Waarop?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik masturbeer nog zoals altijd op[..]
en op mono. op zn rug, zodat het er zo langsaam afdruipt. best aangenaam.
Ik waardeer je zorgen. Ik bedoel als we afgaan op Fok imago ben jij een uitkeringstrekker.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh doe je dat om de boel levendig te houden haha. Waar baseer je dat op dat jij dit beter zou kunnen dan de mensen die euhh wat een rare zin xd
Maar als je het alleen weleens moeilijk hebt, denk je dat dit dan handig is met een kind erbij?
Ik wacht geduldig haha.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:28 schreef Murdera het volgende:
[..]AMA
![]()
Ik moet nog steeds de tafelpoten maken
Is toch gewoon een stabiel inkomen dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik waardeer je zorgen. Ik bedoel als we afgaan op Fok imago ben jij een uitkeringstrekker.
quote:
Jammerquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hehe. Maar nee helaas ze is nog niet terug.
Nergens, maar waarom zou ik een ongewild kind niet een home gevenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:30 schreef Murdera het volgende:
stimo wat doe je met een kind. waar heb je die gejat dan?
Denk dat jij prima borstvoeding zou kunnen gevenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nergens, maar waarom zou ik een ongewild kind niet een home geven
Oh leuk, zelfde soort?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaEr komt over een maand wel een kitten bij me wonen.
Ja wel gewoon weer een Europese korthaar maar deze is rood met witte voetjes.quote:
weenie. lijkt mij echt helemaal kut. maar hey, als jij kinderen leuk vind, fuckin nice.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nergens, maar waarom zou ik een ongewild kind niet een home geven
Helaas?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hehe. Maar nee helaas ze is nog niet terug.
voor jou altijdquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
weenie. lijkt mij echt helemaal kut. maar hey, als jij kinderen leuk vind, fuckin nice.
maar je kan m wel gewoon naar buiten gooien als ik kom dineren toch?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Helaas?
Boeit je niet zo heel veel, toch? Ik zag dat je de vervanger al in huis had gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |