SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
dehaakster
Breiwebshop.nl
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
een greep uit de foto's uit het vorige deel:
NijntjesUk:
trui:
ChildoftheStars:
Bleie:
Sarabi:
Claudia_x:
-sabine-:
Dedodo:
[ Bericht 5% gewijzigd door Lienekien op 14-03-2019 11:38:23 ]The love you take is equal to the love you make.
Ik ben ook geen volleerd haakster, hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:22 schreef Mo0nlight het volgende:
Dank jullie wel![]()
Ik zie zelf nog niet zo goed waar het mis gaat, maar ik heb wel iemand om me heen die me kan helpen!
Hoe bedoel je in de steek er onder? Dankjewel voor je adviesquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben ook geen volleerd haakster, hoor.Wat ik kan zien is dat je soms in de steek eronder steekt en soms eronderdoor gaat. Allebei kan in principe, maar het is mooier om het een óf het ander consequent te doen.
Tevens heb ik de OP aangepast met foto’s uit het vorige deel. Titel aanpassen had ik niet op tijd aan gedacht.
Hm, nu ik inzoom lijkt het meer dat de steek van de vorige toer waarin je je stokje maakt de ene keer wat groter is dan de andere keer. Ik denk dat dat eerder maakt dat het er wat onregelmatig uitziet. Veel oefenen is daar volgens mij de remedie voor!quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je in de steek er onder? Dankjewel voor je advies
Ja af en toe haak ik erg los. Ik weet ook niet hoe ik dit kan veranderen , nogal onregelmatig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hm, nu ik inzoom lijkt het meer dat de steek van de vorige toer waarin je je stokje maakt de ene keer wat groter is dan de andere keer. Ik denk dat dat eerder maakt dat het er wat onregelmatig uitziet. Veel oefenen is daar volgens mij de remedie voor!
Ik ben zelf nogal van de youtubefilmpjes. Uitleg met beeld erbij werkt imo goed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:57 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja af en toe haak ik erg los. Ik weet ook niet hoe ik dit kan veranderen , nogal onregelmatig.
Ik zal eens gaan kijken. Ik ben wel links, dat is soms wel lastig als ik filmpjes kijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal van de youtubefilmpjes. Uitleg met beeld erbij werkt imo goed.
Filmpjes over de ‘golden loop in crochet’ vond ik bijv. verhelderend.
Ik zal eens gaan opzoekenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:20 schreef Bleie het volgende:
Ik ben ook linkshandig. Er zijn best veel filmpjes over linkshandig haken. Zelf spiegelen kan ik ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |