Nou, spreek dan diegene daar opaan die daar verantwoordelijk voor is?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:04 schreef ndid het volgende:
Gerrit: Als er een bakkerij moet worden opgezet dan duurt het een week,
Hiske: en een dj set
Gerrit: met een dj set ben ik al 4 maanden bezig.
Kunnen we Gerrit geen kinder DJ set opsturen?...........Dan is Gerrit misschien tevreden....quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:04 schreef ndid het volgende:
Gerrit: Als er een bakkerij moet worden opgezet dan duurt het een week,
Hiske: en een dj set
Gerrit: met een dj set ben ik al 4 maanden bezig.
Volgens mij is Gerrit nooit ergens tevreden mee. Maar misschien zo'n 'my first sony'quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen we Gerrit geen kinder DJ set opsturen?...........Dan is Gerrit misschien tevreden....
My first Sony.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen we Gerrit geen kinder DJ set opsturen?...........Dan is Gerrit misschien tevreden....
Dat kwam later weer (dacht als grap), terwijl ik daarvoor las dat Merel en Kaylee hem gevonden hadden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Kayllee kwam met de zwangerschapstest in haar bek uit de vuilnisbak?
quote:
Nog geen 6 tientjes bij BAX waar ook de jukoelulles vandaan kwamen:quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het punt is ook dat hij niet zomaar iets wil, maar een set van duizenden euro’s.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nou, spreek dan diegene daar opaan die daar verantwoordelijk voor is?
Geef zo iemand een stem? Of alle 3?
Maar nee, in die lekhut gaan zitten griepen met elkaar.
Kijkt eens in de spiegel!
Allemaal de schuld van Marie Kondoquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoezo is dit een generatie van mensen die alleen kunnen functioneren als ze ergens gelukkig van worden
Hij wil het ook meteen kopen. Huren is de oplossing. Als het dan genoeg oplevert kun je alsnog je set kopen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het punt is ook dat hij niet zomaar iets wil, maar een set van duizenden euro’s.
Haha ja!! Goeie grap dj knwn(kan nix wordt nix)quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nog geen 6 tientjes bij BAX waar ook de jukoelulles vandaan kwamen:
https://www.bax-shop.nl/d(...)serato-dj-controller
quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het punt is ook dat hij niet zomaar iets wil, maar een set van duizenden euro’s.
Precies en dan kun je alvast oefenen en laten zien hoe goed je bent, dan komen de sponsoren wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij wil het ook meteen kopen. Huren is de oplossing. Als het dan genoeg oplevert kun je alsnog je set kopen.
Die hype duurt Al sinds Pamelaquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Het is volgens Christel een Hype grote borsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |