je vijanden dan uit met de Sticky cam?
Op woensdag 1 oktober 2003 17:07 schreef Robhimself het volgende:[..]
Die sticky Camera is overigens een camera (hoe kan het ook anders) die je aan een muur kunt schieten
Handig om te kijken waar je tegenstanders zitten. Tevens kan je hem gebruiken om vijanden uit te schakelen
quote:Lulverhaal
Op woensdag 1 oktober 2003 17:20 schreef speknek het volgende:
Met een knop kun je ze roepen en met een ander gas spuiten. Maar ik weet niet welke versie je hebt.
quote:Dat is de Diversion Cam
Op woensdag 1 oktober 2003 17:20 schreef speknek het volgende:
Met een knop kun je ze roepen en met een ander gas spuiten. Maar ik weet niet welke versie je hebt.
Je kan tegenstanders uitschakelen met de Sticky Cam door m tegen het hoofd van je prooi te schieten. 9 van de 10 keer gaan ze tegen de vlakte En vaak kan je de cam weer oppakken, als ie op de grond ligt tenminste...
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:22 schreef Robhimself het volgende:
Dat is de Diversion Cam
quote:Dat zijn altijd handige dingen. Laatst stond ik met een fles in m'n hand, die wilde ik in een hoekje neergooien zodat ik een van de bewakers uit kon schakelen.. Merkt ie me op terwijl hij langsloopt! Dus ik gooi die fles maar snel tegen hem aan, plof neer
Je kan tegenstanders uitschakelen met de Sticky Cam door m tegen het hoofd van je prooi te schieten. 9 van de 10 keer gaan ze tegen de vlakteEn vaak kan je de cam weer oppakken, als ie op de grond ligt tenminste...
Mijn vraag hoe ga ik verder:
Ik sta bijna buiten ik moet nog 1 trap af....
Onder aan de trap staan 2 bewakers...1 helemaal rechts...en 1 loop onder de trap heen en weer...
Aan de andere kant staat een busje...met 2 mensen ervoor...
Ik heb die gozer een poosje geleden al gekidnapt..
Hoe ga ik verder? hoe leg ik die bewaker om onder aan de trap zonder dat de rest gealarmeerd wordt? en wat moet ik met die ventjes bij dat busje?
quote:hint voor als je achter de hacker aan moet... Rechter ladder omhoog. Als je boven bent, kijk ns naar boven.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:43 schreef speedfreakssj het volgende:
edit: nu vast op kraan maar ben zoekende.
Nu kom ik dat raam niet in. Waarom niet?
quote:Raam ff kapot schieten waar je opstaat...
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:00 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik ben effe opnieuw begonnen en ben nu waar je abseilt en bij dat gesprek komt en die 2 weglopen door de deur.Nu kom ik dat raam niet in. Waarom niet?
er komt dan een ventje aan lopen en die schiet je neer....en dan ben je in het gebouw....
quote:net wat ik dacht!
Op zondag 5 oktober 2003 12:46 schreef R_B het volgende:
Volgens mij bestaat die niet...Ik heb er ook al naar gezocht....
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:33 schreef speedfreakssj het volgende:
Edit: moest natuurlijk via verkenner setup draaien. Mogelijk nu WEL de volledige versie.
quote:Als ik de cd er in duw krijg ik een stom ding dat het spel niet installed. als ik op setup.exe druk in verkenner doetie het wel.
Op maandag 6 oktober 2003 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik heb gehoord op het balkon dat ik een colonel nodig heb voor rectinal scan en ik moet naar een gebouw aan de andere kant ofzo. Ik heb die mensen in de garage al vermoord beneden samen met die ene chaffeur maar nu weet ik niet hoe ik verder moet.
quote:Teruglopen.
Op maandag 6 oktober 2003 03:21 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik zit nu in level 2.Ik heb gehoord op het balkon dat ik een colonel nodig heb voor rectinal scan en ik moet naar een gebouw aan de andere kant ofzo. Ik heb die mensen in de garage al vermoord beneden samen met die ene chaffeur maar nu weet ik niet hoe ik verder moet.
quote:Daar was ik al bang voor...
Op maandag 6 oktober 2003 05:33 schreef speedfreakssj het volgende:
het was dus alleen de eerste missie, die cd van de makro. Maar toch leuk.
quote:je doet eerst een training, dan moet je naar een Cop HQ en dan naar een gebouw
Op maandag 6 oktober 2003 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Daar was ik al bang voor...
quote:Is dat eigenlijk een goeie game voor een tijdje? Ik bedoel in de zin van als je de SP hebt uitgespeeld dat het dan niet stopt?
Op maandag 6 oktober 2003 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, maar ik wil de full ook voor de PC
Ik ben zelf een liefhebber van FPS games en Splinter Cell staat namelijk op m'n lijstje...
Als je puur actie wil zit je verkeerd, kwa spanning zit je zeker goed, en als je jezelf Rambo noemt dan zit je verkeerd
Neways, ik heb 'm vanmiddag gekocht en nu staatíe de Setup te draaien. Oh boy!
Dan moet je een contact vinden en dan als je in de kamer bent hoor je hem kreunen en valt er wat naar beneden, daar kan je niet heen door vuur, je moet dan rechts deur nemen en in een kamer het raam kapot schieten zodat rook wegkan, en daarna?
Er is nog wel deur maar dan kom je in halletje met andere deur waar je niet in kan
kan iemand mij helpen?
quote:In de kamer ervoor (met het vuur in de linkerhoek , als je daar binnenkomt) moet je eerst de man die onder een zooi puin ligt toespreken.....dan kan je pas door de deur die nu op slot is.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:16 schreef HomerJ het volgende:
Vraagje(zit in eerste level)
Dan moet je een contact vinden en dan als je in de kamer bent hoor je hem kreunen en valt er wat naar beneden, daar kan je niet heen door vuur, je moet dan rechts deur nemen en in een kamer het raam kapot schieten zodat rook wegkan, en daarna?
Er is nog wel deur maar dan kom je in halletje met andere deur waar je niet in kan
kan iemand mij helpen?
Maar echt kewl spel
quote:Dat level is heel listig...je wordt een paar keer goed op het verkeede been gezet
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:36 schreef HomerJ het volgende:
heb net die lift afgeluisterd en nu zit ik een level met allemaal militairen, damn dit is moeilijk,Maar echt kewl spel
quote:Gisteren nog niet...
Op maandag 13 oktober 2003 13:00 schreef Chocobo het volgende:
Is Vselka part two al te downen ?
Alleen nog koala cell...ofzoeiets en vselka part 1...
quote:Kola Cell en Vselka part 1 heb ik al uit
Op maandag 13 oktober 2003 13:10 schreef R_B het volgende:[..]
Gisteren nog niet...
Alleen nog koala cell...ofzoeiets en vselka part 1...
Wat een ongeloofelijk vet level
CIA is egt wel vetste level van deeltje 1quote:Op dinsdag 7 januari 2003 09:21 schreef =HellFire= het volgende:
oke komt ie nog 1 keer, DE tip voor wallmines, druk op A als ie groen wordt, A ingedrukt houden, als t lampje rood is druk je op return to game, als ie groen is druk je op disablequote:Op maandag 10 februari 2003 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
ik zit vast bij die wallmines (waar die 2 programmeurs zitten)
Soms lukt het me om er 1 te pakken maar vaak druk ik op disable wallmine, dan gaat ie eraan frutten en dan ontploft ie alsnog
iemand tips?
heb je alle lijken wel opgeruimd? zo nee, dan moet je helemaal trug, zo jah, leg ff precies uit wat t probleem isquote:Op zondag 30 mei 2004 10:58 schreef woeeiiii het volgende:
ik speel splinter cell deel 1 op de pc.
Ik ben ergens gekomen en ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik ben in een level waarbij in de parkeergarage 2 auto's staan en op het binnenplein staat zo'n beeld van saddam houssein ofzo. ik moet een laser uitzetten maar als ik vanaf het balkon over de regenpijp naar het open raam klim gaat dat pokke-alarm af... wie ken mij hierbij helpen??. ik heb alle deuren al geprobeerd open te maken maar ik kom gewoon niet verder.
![]()
Nee! lijken laat ik altijd liggen, waar moet je ze neer gooien dan ?quote:Op zondag 30 mei 2004 11:19 schreef jercovski het volgende:
[..]
heb je alle lijken wel opgeruimd? zo nee, dan moet je helemaal trug, zo jah, leg ff precies uit wat t probleem is
quote:Op zondag 30 mei 2004 11:20 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Nee! lijken laat ik altijd liggen, waar moet je ze neer gooien dan ?
waar moet je ze dumpen dan....heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad dat ik ze liet liggequote:Op zondag 30 mei 2004 11:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
In het donker (schaduw) of in een donker kamertjequote:Op zondag 30 mei 2004 11:33 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
waar moet je ze dumpen dan....heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad dat ik ze liet ligge![]()
ok danquote:Op zondag 30 mei 2004 11:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
In het donker (schaduw) of in een donker kamertje
in de eethal staat een kast, klim op de kast naar t balkon dan kan je ze daar ongezien dood schieten, dan heb je m uitgespeeld!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:41 schreef SqueaK het volgende:
Ik zit nu vast.... ik zit in level 9 Presidential Palace... ik ben al voorbij de lift en alles... heb zojuist die vent neer gesniperd....
nu kan ik door een deur naar beneden waar een eetruimte en een keuken zich bevinden.... daar komen dan 3 mannen... eentje heeft een medkit.... heb ze alle 3 vermoord en ga dan door naar wat de hal schijnt te zijn... je kan daar links en rechts een deur kiezen... maar als ik die duer open wordt ik meteen neergeschoten.... ik kan helemaal nix doen of ik ben al dood.... aan beide kanten staan 2 mannen....
wat moet ik daar dan doen ?
kan je wat meer info geven? zit je bij die ventilatoren die uit zouden gaan?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:08 schreef parterrepact het volgende:
Hellup!!
Ik zit een beetje vast met Splinter Cell.
Ik ben nu bij dat level in het CIA-gebouw en ik mag daar dus niemand vermoorden, en dat is kut, want dat doen ze met mij dus wel.
Nu heb ik wel een 'sticky shocker' wat nu best wel handig lijkt, maar ik heb geen idee hoe ik dat ding moet gebruiken?
Weet iemand of ik dat ding uberhaubt wel kan gebruiken, of dat ik gewoon beter mijn best moet doen om onopgemerkt te blijven??
Danku
dat is de SC 20 k dinges nog wat! die krijg je in deze kamer hier achter. ik ben trug gelopen om deze screen te makenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:04 schreef parterrepact het volgende:
ik heb troiuwens dat ontzettende geweer wat ik daar zie ook nog nooit gezien...
Trustequote:Op maandag 28 juni 2004 00:20 schreef parterrepact het volgende:
ik denk dat ik er wel uitkom nu! bedankt!
apparaatje om snel sloten open te maken als ze op slot zitten. het brand het slot eruit. je kan deze maar 1x gebruiken dus bewaren voor als je ergens haast hebt en snel door een deur wil die op slot zit.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:20 schreef woeeiiii het volgende:
Wat is een disposable pick
je kan de sticky shocker alleen gebruiken in combinatie met je sc20k (dat grote wapen)quote:Op maandag 28 juni 2004 00:03 schreef parterrepact het volgende:
daar ben ik al wel eens geweest, alleen krijg ik dat mannetje dus niet dood, aangezien ik dan al steeds bijna door ben.
maar het lukt me dus niet om die sticky shocker te gebruiken... weet je toevallig ook hoe dat met de gamecube werkt??
Ik heb het net ook weer eventjes uitgeprpbeerd en was er zo voorbij.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:07 schreef parterrepact het volgende:
aha...., vandaar :d nou, dan moet ik daar maar eens heen![]()
en eens zien of ik nu dat mannetje doodkrijg!
alvast heel erg bedankt trouwens! :d
jaja, toen wist ik t nog nietquote:Op maandag 28 juni 2004 00:58 schreef miereneuker het volgende:
[..]
apparaatje om snel sloten open te maken als ze op slot zitten. het brand het slot eruit. je kan deze maar 1x gebruiken dus bewaren voor als je ergens haast hebt en snel door een deur wil die op slot zit.
En is het gelukt?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:07 schreef parterrepact het volgende:
aha...., vandaar :d nou, dan moet ik daar maar eens heen![]()
en eens zien of ik nu dat mannetje doodkrijg!
alvast heel erg bedankt trouwens! :d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |