Snap ik ik vraag inderdaad naar de bekende weg. Maar best debielquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dit is vragen naar de bekende weg.
Gaan we ook niet doen dus.
En weer is er 1 iemand de lul.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik ik vraag inderdaad naar de bekende weg. Maar best debiel
Het is denk ik wat onwerkelijk voor users die wat langer mee gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
WTF is er nu weer aan de hand hier
Ik denk genoeg.
Ik zie de mensen hier met bosjes wegblijven.
Als dat het doel is, als de zaken hier niet zo gaan zoals bepaalde mensen dat voor ogen hebben. Jammer dat ik/we het zo laat hebben ingezien, dan was je naar de SC gegaan, had alles besproken wat on stream was en de leuke huis tuin en keuken dingen er tussen door. MET al die leuke mensen die ook in de COS waren maar afgestraft werden omdat ze een keer niet on topic waren.
Het programma is niet je dat maar de gezelligheid bracht toch veel mensen hier....nou..nu niet meer dus. Niet in de COS en niet in de SC.
Kapot gezeken door mensen die de regeltjes willen handhaven maar zelf nauwelijks hun neus laten zien behalve op het moment dat iemand buiten de COS pot piest.
Sorry maar voor iets wat je kapot ziet gaan moest ik toch eens van mij laten horen.
En ik heb mijn post vanuit de COS even hier naar toe gehaald.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:32 schreef Soulraven het volgende:
Ik ga dit nog 1x zeggen en dan is het weer even klaar. Bans bespreken we NIET, ook niet als je het er niet mee eens bent. Dit kunnen en mogen wij niet doen.
We gaan hier dan ook niet over in discussie.
Wat is een reden voor een ban ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:41 schreef Soulraven het volgende:
We gaan nu niet weer de discussie aan over hoe er gemodereert zou moeten worden. We hebben kort geleden aan de hand van alles wat er besproken is in de fb een aantal regels verduidelijk voor mensen en dat is dan ook waar wij ons aan houden.
Je mag het er niet mee eens zijn, maar daar kunnen wij vrij weinig aan veranderen. Wat we niet gaan doen is elke keer als er iets gebeurt waar iemand het niet mee eens in een rel creëren, en we voelen dan ook niet genoodzaakt onzelf elke keer te verdedigen.
We kunnen begrijpen dat niet elke actie altijd van iedereen goedkeuring krijgt, en ja soms zal er best eens wat gebeuren waar iemand het niet mee eens is, dat is helaas onvermijdelijk.
Dat is wel een dingetje denk ik er is nooit wat duidelijk gemaakt. Het riedeltje doe je nu weer. Lam geslagen is meer wat er nu speelt. Het zal allemaal wel en toedeledoekie is wat users meer ervarenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:41 schreef Soulraven het volgende:
We gaan nu niet weer de discussie aan over hoe er gemodereert zou moeten worden. We hebben kort geleden aan de hand van alles wat er besproken is in de fb een aantal regels verduidelijk voor mensen en dat is dan ook waar wij ons aan houden.
Je mag het er niet mee eens zijn, maar daar kunnen wij vrij weinig aan veranderen. Wat we niet gaan doen is elke keer als er iets gebeurt waar iemand het niet mee eens in een rel creëren, en we voelen dan ook niet genoodzaakt onzelf elke keer te verdedigen.
We kunnen begrijpen dat niet elke actie altijd van iedereen goedkeuring krijgt, en ja soms zal er best eens wat gebeuren waar iemand het niet mee eens is, dat is helaas onvermijdelijk.
Je weet heel goed dat wij dat niet mogen bespreken, en dat gaan we dus ook niet doen, dat is al vaker aangegeven.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een reden voor een ban ?
Iemand de tyfus schelden, pesten, aanvallen,uitdagen !
Aanvoelen wat iemand bedoelt
Ik las mee, er was niks aan de hand.
Vanaf vanochtend was het de hele tijd offtopic. De cos is dood, de streams zijn oersaai .
Ik heb het niet over deze ban. WAT IS DE REDEN VOOR EEN BANquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat wij dat niet mogen bespreken, en dat gaan we dus ook niet doen, dat is al vaker aangegeven.
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb het niet over deze ban. WAT IS DE REDEN VOOR EEN BAN
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.
De reden van een ban is natuurlijk verschillend. Die reden weet degene die geband word, daar staat namelijk altijd een reden bij.
Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je op een normale manier kunt communiceren ga ik met je in gesprek, anders niet.
De reden van een ban is natuurlijk verschillend. Die reden weet degene die geband word, daar staat namelijk altijd een reden bij.
Lolquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.
Toch verschuilen jullie achter het feit dat we aanvallend communiceren.
Jouw toon heb ik niks over gezegd hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd probeer om op een normale manier te converseren, ik probeer jullie te attenderen op scheve verhoudingen maar een antwoord waarmee we wat kunnen doen blijft achterwege.
Toch verschuilen jullie achter het feit dat we aanvallend communiceren.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als er iemand een ban krijgt voor bijv. off-topic te gaan, is het dan mogelijk dat ik die ban uitzit en de gebande weer terugkeert?
Dat slaat als een tang op een varkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als er iemand een ban krijgt voor bijv. off-topic te gaan, is het dan mogelijk dat ik die ban uitzit en de gebande weer terugkeert?
Haha, heel leuk aanbod maar zo werkt het niet natuurlijk, dat zou weinig zin hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Dat introduceert mij helemaal niets !!quote:
O, dat is jammer dan, want ik had het er wel, in dit geval, voor over gehad.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, heel leuk aanbod maar zo werkt het niet natuurlijk, dat zou weinig zin hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |