Alcohol?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik was mijn rijbewijs kwijt voor minder,
3 maanden zelfs.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Voor bumperkleven een invordering van je rijbewijs?
Maakt niet uit %yoloquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
Vanaf Gouda is het 130. Als je onder de 180 was gebleven, dan was je er met een boete vanaf gekomen.
Als je echt wil racen, dan had je vanaf Utrecht nog even 40 min door moeten karren naar de Duitse grens. Dan had je je helemaal uit kunnen leven zonder gezeik van politie.
Zonde van je geld en zonde van je rijbewijs, dit. Als het de 1e keer is dat hij ingevorderd is, dan krijg je hem binnen 2 weken terug icm een dikke boete.
Ik hoop voor je dat ze je niet aangemeld hebben voor een EMG cursus. Dan ben je namelijk zo’n 1200,- euro kwijt voordat je je rijbewijs terug krijgt.
Je lult.quote:
Wel kut als je met je auto naar het werk gaat.quote:
waarom zou ik lullen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je lult.![]()
Of ben je een recidivist die veervuldig de verkeersregels aan je laars lapte?
Ik was met de scooter gepakt, op 19-jarige leeftijd, met 6 keer de toegestane hoeveelheid alcohol in m’n bloed en ik was hem 2/3 weken kwijt.
Ik kan me niet voorstellen dat je voor bumperkleven 3 maanden je rijbewijs kwijt bent, tenzij het niet de 1e keer is.
Auba in de eerste vijf minuten raak, beter kan je niet beginnen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Helemaal in je nopjes zeker na de laatste overwinning? Gaat het dan eindelijk gebeuren? Arsenal bij de laatste 4 en plaatsing voor de CL?
Laf, neem je verlies denk ik danquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:31 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja wouten konden me niet bijhouden werd later thuis bezocht door ze
Niet naar rechtbank gaan met een zielig verhaal om je eigen daden te bagatelliseren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
waarom zou ik lullen?
Ik reed 150 en was aan het bumperkleven. Staande gehouden en moest voorkomen. Ik ging niet en was mijn rijbewijs kwijt.
Terecht.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:30 schreef KREEFTx het volgende:
Vandaag rijbewijs ingevorderd reed 220 op de A12
Het boeide me niet zo. Zou nu weer hetzelfde doen. Heb 3 maanden heerlijk gefietst.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niet naar rechtbank gaan met een zielig verhaal om je eigen daden te bagatelliseren.![]()
Dat was een domme zet, abla.
Proje, weledel gevolg van redelijkheid en enthousiasme, hoe staan de zaken?quote:
Chlo? gvd nieuwe namen mag niet he!quote:
Het verschil tussen de nr. 3 en de nr. 6, is maar 4 punten. Het kan alle kanten op.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Auba in de eerste vijf minuten raak, beter kan je niet beginnen.
Arsenal heeft wel het makkelijkste programma, top6 al gehad en de rest moet nog een aantal keer tegen elkaar. Je zou zeggen dat het moet kunnen.[..]
Laf, neem je verlies denk ik dan
NEE LULquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Proje, weledel gevolg van redelijkheid en enthousiasme, hoe staan de zaken?[..]
Chlo? gvd nieuwe namen mag niet he!
Goed voor conditie.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het boeide me niet zo. Zou nu weer hetzelfde doen. Heb 3 maanden heerlijk gefietst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |