abonnement Unibet Coolblue
pi_185589910
Ik begrijp dat niet. Moslims steken en bombarderen om zich heen omdat we niet geloven.

Ik ben zelf christen, dat is mijn keuze, net als iedereen zijn eigen keuze heeft. Maar geen haar op mijn hoofd om iemand mijn gedachten op te leggen. Gelukkig is dit een vrije wereld en mag iedereen denken wat hij wil.

Maar waar komt dat vandaan dat als je geen moslim bent gelijk dood moet? Ik snap daar helemaal niets van. Maar blijkbaar vinden alle moslims dat.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 13 maart 2019 @ 17:40:23 #2
186611 Haags
pi_185589930
Wie?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:40:36 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_185589936
Omdat moslims zelf nogal onzeker zijn over hun eigen geloof, dan schiet je door in het verdedigen daarvan.
pi_185589941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie?
Ik
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:42:12 #5
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_185589966
Waar staat dat?
pi_185590039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:42 schreef RobjeGeus het volgende:
Waar staat dat?
Geen idee, daarom stel ik de vraag hier. Ik heb de Koran een aantal pagina's gelezen en toen heb ik hem weggegooid. Ging alleen over wraak.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185590120
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef Sigaartje het volgende:
Maar waar komt dat vandaan dat als je geen moslim bent gelijk dood moet? Ik snap daar helemaal niets van. Maar blijkbaar vinden alle moslims dat.
Nee, dat denken niet alle moslims.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:51:38 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185590146
Ik denk zo: armoede staat gelijk aan een onverdraagzame religie. Dus hoe armer je bent, des ‘heftiger’ je gelooft. Maar ik ruil mijn mening in voor een betere.
pi_185590201
Moet je je eigen toch wat meer gaan verdiepen in de Islam. Zijn tig van stromigen.

De soefi's, de Alawieten, Koranisten, Alevieten, Zeveners, Vijvers, Twaalvers, de 4 Soennitische tradities, Ahmadyya-moslims, Ibadi's.

En dan binnen 1 Soennitische traditie heb je dan bijvoorbeeld weer het wahabisme of het salafisme. Het salafisme kun je weer onderverdelen in drie takken.

Etc. Etc.

Praten over 'dé moslim die iedereen dood wil maken', daarmee doe je de waarheid niet bepaald recht aan.
pi_185590259
Er is 1 onderdeel wat vrijwel elk geloof deelt met elkander, dat is dat de ander dood moet. Christenen doen dat net zo hard.

Het beste is om geloof te verbieden, mensen leren het toch nooit.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590265
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Moet je je eigen toch wat meer gaan verdiepen in de Islam. Zijn tig van stromigen.

De soefi's, de Alawieten, Koranisten, Alevieten, Zeveners, Vijvers, Twaalvers, de 4 Soennitische tradities, Ahmadyya-moslims, Ibadi's.

En dan binnen 1 Soennitische traditie heb je dan bijvoorbeeld weer het wahabisme of het salafisme. Het salafisme kun je weer onderverdelen in drie takken.

Etc. Etc.

Praten over 'dé moslim die iedereen dood wil maken', daarmee doe je de waarheid niet bepaald recht aan.
Doet het geloof de waarheid eer aan ? Of recht? Volgens mij is het eer..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]

Nee, dat denken niet alle moslims.
Sorry, vroeger dacht ik totaal anders over de Islam, maar ik ben daar helemaal anders over gaan denken. Wat een klotegodsdienst.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185590309
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk zo: armoede staat gelijk aan een onverdraagzame religie. Dus hoe armer je bent, des ‘heftiger’ je gelooft. Maar ik ruil mijn mening in voor een betere.
Nou als je naar SA kijkt heb je een goed tegenvoorbeeld.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185590315
Waarom is er zoveel geweld in die godsdienst?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185590333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:00 schreef Sigaartje het volgende:
Waarom is er zoveel geweld in die godsdienst?
Omdat anders de club leegloopt. Waarom denk je dat zelfmoord in alle geloven verboden is?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:02:12 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185590343
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Nou als je naar SA kijkt heb je een goed tegenvoorbeeld.
Wat is SA en waarom?
pi_185590357
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Wat is SA en waarom?
Saoedi arabie, rijk land.
Grappig feitje, enige land in de wereld die vernoemd is naar de leiders.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590368
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Wat is SA en waarom?
Saudi Arabië, bijzonder rijk land, erg Islamitisch; koran als grondwet dacht ik zelfs.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185590372
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Wat is SA?
:')
pi_185590386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]

:')
Vragen is goed. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185590391
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Saudi Arabië, bijzonder rijk land, erg Islamitisch; koran als grondwet dacht ik zelfs.
Shariah inderdaad.
Overigens heb je in Engeland ook Shariah-rechtbanken.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590404
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:58 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Doet het geloof de waarheid eer aan ? Of recht? Volgens mij is het eer..
Vanuit het geloof ben je bezig met een andere categorie van waarheden dan die van de objectieve wetenschappen. Gaat om de zinsvragen en de metafysica. Dus ja, middels religie worden essentiële waarheden overgedragen.

Maar heb eerlijk gezegd al de nodige reacties van je gelezen, dus ik verwacht echt nop qua waarde van enige interactie met jou. Je houdt er een zeer simplistisch antitheïstisch denken op na, gevangen in je eigen gelijk.
pi_185590445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]

Vanuit het geloof ben je bezig met een andere categorie van waarheden dan die van de objectieve wetenschappen. Gaat om de zinsvragen en de metafysica. Dus ja, middels religie worden essentiële waarheden overgedragen.

Maar heb eerlijk gezegd al de nodige reacties van je gelezen, dus ik verwacht echt nop qua waarde van enige interactie met jou. Je houdt er een zeer simplistisch antitheïstisch denken op na, gevangen in je eigen gelijk.
Andere categorie van waarheden, ja daag. Zo lust ik er ook nog wel 1. Met iemand die zijn eigen waarheden creëert kan je helemaal niets.
Religie is het gif van de mensheid, al duizenden jaren, en het is met geen mogelijkheid te verdedigen, tenzij je erg van afgehakte hoofden en opgehangen mensen houdt. Not my cup of tea.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590493
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Moet je je eigen toch wat meer gaan verdiepen in de Islam. Zijn tig van stromigen.

De soefi's, de Alawieten, Koranisten, Alevieten, Zeveners, Vijvers, Twaalvers, de 4 Soennitische tradities, Ahmadyya-moslims, Ibadi's.

En dan binnen 1 Soennitische traditie heb je dan bijvoorbeeld weer het wahabisme of het salafisme. Het salafisme kun je weer onderverdelen in drie takken.

Etc. Etc.

Praten over 'dé moslim die iedereen dood wil maken', daarmee doe je de waarheid niet bepaald recht aan.
Allemaal leuk een aardig maar het is toch echt hetzelfde boekje die ze allemaal lezen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185590501
Wat ik gewoon niet snap is dat er nooit iemand vraagtekens bij zet. Als je niet gelooft moet je kop eraf. Sorry hoor, maar als je dat denkt, hoor je thuis in een psychiatrische inrichting. Maar blijkbaar is dat normaal daar. Als je vreemdgaat word je in de grond gestopt en gestenigd? Wat is dat voor idioterie?

Het spijt me ontzettend, maar als ik al die verhalen lees (nu weer iemand met een mes die het heeft over vieze ongelovigen), dan is het toch niet zo vreemd dat ik denk: deze godsdienst klopt gewoon niet?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:13:06 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185590512
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Vragen is goed. :)
Thx.
En wat zijn uitgesproken arme landen die (streng) islamitisch zijn?
pi_185590517
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Allemaal leuk een aardig maar het is toch echt hetzelfde boekje die ze allemaal lezen.
Precies.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590520
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:05 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Shariah inderdaad.
Overigens heb je in Engeland ook Shariah-rechtbanken.
Zit er in Den Haag ook niet een?
pi_185590525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:12 schreef Sigaartje het volgende:
Wat ik gewoon niet snap is dat er nooit iemand vraagtekens bij zet. Als je niet gelooft moet je kop eraf. Sorry hoor, maar als je dat denkt, hoor je thuis in een psychiatrische inrichting. Maar blijkbaar is dat normaal daar. Als je vreemdgaat word je in de grond gestopt en gestenigd? Wat is dat voor idioterie?

Het spijt me ontzettend, maar als ik al die verhalen lees (nu weer iemand met een mes die het heeft over vieze ongelovigen), dan is het toch niet zo vreemd dat ik denk: deze godsdienst klopt gewoon niet?
Dat gedeelte van de wereld heeft nooit de verlichting doorgemaakt zoals wij in het westen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590532
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Thx.
En wat zijn uitgesproken arme landen die (streng) islamitisch zijn?
Indonesië
Irak
Iran
Afghanistan

+ zeer grote delen van Afrika
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185590536
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]

Zit er in Den Haag ook niet een?
Zou goed kunnen, het zou me niet verbazen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:09 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Andere categorie van waarheden, ja daag. Zo lust ik er ook nog wel 1. Met iemand die zijn eigen waarheden creëert kan je helemaal niets.
Religie is het gif van de mensheid, al duizenden jaren, en het is met geen mogelijkheid te verdedigen, tenzij je erg van afgehakte hoofden en opgehangen mensen houdt. Not my cup of tea.
Je denktrant valt terug te voeren op die van het begin van de moderniteit, toen zintuiglijke kennis en de speculatieve kennis van elkaar gescheiden werd. De waarheidsopvatting die je hebt is niet de enige. Eerlijk gezegd zie ik hier bij uitstek een diepgelovig mens voor mij. Gevangen in een positivistisch denkkader.
pi_185590547
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Thx.
En wat zijn uitgesproken arme landen die (streng) islamitisch zijn?
Pakistan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:15:41 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185590561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Indonesië
Irak
Iran
Afghanistan

+ zeer grote delen van Afrika
Thxx.
Dus de arme landen zijn veruit in de meerderheid.
pi_185590568
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Indonesië
Irak
Iran
Afghanistan

+ zeer grote delen van Afrika
Indonesie schijnt nog heftiger te zijn dan SA...
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]

Je denktrant valt terug te voeren op die van het begin van de moderniteit, toen zintuiglijke kennis en de speculatieve kennis van elkaar gescheiden werd. De waarheidsopvatting die je hebt is niet de enige. Eerlijk gezegd zie ik hier bij uitstek een diepgelovig mens voor mij. Gevangen in een positivistisch denkkader.
Ik zie jouw denkwijze regelmatig, ze noemen dat AstroTV.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:16:55 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185590593
Dus stel: je komt uit een arm gebied in Marokko. Zou je dan strenger religieus zijn?
pi_185590604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Allemaal leuk een aardig maar het is toch echt hetzelfde boekje die ze allemaal lezen.
Je kunt hetzelfde boek lezen, maar de interpretatie ervan verschilt wel degelijk. Zo hebben sommige stromingen eigen hadiths. Een soefi en een salafist interpreteren de teksten op een erg verschillende wijze. De tekst moet je niet los zien van hoe de tekst vanuit een traditie begrepen moet worden.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:17:32 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185590610
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef Sigaartje het volgende:
Ik begrijp dat niet.
Niet meegaan in massa waan is altijd verketterd worden, of dat nu liberaal zijn onder een communistische bewind is, pro EU onder bejaarde Britten, sceptisch over de effecten van klimaatpolitiek bij groen links, atheïst in Saudi Arabië of Michael Jackson fan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185590614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Indonesie schijnt nog heftiger te zijn dan SA...
In SA weet je wel waar je aan toe bent, dat was onder Saddam ook zo. Als je hardop zei dat het een dictator was, hing je de volgende dag aan de galg. Maar er is wel een zekere soort van law & order en dat is in Indonesië veel minder.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185590623
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Pakistan.
Goede, dat is denk wel de meeste extreme van allemaal. Gedeelde eerste met Indonesie.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:16 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Ik zie jouw denkwijze regelmatig, ze noemen dat AstroTV.
Nou, nee, ik etaleer niet bepaald het holisme en de bricolage van AstroTV. Je weet er echt niks van, schoenmaker blijf bij je leest.
pi_185590648
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Thxx.
Dus de arme landen zijn veruit in de meerderheid.
Ja maar arme landen zijn überhaupt, ongeacht iets anders dan de welvaart sterk in de meerderheid. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185590658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

In SA weet je wel waar je aan toe bent, dat was onder Saddam ook zo. Als je hardop zei dat het een dictator was, hing je de volgende dag aan de galg. Maar er is wel een zekere soort van law & order en dat is in Indonesië veel minder.
Saddam was president van Irak he?
Oh lol ik snap je, nevermind.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590659
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Thxx.
Dus de arme landen zijn veruit in de meerderheid.
Je ziet in veel arme landen dat het geloof in god veel groter is. Ook niet heel gek, mensen zoeken altijd naar strohalmen in moeilijke tijden, als dan nog 97 procent van dat land hetzelfde geloof aanhangt, tja.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:20:30 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185590681
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Ja maar arme landen zijn überhaupt, ongeacht iets anders dan de welvaart sterk in de meerderheid. :P
Ah ja, oké.
pi_185590690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Saddam was president van Irak he?
Oh lol ik snap je, nevermind.
Weet ik directeur. Daarom zei ik ook 'dat was onder Saddam ook zo' om een bruggetje te maken.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:21:00 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185590691
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Je ziet in veel arme landen dat het geloof in god veel groter is. Ook niet heel gek, mensen zoeken altijd naar strohalmen in moeilijke tijden, als dan nog 97 procent van dat land hetzelfde geloof aanhangt, tja.
Dat bedoel ik!
pi_185590711
Ik denk dat het er meer om draait hoeveel moeite de overheid van dat bepaalde land erin steekt. Dat zal het bepalen voor het volk, De aanzet is van het volk, de uitvoering en onderhoud is voor de regering.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590731
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Weet ik directeur. Daarom zei ik ook 'dat was onder Saddam ook zo' om een bruggetje te maken.
Ik snap je, ik las het verkeerd :)
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:21 schreef DoubleUU het volgende:
Ik denk dat het er meer om draait hoeveel moeite de overheid van dat bepaalde land erin steekt. Dat zal het bepalen voor het volk, De aanzet is van het volk, de uitvoering en onderhoud is voor de regering.
Zit wat in.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185590768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Zit wat in.
In zulke landen hebben ze ook vaak een ministerie van geloofszaken of soortgelijke..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590788
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Dat bedoel ik!
Dat mag echter nooit een excuus zijn om onschuldige mensen dood te maken.

Daarom heb ik ook een schijthekel aan religie in het algemeen, maar als ik morgen op straat roep dat Allah een pedo is heb ik gelijk vijf man aan m'n deur.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185590806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]

Dat mag echter nooit een excuus zijn om onschuldige mensen dood te maken.

Daarom heb ik ook een schijthekel aan religie in het algemeen, maar als ik morgen op straat roep dat Allah een pedo is heb ik gelijk vijf man aan m'n deur.
Terwijl het gewoon in de koran staat. Zijn 9-jarige nichtje.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185590867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Terwijl het gewoon in de koran staat. Zijn 9-jarige nichtje.
Dat is in de genoemde landen nog steeds 'normaal'. Je moet het misschien ook wel in de tijdsgeest zien. Volgens mij was Jezus ook een pedo en een etterbak, omdat z'n moeder niet genoeg schaduw had heeft hij een hele boom dood laten gaan. Bovendien had hij drie vaders en nul moeders.

En dan ben ik gek, jaja.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:34:11 #56
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185590937
In armere landen heeft het geloof vanzelfsprekend een groter aandeel. Ergens in geloven = hoop hebben in iets. Zolang ik mij maar goed gedraag, komt het mij tegemoet. En al is dat niet in dit leven, dan wel in de volgende..
pi_185590961
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:34 schreef Bamboee het volgende:
In armere landen heeft het geloof vanzelfsprekend een groter aandeel. Ergens in geloven = hoop hebben in iets. Zolang ik mij maar goed gedraag, komt het mij tegemoet. En al is dat niet in dit leven, dan wel in de volgende..
Vooral de gedachte van een hemel laat men geloven. Het uitbuiten van de angst voor de dood is eigenlijk het business model van deze clubs.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:37:10 #58
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185590981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:12 schreef Sigaartje het volgende:
Wat ik gewoon niet snap is dat er nooit iemand vraagtekens bij zet. Als je niet gelooft moet je kop eraf. Sorry hoor, maar als je dat denkt, hoor je thuis in een psychiatrische inrichting. Maar blijkbaar is dat normaal daar. Als je vreemdgaat word je in de grond gestopt en gestenigd? Wat is dat voor idioterie?

Het spijt me ontzettend, maar als ik al die verhalen lees (nu weer iemand met een mes die het heeft over vieze ongelovigen), dan is het toch niet zo vreemd dat ik denk: deze godsdienst klopt gewoon niet?
Stiekem hoop ik dat je aan het trollen bent, TS.
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:38:58 #59
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185591006
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:00 schreef Sigaartje het volgende:
Waarom is er zoveel geweld in die godsdienst?
Meneertje heeft de kruistochten vergeten en bekijkt de wereld vanuit zijn eigen perspectief. Meneertje is het typische voorbeeld van haatzaaierij
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:38:59 #60
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185591007
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Vooral de gedachte van een hemel laat men geloven. Het uitbuiten van de angst voor de dood is eigenlijk het business model van deze clubs.
Ja, de hemel is een mooi concept. Hoe kut het leven van mensen ook is.. Je kunt ze vertellen dat als ze naar jouw regels leven, het hierna "hemels" wordt. En zo werd de kerk ooit ongelooflijk rijk..
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:39:30 #61
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185591019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:12 schreef Sigaartje het volgende:
Wat ik gewoon niet snap is dat er nooit iemand vraagtekens bij zet. Als je niet gelooft moet je kop eraf. Sorry hoor, maar als je dat denkt, hoor je thuis in een psychiatrische inrichting. Maar blijkbaar is dat normaal daar. Als je vreemdgaat word je in de grond gestopt en gestenigd? Wat is dat voor idioterie?

Het spijt me ontzettend, maar als ik al die verhalen lees (nu weer iemand met een mes die het heeft over vieze ongelovigen), dan is het toch niet zo vreemd dat ik denk: deze godsdienst klopt gewoon niet?
Meneertje heeft het oude testament nooit gelezen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:40:01 #62
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185591026
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:39 schreef _--_ het volgende:
[..]

Meneertje heeft het oude testament nooit gelezen.
Staat precies hetzelfde in, toch? Ook vrij zieke dingen..
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:40:13 #63
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185591028
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Pakistan.
Zo arm dat ze tientallen kernwapens hebben.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:42:20 #64
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185591060
Kortom: dit topic kook van de hypocrisie. Zijn er dan nooit mensen die neutraal naar het probleem kunnen kijken. }:|
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185591089
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Terwijl het gewoon in de koran staat. Zijn 9-jarige nichtje.
Pff wat een onzin, dat staat helemaal niet in de Koran. Ik daag je uit om de vers van de Koran te quoten. Wat wel in de Koran staat:
"Er is geen dwang in religie"
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:44:23 #66
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185591098
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:40 schreef _--_ het volgende:
[..]

Zo arm dat ze tientallen kernwapens hebben.
De gemiddelde Pakistaan heeft geen kernbom in de voorraadkast liggen... Er is een verschil tussen staat en bevolking, hè?
pi_185591105
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:40 schreef _--_ het volgende:
[..]

Zo arm dat ze tientallen kernwapens hebben.
Zo arm dat ze geen fatsoenlijke riolering hebben secret, zo arm.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:45:50 #68
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185591127
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Zo arm dat ze geen fatsoenlijke riolering hebben secret, zo arm.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:44 schreef Bamboee het volgende:
[..]

De gemiddelde Pakistaan heeft geen kernbom in de voorraadkast liggen... Er is een verschil tussen staat en bevolking, hè?
https://propakistani.pk/2(...)-in-gdp-consumption/
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185591145
quote:
Propakistani.pk, secret ik nam je al weinig serieus maar nu... _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185591170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:43 schreef Elias87 het volgende:
[..]

Pff wat een onzin, dat staat helemaal niet in de Koran. Ik daag je uit om de vers van de Koran te quoten. Wat wel in de Koran staat:
"Er is geen dwang in religie"
Informatie over de leeftijd van Aisha is grotendeels gebaseerd op ahadith, dus niet de koran idd. Ik vind het wel mierenneuken wat je doet eerlijk gezegd.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:49:33 #71
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185591197
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Propakistani.pk, secret ik nam je al weinig serieus maar nu... _O-
Als gaat zeuren om de bron zoek je het maar met gerelateerde trefwoorden zelf op. Eerste hits zullen je een handje helpen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:50:15 #72
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185591207
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Propakistani.pk, secret ik nam je al weinig serieus maar nu... _O-
Ik neem je in dit aspect overigens ook niet serieus aangezien je politieke kennis echt bagger is.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185591213
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:42 schreef _--_ het volgende:
Kortom: dit topic kook van de hypocrisie. Zijn er dan nooit mensen die neutraal naar het probleem kunnen kijken. }:|
Wanneer ga jij neutraal kijken ?
En fatsoenlijk Nederlands typen..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591220
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:49 schreef _--_ het volgende:
[..]

Als gaat zeuren om de bron zoek je het maar met gerelateerde trefwoorden zelf op. Eerste hits zullen je een handje helpen.
Poverty in Pakistan has fallen dramatically, independent bodies supported estimates of a considerable fall in the statistic by the 2007-08 fiscal year, when it was estimated that 17.2% of the total population lived below the poverty line.[1] The declining trend in poverty as seen in the country during the 1970s and 1980s was reversed in the 1990s by poor federal policies and rampant corruption.[2] This phenomenon has been referred to as the "poverty bomb".[3] In 2001, the government was assisted by the International Monetary Fund (IMF) in preparing the Interim Poverty Reduction Strategy Paper that suggests guidelines to reduce poverty in the country.[4] According to a report sub mitted by Ministry of Planning and Development in the National Assembly of Pakistan, about 29.5% Pakistani lived below the poverty line which translates into 55 million people.[5]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185591252
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:50 schreef _--_ het volgende:
[..]

Ik neem je in dit aspect overigens ook niet serieus aangezien je politieke kennis echt bagger is.
Goed dat je nog even zegt secret, zij het in een losse post, daar heb je mij toch even!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185591278
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:39 schreef Sigaartje het volgende:
Ik begrijp dat niet. Moslims steken en bombarderen om zich heen omdat we niet geloven.

Ik ben zelf christen, dat is mijn keuze, net als iedereen zijn eigen keuze heeft. Maar geen haar op mijn hoofd om iemand mijn gedachten op te leggen. Gelukkig is dit een vrije wereld en mag iedereen denken wat hij wil.

Maar waar komt dat vandaan dat als je geen moslim bent gelijk dood moet? Ik snap daar helemaal niets van. Maar blijkbaar vinden alle moslims dat.
Gast waar heb je het over? Waarom generaliseer je
pi_185591293
quote:
16s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]

Goed dat je nog even zegt secret, zij het in een losse post, daar heb je mij toch even!
Ik vind je best wel goede teksten uitkramen eigenlijk.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591317
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]

Zit er in Den Haag ook niet een?
Dat was fake, hou maar op.
pi_185591320
Wat veel mensen ook niet weten, is dat er een zwarte "president" is die op nationale tv een liedje zingt over blanke mensen vermoorden met machine geweren...NPO zal dat nooit uitzenden natuurlijk, slecht voor de diversiteit.

Wel jammer dat onze oud landgenoten daar massaal gemarteld en vermoord worden door de zwarte bevolking en dat wij als Nederland geen fuck geven.

Nigeria schijnt ook tof te zijn voor blanke mensen, vooral de Niger-delta.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]

Gast waar heb je het over? Waarom generaliseer je
Ik generaliseer met een doel, omdat ik nooit andere moslims hoor,
Omdat als ik Marokkaanse collega's vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen
Omdat als ik Turkse mensen in mijn buurt vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen,
Omdat moslims altijd weer beginnen over kruistochten, die ik verderfelijk vind
Omdat moslims altijd weer beginnen over het oude testament dat ik verderfelijk vind
Omdat er dingen zijn die er NU gebeuren en
dat moslims dat als smoes gebruiken om het te rechtvaardigen hoe de Roomse kerk zich vroeger en nu gedraagt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185591416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Ik generaliseer met een doel, omdat ik nooit andere moslims hoor,
Omdat als ik Marokkaanse collega's vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen
Omdat als ik Turkse mensen in mijn buurt vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen,
Omdat moslims altijd weer beginnen over kruistochten, die ik verderfelijk vind
Omdat moslims altijd weer beginnen over het oude testament dat ik verderfelijk vind
Omdat er dingen zijn die er NU gebeuren en
dat moslims dat als smoes gebruiken om het te rechtvaardigen hoe de Roomse kerk zich vroeger en nu gedragen
Waarom moeten wij altijd iets zeggen?
pi_185591422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Ik generaliseer met een doel, omdat ik nooit andere moslims hoor,
Omdat als ik Marokkaanse collega's vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen
Omdat als ik Turkse mensen in mijn buurt vraag wat vinden jullie nou van al dat geweld, ze niks zeggen,
Omdat moslims altijd weer beginnen over kruistochten, die ik verderfelijk vind
Omdat moslims altijd weer beginnen over het oude testament dat ik verderfelijk vind
Omdat er dingen zijn die er NU gebeuren en
dat moslims dat als smoes gebruiken om het te rechtvaardigen hoe de Roomse kerk zich vroeger en nu gedragen
De kruistochten waren een reactie op de Jihad, ontketent door moslims. Dus voel je daar niet slecht over. De kruisvaarders wilden christelijken wereldwijd verdedigen en de islam terugdringen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591432
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]

Waarom moeten wij altijd iets zeggen?
Waarom denk je ? Jij gelooft die onzin toch.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]

Waarom moeten wij altijd iets zeggen?
Waarom niet? Zoals sigaarte schrijft, hij verwacht niet dat jullie altijd, of zelfs regelmatig wat zeggen. Maar hij hoort het nooit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185591482
En hier in het forum zijn ze er ook niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185591540
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:42 schreef _--_ het volgende:
Kortom: dit topic kook van de hypocrisie. Zijn er dan nooit mensen die neutraal naar het probleem kunnen kijken. }:|
:') :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185591560
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]

Waarom moeten wij altijd iets zeggen?
Omdat ik als christen zeg dat de misdadigers in de kerk, priesters die kinderen hebben verkracht, hun straf moeten krijgen, omdat er veel christenen zijn die de oorlogen om geloof, ook hun eigen geloof verafschuwen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185591570
Nederland wordt een derdewereldland als islamitische mensen de overhand krijgen. In 2030 is meer dan de helft van Nederland van niet-westerse afkomst aka allochtoon. Alarmerende cijfers.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Omdat ik als christen zeg dat de misdadigers in de kerk, priesters die kinderen hebben verkracht, hun straf moeten krijgen, omdat er veel christenen zijn die de oorlogen om geloof, ook hun eigen geloof verafschuwen.
Waarom ben je christen? Jij weet toch ook wel dat de hemel en such niet bestaan?
Hoe kan je als christen een moslim de maat nemen ?

Jullie zijn beiden gehersenspoeld. Heel spijtig want volgens mij zijn jullie niet gewelddadig of what ever.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591682
Iemand zou een kerk van liefde en openheid moeten beginnen, waar geen addertjes onder het gras zitten ofzo. Gek dat het niet bestaat.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Waarom ben je christen? Jij weet toch ook wel dat de hemel en such niet bestaan?
Hoe kan je als christen een moslim de maat nemen ?
Ik heb het niet over de hemel, ik heb het over de wereld nu.
En over je vraag: Joden, christenen en moslims hebben dezelfde god. Het is mijn god en jouw god, dus daarom kan ik moslims de maat nemen. Geweld mag nooit. Nooit.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185591708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 18:48 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Informatie over de leeftijd van Aisha is grotendeels gebaseerd op ahadith, dus niet de koran idd. Ik vind het wel mierenneuken wat je doet eerlijk gezegd.
Hoezo, alleen de Koran is heilig en beschouwen wij moslims als perfect. Hadith niet. En wij shia beschouwen Sahih Bukhari al helemaal als onbetrouwbaar. Volgens onze bronnen was ze 19.

En ik weet ook niet waar je vandaan haalt dat ze zijn nichtje was.
pi_185591733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:16 schreef Elias87 het volgende:
[..]

Hoezo, alleen de Koran is heilig en beschouwen wij moslims als perfect. Hadith niet. En wij shia beschouwen Sahih Bukhari al helemaal als onbetrouwbaar. Volgens onze bronnen was ze 19.

En ik weet ook niet waar je vandaan haalt dat ze zijn nichtje was.
Post die bronnen eens dan.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_185591738
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:15 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Ik heb het niet over de hemel, ik heb het over de wereld nu.
En over je vraag: Joden, christenen en moslims hebben dezelfde god. Het is mijn god en jouw god, dus daarom kan ik moslims de maat nemen. Geweld mag nooit. Nooit.
Only God can judge me ? Heb jij de gewelddadige passages in de bijbel niet gelezen ? Hoe moet ik jou serieus nemen?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591753
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:16 schreef Elias87 het volgende:
[..]

Hoezo, alleen de Koran is heilig en beschouwen wij moslims als perfect. Hadith niet. En wij shia beschouwen Sahih Bukhari al helemaal als onbetrouwbaar. Volgens onze bronnen was ze 19.

En ik weet ook niet waar je vandaan haalt dat ze zijn nichtje was.
Lekker makkelijk, zelf bepalen wat je volgt en wat niet. Dat is nooit te controleren, dus lekkere loze opmerking.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591790
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Only God can judge me ? Heb jij de gewelddadige passages in de bijbel niet gelezen ? Hoe moet ik jou serieus nemen?
Lees eerst een post van me door.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185591841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Lees eerst een post van me door.
Ik snap je punt dat westerse christenen geen geweld meer gebruiken om hun geloof te verkondigen. Dan is nog steeds het geloof niet goed voor mensen. Het bepaalt en dicteert veel te veel in mensen hun levens. Nogmaals, als er een kerk van liefde en eerlijkheid en such zou kunnen bestaan, dan was ie er wel. Er is blijkbaar een soort van bedrog nodig. Wil jij bedrogen worden?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185591949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Ik snap je punt dat westerse christenen geen geweld meer gebruiken om hun geloof te verkondigen. Dan is nog steeds het geloof niet goed voor mensen. Het bepaalt en dicteert veel te veel in mensen hun levens. Nogmaals, als er een kerk van liefde en eerlijkheid en such zou kunnen bestaan, dan was ie er wel. Er is blijkbaar een soort van bedrog nodig. Wil jij bedrogen worden?
Herhaal nog een keer je post, maar dan zonder de twee laatste zinnen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185591969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]

Herhaal nog een keer je post, maar dan zonder de twee laatste zinnen.
Ik doe niets op commando. Dan mag je eerst betalen.
Mijn baas rekent 191,95 euro per uur als ik gedetacheerd word.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_185592029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]

Ik doe niets op commando. Dan mag je eerst betalen.
Mijn baas rekent 191,95 euro per uur als ik gedetacheerd word.
Incl. btw?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')