En Hiske en Chrisel heerlijk voeren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:51 schreef Jemoederniet het volgende:
En dat schuim maar roddelen over de bewoners.
Iets met miscommunicatie over kaarten, een bewoner heeft rotopmerking gemaakt tegen de zo gevoelige Leon. Heeft iets op de site gestaan maar dat was er snel van af.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu roddelen ze zelfs met het schuim over Leon.
Het mag alleen nog maar in de Mongoolse tent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:55 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: we hebben nog 1 B&B en dat is de mongoolse tent. Huh? Sinds wanneer is dat?
O jee, identitieitscrisis. Arme, arme Merel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
of ze het tegen haar wil doet weet ik niet
Ja dat zegt Hiske ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het mag alleen nog maar in de Mongoolse tent.
'Dat was een foutje van een bewoner'quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Iets met miscommunicatie over kaarten, een bewoner heeft rotopmerking gemaakt tegen de zo gevoelige Leon. Heeft iets op de site gestaan maar dat was er snel van af.
Is al eerder ter sprake gekomen.quote:
Ja en ik vraag sinds wanneer. Vanmiddag werd nog gezegd dat Mylene de B&B's beheerde.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is al eerder ter sprake gekomen.
Ik weet niet meer wanneer en waarbij ik het gehoord heb, Tranny wilde het in ieder geval niet meer doen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en ik vraag sinds wanneer. Vanmiddag werd nog gezegd dat Mylene de B&B's beheerde.
dat maak jij er vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O jee, identitieitscrisis. Arme, arme Merel.![]()
![]()
kequote:Op woensdag 13 maart 2019 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny, als er een stilte valt : Ja, jongens ...
Hou je bek gewoon, er hoeft niet altijd wat gezegd te worden
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Was vroeg uit zijn nest. Dylan zijn wekker gaat namelijk om 6 uur. Dat trekt dat zwijn niet.quote:
Weer 1 van de wereld ideeën van Snot koning Jessie die helemaal niets opleveren en alleen maar kosten!quote:
Het kost vooralsnog nog niets en er zijn wel extra kaarten voor de markt verkocht.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weer 1 van de wereld ideeën van Snot koning Jessie die helemaal niets opleveren en alleen maar kosten!![]()
De plexiglas kluis is een cadeau en het slotje ook?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kost vooralsnog nog niets en er zijn wel extra kaarten voor de markt verkocht.
nee ik zag hem met rode koontjes op bed liggenquote:
ow ja, oke als je het niet gewend bentquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was vroeg uit zijn nest. Dylan zijn wekker gaat namelijk om 6 uur. Dat trekt dat zwijn niet.
Ach, moet ze nu ook nog een tattoe nemen van de febo?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Diva Merel... een Tatoe uitzoeken
ik wil dan deze
ik wil oh wacht kijk deze
kijk dit moet het worden
maar dan groot
Die kregen ze te leen van Cor als ik het goed heb begrepen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De plexiglas kluis is een cadeau en het slotje ook?
Over heel m'n heup, fakking lauw.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Diva Merel... een Tatoe uitzoeken
ik wil dan deze
ik wil oh wacht kijk deze
kijk dit moet het worden
maar dan groot
Jessie is de enige die het weet toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de 1ste zich verkletst en de code van de kluis op streams zegt.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel wil iets groots over dr heup
laten prikken
.
![]()
Dat wordt het hele Wilhelmus....alle coupletten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Over heel m'n heup, fakking lauw.
Dat moet dan wel een beste tekst worden, met een enorme corps grootte.
In het Arabisch!quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat wordt het hele Wilhelmus....alle coupletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |