jezus christus. ik heb altijd gehoord dat mensen zeiden "dit was het moment dat ik god zag, dat ik zag dat het niet allemaal toeval was, maar dat een onfeilbaar wezen dit alles had geplanned."quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil samen met Murdera, Lodewijk Asscher tower bridgen. Ik wil hem zien huilen terwijl hij gulzig murdera zijn zaad slikt.
Had ik maar 2 poesjes, haha snap je zin om beide vuisten in kutjes te drukken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Want je kan geen 2 katten hebben natuurlijk.
Jeetjequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had ik maar 2 poesjes, haha snap je zin om beide vuisten in kutjes te drukken.
Ben jij er ook weer mallootquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil samen met Murdera, Lodewijk Asscher tower bridgen. Ik wil hem zien huilen terwijl hij gulzig murdera zijn zaad slikt.
Soms denk ik dat jij Azpi bentquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Helaas?
Boeit je niet zo heel veel, toch? Ik zag dat je de vervanger al in huis had gehaald.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
jezus christus. ik heb altijd gehoord dat mensen zeiden "dit was het moment dat ik god zag, dat ik zag dat het niet allemaal toeval was, maar dat een onfeilbaar wezen dit alles had geplanned."
Dit is het. HALLELUJA
Zo ik zou me wel willen masturberen met een vinger in m’n reet terwijl ik dit tafereel aanschouwquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan je 100 % garanderen dat ik dat niet ben.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij Azpi bent
Ben jij niet cucked dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik kan je 100 % garanderen dat ik dat niet ben.
Het is wachten op de pikachu's met penissenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik ben weer een avondje op proefverlof uit de TBS.
En hoe weten wij dat zo zeker?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
je lijkt wel een enorme faggot. klopt dat dan wel?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van rood. Heb je zelf uitgezocht of waar komt ie vandaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel gewoon weer een Europese korthaar maar deze is rood met witte voetjes.
moet je lekker negeren die kut opmerkingen. Typisch Fokquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Het is wel echt een Azpi opmerking om te zeggen dat ik mijn kat heb vervangen.
Een weduwe gaat ook niet, na het overlijden van haar man, na slechts een paar weken een nieuwe relatie aan.quote:
Ik heb geen zin in 24 uur op FOK!vakantie.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is wachten op de pikachu's met penissen
Volgens mij heb je zelfs tussen je vingers gespuugd op je toetsenbord hahaquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
houd je kop man.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een weduwe gaat ook niet, na het overlijden van haar man, na slechts een paar weken een nieuwe relatie aan.
Daar gaat een natuurlijke rouwperiode overheen.
Ja zelf uitgezocht. Oud huisgenootje/goede vriend van me liet een nestje zien bij zijn ouders thuis en toen zag ik een rode kitten en was ik verliefd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van rood. Heb je zelf uitgezocht of waar komt ie vandaan
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een weduwe gaat ook niet, na het overlijden van haar man, na slechts een paar weken een nieuwe relatie aan.
Daar gaat een natuurlijke rouwperiode overheen.
Huh heeft mijn tr toch nog wat opgeleverd? Laatst ik een week, echt overdreven als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in 24 uur op FOK!vakantie.
Hahaha, ja klopt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelfs tussen je vingers gespuugd op je toetsenbord haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |