Omdat sommige van die clubs Chelsea zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mij maakt het niet uit, ben NL'er waarom zou ik andere Engelse clubs haten
de enige club die ik haat is feyenoordquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat sommige van die clubs Chelsea zijn.
Nou, dat is het nieuws waar we allemaal op zaten te wachten hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:14 schreef McGrath het volgende:
ondertussen doet villa ook gewoon weer mee om de play-offs
eigenlijk op het nieuws dat jij je account weg gooitquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou, dat is het nieuws waar we allemaal op zaten te wachten hoor
Zie mezelf nog eerder FA wordenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
eigenlijk op het nieuws dat jij je account weg gooit
ik hoop dat je een pijnlijke cyste op je voorhoofd krijgtquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Villa speelt toch in die blauw witte shirts?
wie is Graelish?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou die Graelish wel eens een klap voor zijn kop willen verkopen
die kutkop heeft vast al genoeg klappen gehadquote:
Is dit echtquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:14 schreef McGrath het volgende:
ondertussen doet villa ook gewoon weer mee om de play-offs
nooit genoegquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
die kutkop heeft vast al genoeg klappen gehad
Waarom ben je dan voor Unitedquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mij maakt het niet uit, ben NL'er waarom zou ik andere Engelse clubs haten
Ja we kunnen zaterdag op 1 punt vab middlesbrough komen als we van middlesbrough winnen (hebben zij wel nog een wedstrijd tegoed)quote:
Met Grealish is alles mogelijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja we kunnen zaterdag op 1 punt vab middlesbrough komen als we van middlesbrough winnen (hebben zij wel nog een wedstrijd tegoed)
topspeler datquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met Grealish is alles mogelijk
Ja dat was wel mooie karma voor die Birmingham-mongolen jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi hoe hij aangevallen werd en vervolgens de winnende maakte. Wat een held.
mag ook nooit zijn voetbalsokken optrekkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook dat kapsel aan laten meten dan, dat maakt het baas.
Hij heeft ook een lekker kontje zie ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag ook nooit zijn voetbalsokken optrekken
van nistelrooyquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je dan voor United
Wat doe jequote:Op woensdag 13 maart 2019 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij heeft ook een lekker kontje zie ik
[ afbeelding ]
Gelukt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo even een drolletje draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |