abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185812497
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dit is vragen naar de bekende weg.
Gaan we ook niet doen dus.
Snap ik ik vraag inderdaad naar de bekende weg. Maar best debiel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185812564
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Snap ik ik vraag inderdaad naar de bekende weg. Maar best debiel
En weer is er 1 iemand de lul.
Iedereen is godsamme de hele dag al offtopic en er wordt een yt gepost voor een overleden user en dan ban je ??
pi_185812638
Ik ga dit nog 1x zeggen en dan is het weer even klaar. Bans bespreken we NIET, ook niet als je het er niet mee eens bent. Dit kunnen en mogen wij niet doen.

We gaan hier dan ook niet over in discussie.
pi_185812649
WTF is er nu weer aan de hand hier :(

Ik denk genoeg.
Ik zie de mensen hier met bosjes wegblijven.
Als dat het doel is, als de zaken hier niet zo gaan zoals bepaalde mensen dat voor ogen hebben. Jammer dat ik/we het zo laat hebben ingezien, dan was je naar de SC gegaan, had alles besproken wat on stream was en de leuke huis tuin en keuken dingen er tussen door. MET al die leuke mensen die ook in de COS waren maar afgestraft werden omdat ze een keer niet on topic waren.
Het programma is niet je dat maar de gezelligheid bracht toch veel mensen hier....nou..nu niet meer dus. Niet in de COS en niet in de SC.
Kapot gezeken door mensen die de regeltjes willen handhaven maar zelf nauwelijks hun neus laten zien behalve op het moment dat iemand buiten de COS pot piest.
Sorry maar voor iets wat je kapot ziet gaan moest ik toch eens van mij laten horen.
pi_185812739
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
WTF is er nu weer aan de hand hier :(

Ik denk genoeg.
Ik zie de mensen hier met bosjes wegblijven.
Als dat het doel is, als de zaken hier niet zo gaan zoals bepaalde mensen dat voor ogen hebben. Jammer dat ik/we het zo laat hebben ingezien, dan was je naar de SC gegaan, had alles besproken wat on stream was en de leuke huis tuin en keuken dingen er tussen door. MET al die leuke mensen die ook in de COS waren maar afgestraft werden omdat ze een keer niet on topic waren.
Het programma is niet je dat maar de gezelligheid bracht toch veel mensen hier....nou..nu niet meer dus. Niet in de COS en niet in de SC.
Kapot gezeken door mensen die de regeltjes willen handhaven maar zelf nauwelijks hun neus laten zien behalve op het moment dat iemand buiten de COS pot piest.
Sorry maar voor iets wat je kapot ziet gaan moest ik toch eens van mij laten horen.
Het is denk ik wat onwerkelijk voor users die wat langer mee gaan.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185812822
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:32 schreef Soulraven het volgende:
Ik ga dit nog 1x zeggen en dan is het weer even klaar. Bans bespreken we NIET, ook niet als je het er niet mee eens bent. Dit kunnen en mogen wij niet doen.

We gaan hier dan ook niet over in discussie.
En ik heb mijn post vanuit de COS even hier naar toe gehaald.
Ik kijk al maanden naar het gezeik over en weer.
En dat zeker naar het gezeik van users die hun zin willen doordrijven, doordrijven op de regels die er zijn.
Nou, ik vind het meer een kwestie van gelijk WILLEN hebben omdat de regels in hun straatje passen.
Merkt nu niemand dat de boel hier naar de kloten gaat???\De ene na de andere , ZEER LEUKE USER, taait af door het gezeik van zo'n punt en komma neukster.
Zo'n groot forum en je oren hier naar moeten laten hangen vanwege je zelf opgestelde regels?
Oke, Fok! is hard!! je past je maar aan!!! name it!!!
Maar de gezelligheid weg laten jagen daar waar het door zoveel mensen gewaardeerd wordt?
Aan Fok! de keuze....
pi_185812834
We gaan nu niet weer de discussie aan over hoe er gemodereert zou moeten worden. We hebben kort geleden aan de hand van alles wat er besproken is in de fb een aantal regels verduidelijk voor mensen en dat is dan ook waar wij ons aan houden.

Je mag het er niet mee eens zijn, maar daar kunnen wij vrij weinig aan veranderen. Wat we niet gaan doen is elke keer als er iets gebeurt waar iemand het niet mee eens in een rel creëren, en we voelen dan ook niet genoodzaakt onzelf elke keer te verdedigen.

We kunnen begrijpen dat niet elke actie altijd van iedereen goedkeuring krijgt, en ja soms zal er best eens wat gebeuren waar iemand het niet mee eens is, dat is helaas onvermijdelijk.
pi_185812929
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:41 schreef Soulraven het volgende:
We gaan nu niet weer de discussie aan over hoe er gemodereert zou moeten worden. We hebben kort geleden aan de hand van alles wat er besproken is in de fb een aantal regels verduidelijk voor mensen en dat is dan ook waar wij ons aan houden.

Je mag het er niet mee eens zijn, maar daar kunnen wij vrij weinig aan veranderen. Wat we niet gaan doen is elke keer als er iets gebeurt waar iemand het niet mee eens in een rel creëren, en we voelen dan ook niet genoodzaakt onzelf elke keer te verdedigen.

We kunnen begrijpen dat niet elke actie altijd van iedereen goedkeuring krijgt, en ja soms zal er best eens wat gebeuren waar iemand het niet mee eens is, dat is helaas onvermijdelijk.
Wat is een reden voor een ban ?
Iemand de tyfus schelden, pesten, aanvallen,uitdagen !
Aanvoelen wat iemand bedoelt
Ik las mee, er was niks aan de hand.
Vanaf vanochtend was het de hele tijd offtopic. De cos is dood, de streams zijn oersaai .
pi_185812946
En over het niet bespreken van een ban.
Ik heb nog nooit een ban besproken, heb ik er zelf een???? zal me aan mijn reet roesten
Maar geef Struis een ban die lekker totaal gestoorde van de COS, of wat er nu nog van over is.
Ik kan het toch niet laten.....WAAROM???
pi_185812950
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:41 schreef Soulraven het volgende:

Dat is wel een dingetje denk ik er is nooit wat duidelijk gemaakt. Het riedeltje doe je nu weer. Lam geslagen is meer wat er nu speelt. Het zal allemaal wel en toedeledoekie is wat users meer ervaren
pi_185812957
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:46 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Wat is een reden voor een ban ?
Iemand de tyfus schelden, pesten, aanvallen,uitdagen !
Aanvoelen wat iemand bedoelt
Ik las mee, er was niks aan de hand.
Vanaf vanochtend was het de hele tijd offtopic. De cos is dood, de streams zijn oersaai .
Je weet heel goed dat wij dat niet mogen bespreken, en dat gaan we dus ook niet doen, dat is al vaker aangegeven.
pi_185812967
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:47 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Je weet heel goed dat wij dat niet mogen bespreken, en dat gaan we dus ook niet doen, dat is al vaker aangegeven.
Ik heb het niet over deze ban. WAT IS DE REDEN VOOR EEN BAN
pi_185812993
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:48 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Ik heb het niet over deze ban. WAT IS DE REDEN VOOR EEN BAN
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.

De reden van een ban is natuurlijk verschillend. Die reden weet degene die geband word, daar staat namelijk altijd een reden bij.
pi_185813018
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.

De reden van een ban is natuurlijk verschillend. Die reden weet degene die geband word, daar staat namelijk altijd een reden bij.
_O-
pi_185813078
De conclusie van het verhaal is dat je hoog of laag kunt springen als je het niet eens bent met een ban van iemand. De enigen die de reden weten zijn de mods, de fa's en de user zelf.

Dan kan er hier in de fb wel over geklaagt worden maar aangezien wij daar niet op in kunnen gaan heeft dat gewoon heel weinig zin, en dat gaan we dus ook niet doen. Wij kunnen er gewoon niks over zeggen.
pi_185813181
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.
Toch verschuilen jullie achter het feit dat we aanvallend communiceren.
pi_185813224
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.
Lol
pi_185813245
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Jouw toon heb ik niks over gezegd hoor. ;)

Ik snap best dat er soms onbegrip is over een bepaalde modactie maar wij kunnen nu eenmaal niet altijd over alles uitweiden. Ik snap dat dat vervelend is, maar daar kunnen wij ook niks anders van maken helaas.

Dat zal misschien overkomen als "hetzelfde riedeltje" maar we hebben er gewoon geen ander antwoord op helaas.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 23:03:49 #69
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_185813260
Ik heb een vraagje.

Als er iemand een ban krijgt voor bijv. off-topic te gaan, is het dan mogelijk dat ik die ban uitzit en de gebande weer terugkeert?
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_185813295
Het is best grappig dat er een FA inspringt op wat en hoe. Ik kan me niet voorstellen dat die weet wat er allemaal speelt. Ik heb al drie verschillende in mijn dm gehad. Ja ik moet zeggen dat ik dat niet echt serieus neem
pi_185813299
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.

Als er iemand een ban krijgt voor bijv. off-topic te gaan, is het dan mogelijk dat ik die ban uitzit en de gebande weer terugkeert?
O+ O+ Wat liefffff
pi_185813311
quote:
Ik heb een vraagje.

Dat slaat als een tang op een varken
pi_185813329
quote:
Ik heb een vraagje.

Haha, heel leuk aanbod maar zo werkt het niet natuurlijk, dat zou weinig zin hebben. ;)
  zaterdag 23 maart 2019 @ 23:10:00 #74
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_185813408
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 23:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat slaat als een tang op een varken
Dat introduceert mij helemaal niets !!
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 23:07 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Haha, heel leuk aanbod maar zo werkt het niet natuurlijk, dat zou weinig zin hebben. ;)
O, dat is jammer dan, want ik had het er wel, in dit geval, voor over gehad.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_185813484
Ik ga door het vuur voor StruiZVeugelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')