Alsof jij zwanger raakt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:04 schreef Cronometer het volgende:
Ben weer met de pil begonnen.
Goed nieuws. Hopelijk geen pms meer. Daar hebben jullie ook profijt van.
Ik zie hem er alleen niet voor aan om te wisselen tussen accounts.quote:
Het banbeleid is zoals het klimaatbeleid van D66, ze roepen dat het geweldig is, maar het deugt van geen kant en iedereen is er mee de lul./quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh heeft mijn tr toch nog wat opgeleverd? Laatst ik een week, echt overdreven als je het mij vraagt.
Jij een week? Jij bent de vriendelijkheid zelve.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh heeft mijn tr toch nog wat opgeleverd? Laatst ik een week, echt overdreven als je het mij vraagt.
En dit van een man die praat over hoe hij poept.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Alsof jij zwanger raakt.![]()
Echt niet dat er ook maar iemand rondloopt die vrijwillig zijn lalaloepsie in je framboos wil steken.
Ah helemaal top dan. Ook kriebels in de buik enzo?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zelf uitgezocht. Oud huisgenootje/goede vriend van me liet een nestje zien bij zijn ouders thuis en toen zag ik een rode kitten en was ik verliefd.
Wat?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
Paging moedertje @:moira. en debieltje @:monopoly
De leiding kan heel weinig hebben, dan zien ze het als een persoonlijke aanval en maken ze er werk van.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij een week? Jij bent de vriendelijkheid zelve.
Of was je flink uit de bocht gesprongen?
Ja heb er wel zin in maar ik wil ook gewoon nog graag dat Kuroi terugkomt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah helemaal top dan. Ook kriebels in de buik enzo?
Moet jij zeggen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
moet je lekker negeren die kut opmerkingen. Typisch Fok
Was lekker rustig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De leiding kan heel weinig hebben, dan zien ze het als een persoonlijke aanval en maken ze er werk van.
Hoe was het bij de gaybarquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Alsof jij zwanger raakt.![]()
Echt niet dat er ook maar iemand rondloopt die vrijwillig zijn lalaloepsie in je framboos wil steken.
Ja klopt, ben fan van jouw tieten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snap ik, dat gepraat over mijn tieten is heerlijk.
Elke dag users beledigen, Crip tot haar achillespezen afzagen, maar nu ben je opeens een vrome moslima, no?quote:
Als je het emotioneel aankan zou ik ook verdergaan. Zo niet, dan nog ff wachten tot je voelt dat het goed is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb er wel zin in maar ik wil ook gewoon nog graag dat Kuroi terugkomt.
En dan wil ze ineens een kind, snap jij dat?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:46 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Elke dag users beledigen, Crip tot haar achillespezen afzagen, maar nu ben je opeens een vrome moslima, no?
Stimo, stop met deze act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |