Nee te weinig artsen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar. Je mag van de GroenLinkseD66-klimaat-polizei geen kinderen meer maken, want die zijn slecht voor het klimaat.
[ afbeelding ]
https://www.independent.c(...)search-a7837961.html
Tegelijkertijd wel het halve Midden-Oosten importeren want 'we hebben te weinig kinderen'.
Ga je nu serieus iemands werk daarmee vergelijken?quote:
Had jij het er niet pas over hoe flink je nog aan het rondneuken was? Ben je nou een gezin of ben jij zo'n type die gewoon weigert een condoom te dragen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Te laat.
Gelukkig is het bij nog niet het geval en iets zegt met dat dat zo blijft. Want het gezinsleven, dat is maar ouderwets toch?
Ze zouden een stuk meer verdienen in praktisch elk ander beroep wat niet zo'n verspilling van hun tijd was.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:55 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ga je nu serieus iemands werk daarmee vergelijken?
Je weet ook dat die daarvoor betaald krijgen he?
Wees blij dat die mensen dat nog willen doen dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze zouden een stuk meer verdienen in praktisch elk ander beroep wat niet zo'n verspilling van hun tijd was.
z'n kind wordt vast opgevoed door een andere vent.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Had jij het er niet pas over hoe flink je nog aan het rondneuken was? Ben je nou een gezin of ben jij zo'n type die gewoon weigert een condoom te dragen?
In een gezin met 4 broers, ouders nog bij elkaar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef capricia het volgende:
Vertel eens wat over je eigen jeugd, TS.
Gezien je zo afgunstig reageert op hoe anderen hun gezin in willen richten.
Nee, dat zal ik tegen elke prijs voorkomen. Maar ik ga ook niet andermans kinderen opvoeden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
z'n kind wordt vast opgevoed door een andere vent.
Verklaard wel de woede over dit onderwerp.
En vanwaar die woede naar anderen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
In een gezin met 4 broers, ouders nog bij elkaar.
Bible belt neem ik aan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
In een gezin met 4 broers, ouders nog bij elkaar.
Woede?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef capricia het volgende:
[..]
En vanwaar die woede naar anderen?
1 vd 3 grote steden in de Randstad.quote:
Valt me nog mee. Wel apart dat je dan alsnog zo intolerant bent.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
1 vd 3 grote steden in de Randstad.
Wel heeeeeel typerend dat je gelijk denkt dat het de bible-belt is
Ja. Je komt nogal boos over. Wat triggert je precies hieraan?quote:
Nou nee niet afgetuigd, maar kreeg wel eens een klap als dat nodig was ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen, ws ook hard opgevoed met af en toe afgetuigd worden
Daar is niks mis mee in principequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen, ws ook hard opgevoed met af en toe afgetuigd worden
Boos. Triggered.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Je komt nogal boos over. Wat triggert je precies hieraan?
Als frustratie energie kon opleveren, zouden we 10 jaar op alleen al je signature kunnen leven joh. Het spat er echt vanaf.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Boos. Triggered.
Mijn god, zijn jullie nu echt allemaal opgevoed als mietjes die gelijk boos/angst/etc ergens zien als iemand iets zegt?
Jullie zijn van de generatie die 'bel-angst' heeft zeker?
Kijk, nou doe je het weer.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Boos. Triggered.
Mijn god, zijn jullie nu echt allemaal opgevoed als mietjes die gelijk boos/angst/etc ergens zien als iemand iets zegt?
Jullie zijn van de generatie die 'bel-angst' heeft zeker?
Je denkt maar wat je wilt denken. Ik poneer slechts een stelling over een fenomeen waarvan ik denk dat het meewerkt of een symptoom is, daar ben ik nog niet uit, over de ineenstortende Westerse samenleving.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als frustratie energie kon opleveren, zouden we 10 jaar op alleen al je signature kunnen leven joh. Het spat er echt vanaf.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Kijk, nou doe je het weer.
Jouw frustratie projecteren op een ander. Hoe komt dat zo? Waar komt die onzekerheid vandaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |