Ok gelijk af fluiten dan maar.quote:
5 euro staan op 0-2 & 4-0 in Barcelona.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:27 schreef Max23 het volgende:
Overigens: Je zou maar ingezet hebben op "Mané scoort en Liverpool wint"![]()
Nee joh, Bayernquote:
Matige goal? Gouden voorzet van Virgil en briljant gedraaid en ingeschoten van Mané.quote:
Dan ben je rijp voor het gesticht.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:27 schreef Max23 het volgende:
Overigens: Je zou maar ingezet hebben op "Mané scoort en Liverpool wint"![]()
Mané is de laatste tijd weer in bloedvorm.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:28 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer blijft die neger kalm voor het doel
Waar the fuck was Neuer..quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Matige goal? Gouden voorzet van Virgil en briljant gedraaid en ingeschoten van Mané.
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:23 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het Alberto checkt de park was
@:danny weet dit wel
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland kent zijn klassiekers niet
Log uit Caland.
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
ONZ / Alberto loopt de park te checken
Grabbelenquote:
Matige fan van Neuer?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:29 schreef Anneloos het volgende:
Was altijd wel fan van Neuer, maar matig
Kennelijk vindt men het gewoon niet interessantquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Even alsnog in dit topic, ik heb het gevoel dat de uitglijder van @:Caland een beetje onbelicht bleef als post 300 in het vorige topic[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Even alsnog in dit topic, ik heb het gevoel dat de uitglijder van @:Caland een beetje onbelicht bleef als post 300 in het vorige topic[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo, jij hebt je bui wel héquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Onlo is een bijzondere jongen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet eens waar @:onlogisch het over heeft tbh
Hij krijgt een banaan in de pauze...quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:28 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer blijft die neger kalm voor het doel
Doe nou niet alsof jij die ooit hebt ontvangen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb expres op jouw fotoboek geklikt.
TRIGGERED dus ik hoef geen boze DM.
Stukje koopmansquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb expres op jouw fotoboek geklikt.
TRIGGERED dus ik hoef geen boze DM.
Zou Onlogisch ook zo'n oorbelletje hebben?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onlogisch heeft familie op Urk wonen, onze namen gaan nu rond door de app.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat kogels happen vriend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onlogisch heeft familie op Urk wonen, onze namen gaan nu rond door de app.
niet gelezenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Met graf accent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Onlogisch ook zo'n oorbelletje hebben?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij mij staat het 1-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga koken mens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:35 schreef Anneloos het volgende:
Onlo is gewoon een fijne vent, maar laten we wel gewoon even aardig doen.
Zeg het ze @Anneloosquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:35 schreef Anneloos het volgende:
Onlo is gewoon een fijne vent, maar laten we wel gewoon even aardig doen.
Hey daar is franske altijd mad weerquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:38 schreef franske19 het volgende:
Waar zit ik naar te kijken? Wat een aids niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |