abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 maart 2019 @ 16:22:57 #1
163650 Greys
pi_185609258





quote:
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.

De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”

Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.

Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”

Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”

Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/

Social media van Ducan:
Instagram
Youtube
Facebook
Twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185609466
Ik droomde vannacht dat we tweede worden. Werd er niet goed van. Wat een nachtmerrie.
pi_185609518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:31 schreef A_Fortiori het volgende:
Ik droomde vannacht dat we tweede worden. Werd er niet goed van. Wat een nachtmerrie.
Wie werd er eerste? :{
pi_185609559
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:34 schreef Butler456 het volgende:
[..]

Wie werd er eerste? :{
Rusland. Alsof dat al niet erg genoeg is. Hopelijk zuipen de russen zich die avond helemaal lam en vergeten ze stemmen.
pi_185609586
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:36 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]

Rusland. Alsof dat al niet erg genoeg is. Hopelijk zuipen de russen zich die avond helemaal lam en vergeten ze stemmen.
Die in het buitenland? Want in eigen land mogen ze toch niet op hun eigen land stemmen?
pi_185609687
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:38 schreef Butler456 het volgende:
[..]

Die in het buitenland? Want in eigen land mogen ze toch niet op hun eigen land stemmen?
Die in het buitenland.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 14 maart 2019 @ 16:43:23 #9
39237 crew  H_T
2733
pi_185609705
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:36 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]

Rusland. Alsof dat al niet erg genoeg is. Hopelijk zuipen de russen zich die avond helemaal lam en vergeten ze stemmen.
Boe! ):O

Rusland mag best een keer winnen, maar niet dit jaar. Dat had Sergey dan maar de vorige keer moeten doen :{w
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_185609712
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:31 schreef A_Fortiori het volgende:
Ik droomde vannacht dat we tweede worden. Werd er niet goed van. Wat een nachtmerrie.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:36 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]

Rusland. Alsof dat al niet erg genoeg is. Hopelijk zuipen de russen zich die avond helemaal lam en vergeten ze stemmen.
Jakkes :{ Hopelijk schuilt er geen orakel in jou
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185609742
Leuk interview trouwens met Duncan, alleen een ietwat overdreven Amerikaanse stem die hij opzet :X
En dan nog sorry zeggen voor zijn Engels terwijl dat verder hartstikke goed gaat o|O
Koel en donker bewaren
pi_185609879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]

Boe! ):O

Rusland mag best een keer winnen, maar niet dit jaar. Dat had Sergey dan maar de vorige keer moeten doen :{w
Vind ik ook. Dan komt ie volgend jaar het maar in Nederland proberen,
pi_185609909
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]

[..]

Jakkes :{ Hopelijk schuilt er geen orakel in jou
Dat weten we pas na de finale.
pi_185609935
Kan mij niet voorstellen dat Rusland bijvoorbeeld de vakjury wint. Daarvoor is het nummer echt te vlak en te simpel. Dan zie ik eerder Italië voor me.
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:59:19 #15
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_185609998
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:36 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]

Rusland. Alsof dat al niet erg genoeg is. Hopelijk zuipen de russen zich die avond helemaal lam en vergeten ze stemmen.
Misschien zet Sergey het zelf op een zuipen en doet dan de reclame van Anouk tot leven komen, met hemzelf in de hoofdrol. :+

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_185610015
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]

Misschien zet Sergey het zelf op een zuipen en doet dan de reclame van Anouk tot leven komen, met hemzelf in de hoofdrol. :+

Wat blijft ze toch knap Anouk :@ O+
pi_185610040
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]

Misschien zet Sergey het zelf op een zuipen en doet dan de reclame van Anouk tot leven komen, met hemzelf in de hoofdrol. :+

Geinige reclame blijft dit ook :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185610055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:55 schreef Poepz0r het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat Rusland bijvoorbeeld de vakjury wint. Daarvoor is het nummer echt te vlak en te simpel. Dan zie ik eerder Italië voor me.
De vakjury zijn uiteindelijk ook maar gewone stervelingen.

Die, on the bright side, natuurlijk net als de rest van de mensheid gewoon de hype meekrijgen, het is niet dat ze in quarantaine zitten vanaf maart. Dus met een beetje geluk zitten daar ook veel Duncanlovers tussen. *O*
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 maart 2019 @ 17:03:36 #19
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_185610087
Bij betfair (best een grote) staat NL op rood en RUS op blauw.
pi_185610101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]

De vakjury zijn uiteindelijk ook maar gewone stervelingen.

Die, on the bright side, natuurlijk net als de rest van de mensheid gewoon de hype meekrijgen, het is niet dat ze in quarantaine zitten vanaf maart. Dus met een beetje geluk zitten daar ook veel Duncanlovers tussen. *O*
Je moet je er ook niet teveel van voorstellen. Die gelekte beelden van de Russische jury tijdens Douwe Bob, dat was gewoon beschamend.
pi_185610106
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]

De vakjury zijn uiteindelijk ook maar gewone stervelingen.

Die, on the bright side, natuurlijk net als de rest van de mensheid gewoon de hype meekrijgen, het is niet dat ze in quarantaine zitten vanaf maart. Dus met een beetje geluk zitten daar ook veel Duncanlovers tussen. *O*
De laatste jaren valt mij op dat ze vooral voor artistiekheid gaan en goede vocals en staging. Echt hele gekke jury uitslagen heb ik al jaren niet meer gezien.
pi_185610129
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:03 schreef TDHS het volgende:
Bij betfair (best een grote) staat NL op rood en RUS op blauw.
Ik zou me met dit soort verschillen geen zorgen maken. :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 maart 2019 @ 17:06:59 #23
163650 Greys
pi_185610141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]

De laatste jaren valt mij op dat ze vooral voor artistiekheid gaan en goede vocals en staging. Echt hele gekke jury uitslagen heb ik al jaren niet meer gezien.
Vorig jaar heeft de vakjury Zweden echt wel onterecht (imho) idioot hoog gezet. Gelukkig rekende de televote daar even mee af. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185610154
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]

Vorig jaar heeft de vakjury Zweden echt wel onterecht (imho) idioot hoog gezet. Gelukkig rekende de televote daar even mee af. :7
Denk vooral qua staging, want dat zag er wel gelikt uit natuurlijk (de act op zichzelf).
pi_185610160
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]

Vorig jaar heeft de vakjury Zweden echt wel onterecht (imho) idioot hoog gezet. Gelukkig rekende de televote daar even mee af. :7
De vakjury heeft wel wat lievelingetjes (waar Nederland gelukkig ook toe behoort).
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')