Toen haar familie op bezoek was vertelde ze dat zeal een week haar oksels niet geschoren had. Haar moeder zei 'Nou Franny, dat zeg je toch niet?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow echt? toch beetje vreemde opvoeding dan
Dat heb ik ook terug gelezen, ook al zoiets, is bij haar de omgekeerde wereld, bij dingen die normaal zijn loopt madam te miepen en te piepen, kan ik niet, wil ik niet, durf ik niet! maar dingen waar je normaal gesproken niet open over bent of uitspreek, spreekt zij juist uitquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die scheet passie valt in het niet
bij het verhaal
voor het eerst in dr hol genaaid
beetje auw he
ja?
ja he
toch?
Greet heb sterallures.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef yaello het volgende:
Er waren twee eters die voor Gerrit kwamen, GG had geen zin om uit bed te komen
Een en al liefde......en zo....quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, op meerdere vlakken.![]()
Zo grappig, zo'n klein meisje van 25.
Je hebt de wet en je hebt andere vormen van dwang.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zo dom is talpa echt niet. Die hebben wel advocaten die ze duidelijk maken dat zoiets niet kan. Kunnen de behoorlijk voor aangeklaagd worden.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, een speciaal, vegan, wijntje van Adriaan. Speciaal bewaard voor de nieuwe, maar die moet zich eerst maar bewijzen.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen haar familie op bezoek was vertelde ze dat zeal een week haar oksels niet geschoren had. Haar moeder zei 'Nou Franny, dat zeg je toch niet?
Tranny heel trots: Zo doe ik thuis toch ook?
Ma: dat is waar.
Ze gaat prat op haar achterlijk gedrag.
Aannamequote:Op woensdag 13 maart 2019 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kost vooralsnog nog niets en er zijn wel extra kaarten voor de markt verkocht.
Het zal je kind maar wezenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, op meerdere vlakken.![]()
Zo grappig, zo'n klein meisje van 25.
Misschien denk ze dat het eerlijk is.....het schatje......alles vertellen.......quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen haar familie op bezoek was vertelde ze dat zeal een week haar oksels niet geschoren had. Haar moeder zei 'Nou Franny, dat zeg je toch niet?
Heel vreemd gedragquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die beroving van de vrijheid kan op verschillende manieren plaatsvinden, bijvoorbeeld door middel van opsluiting of kneveling. Het kernverwijt is dat het slachtoffer zich niet meer op ieder gewenst moment vrijwillig kan verplaatsen van de plaats waar hij zich bevindt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zo dom is talpa echt niet. Die hebben wel advocaten die ze duidelijk maken dat zoiets niet kan. Kunnen de behoorlijk voor aangeklaagd worden.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gebitje nog per ongeluk in het bakje??
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Die beroving van de vrijheid kan op verschillende manieren plaatsvinden, bijvoorbeeld door middel van opsluiting of kneveling. Het kernverwijt is dat het slachtoffer zich niet meer op ieder gewenst moment vrijwillig kan verplaatsen van de plaats waar hij zich bevindt.
Aan de duur van de vrijheidsberoving worden geen hoge eisen gesteld; een vrijheidsberoving van slechts enkele minuten is voldoende om een strafbaar feit op te leveren.
Kind weet niet beterquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ving net iets van die 2 op iets over 10 uur en 'Dat gaat zeker de uitzending halen'.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je hebt de wet en je hebt andere vormen van dwang.![]()
Diwl heeft alles wat zijn hartje begeerd nu Kee er is.
Reuze leuk en top tegenover de anderen.
Gewoon een citaat uit de Nederlandse wet over Wederrechtelijke vrijheidsberoving, niet zelf verzonnen.quote:
Nee, zeggen dat je voor een week je okselharen hebt hebt genegeerd is een grof schandaal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien denk ze dat het eerlijk is.....het schatje......alles vertellen.......
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gewoon een citaat uit de Nederlandse wet over Wederrechtelijke vrijheidsberoving, niet zelf verzonnen.
Die 2 zijn heel erg bezig met hoe ze overkomen op tv. Kee had allerlei do's en don't's voor Diwl.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ving net iets van die 2 op iets over 10 uur en 'Dat gaat zeker de uitzending halen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |