quote:2 miljoen lira = 1 euro (aankomende zomer dan)
Op woensdag 16 april 2003 09:58 schreef hollander172 het volgende:[..]
2 miljoen lira.
quote:Zo goedkoop ? In Istanbul is het in de meeste bars het dubbele. De bars die de moeite waard zijn tenminste.
Op woensdag 16 april 2003 09:58 schreef hollander172 het volgende:[..]
2 miljoen lira.
quote:Ik vrees het laatste, alhoewel ik persoonlijk afgelopen zomer ook nog een poging heb gedaan het 1 en ander te zien in de omgeving van Alanya... Is overigens wel aardig gelukt ook, ondanks het ontzettend hete weer wat je toch snel op het strand houdt...
Op woensdag 16 april 2003 10:19 schreef YPPY het volgende:
Wat ik me nu afvraag, gaan jullie daar ook nog iets bekijken of gaat het alleen om uitgaan, zon en zee?
* fratsman weigert om 8 dagen kebab te eten....
quote:Ja die zijn er en nee je hoeft geen 8 dagen lang kebab te eten want de Turkse Cuisine heeft veel meer te bieden dan frikandel en balgehakt!
Op maandag 16 juni 2003 01:31 schreef fratsman het volgende:
Klopt het ook dat er in Alanya nederlandse kroegen en restaurants zijn?* fratsman weigert om 8 dagen kebab te eten....
Wie van jullie die naar Alanya gaan, gaat er ook van te voren naar de GGD om een spuit te halen?
james dean is geinig, voor even de rest is echt saai en niet modern
en als je wat wil doen: de boottocht is wel geinig lekker van de berg af springen
en idd ga niet alleen over straat
Wie heeft daar ervaring mee? In de reisgids staat namelijk "van 08.00 tot 23.00 lokale alcoholvrije en alcoholische drankjes". Dan vraag ik mij af: Zijn die lokale drankjes überhaupt wel te zuipen?
quote:Zolang het gratis is zuipt iedere centenneuker het gewoon op! Daarom is een AI bijzonder geliefd bij een Hollander
Op dinsdag 17 juni 2003 13:39 schreef MOOI het volgende:
Vraagje over "All Inclusive":Wie heeft daar ervaring mee? In de reisgids staat namelijk "van 08.00 tot 23.00 lokale alcoholvrije en alcoholische drankjes". Dan vraag ik mij af: Zijn die lokale drankjes überhaupt wel te zuipen?
quote:Twee jaar geleden ben ik in Alanya geweest, toen was ik 19 jaar. ik heb het erg naar mijn zin gehad daar, het is een erg mooie streek. Het is erg aan te raden om van die dagtripjes te maken, dan zie je namelijk wat meer dan alleen het commerciele gedeelte. Zo zie je ook nog wat van de binnenlanden, met een jeepsafari mee ofzoiets, of een boot tocht.
Op zondag 15 juni 2003 12:16 schreef MOOI het volgende:
Heeft iemand hier er een idee van hoe duur (of goedkoop) taxis in Alanya/Side zijn???
Voor uitgaan zijn er een paar leuke discotheken in de haven, waar je lekker uit je dak kan gaan. Maar als je alleen voor stappen op vakantie wil gaan kan je beter naar Spanje ofzo gaan, het is niet echt een uitgaansgebied. Van te voren moet je wel indrinken want het drinken binnen is superduur.
Het vervoer is prima te doen daar, er zijn busjes die je voor heel weinig geld heel erg ver weg brengen. Taxi valt ook wel te doen, maar daar wordt je snel door afgezet, en ze zijn iets duurder. Met die busjes moet je ook uitkijken dat je geen prive busje pakt, die proberen je heel vaak vreselijk af te zetten. Maar omgerekend naar Nederland is zelfs de prijs van zulke busjes nog wel goedkoop.
Eten is daar ook redelijk goedkoop, alleen ik vond de smaak wel tegenvallen. Soms kan je nog beter een goedkope maaltijd van de aldi eten. Maar na goed zoeken kan je wel lekker eten. Wanneer dat turkse eten je neus uitkomt dan kan je altijd nog naar de Burger King
Voor de rest is het erg leuk in Turkije absoluut een aanrader, ik zal er vast nog wel een keer heengaan. Alleen dit jaar naar Rimini.
Uitgaan is voor mij niet nummer 1 maar toch zeer zeker wel belangrijk. Nu ik zo hoor dat het uitgaansleven niet al te best is, ben ik best wel teleurgesteld.:(
Ach ja blijkt Alanya niet leuk te zijn, dan ga ik maar hard zitten studeren voor mijn herkansingen
quote:Ga gewoon en bekijk Alanya vanuit jouw ogen!
Op dinsdag 17 juni 2003 23:21 schreef Tjen het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar alanya (18 juli vertrek ik voor 2 weken lang).
Had er eerst erg vveel zin in, maar nu ik een paar reacties van jullie heb gelezen toch wel wat minder.Uitgaan is voor mij niet nummer 1 maar toch zeer zeker wel belangrijk. Nu ik zo hoor dat het uitgaansleven niet al te best is, ben ik best wel teleurgesteld.:(
Ach ja blijkt Alanya niet leuk te zijn, dan ga ik maar hard zitten studeren voor mijn herkansingen
quote:Afgelopen zomer in Alanya geweest in ik heb me er persoonlijk zeer goed vermaakt, ook qua uitgaan. Meestal tot een uurtje of 2 in Robin Hood, waar ik het overigens wel leuk vond (mensen leren kennen en het is geheid feest) en het goed kon vinden met bediening (Mustapha was wel ok, evenals het nederlandse meisje waarvan ik nu de naam kwijt ben)...
Op dinsdag 17 juni 2003 23:21 schreef Tjen het volgende:
Ik ga dit jaar ook naar alanya (18 juli vertrek ik voor 2 weken lang).
Had er eerst erg vveel zin in, maar nu ik een paar reacties van jullie heb gelezen toch wel wat minder.Uitgaan is voor mij niet nummer 1 maar toch zeer zeker wel belangrijk. Nu ik zo hoor dat het uitgaansleven niet al te best is, ben ik best wel teleurgesteld.:(
En daarna tot vroeg in de morgen feesten in 't Auditorium, een grote openlucht discotheek buiten de stad. Ontzettend lekkere muziek, zwembadje, coctails, etc etc! . Er rijden gratis bussen (heen en terug). Heen rijden ze af en aan, terug op vaste tijden. Bij de uitgang staan er echter ook veel taxi's en dolmus-busjes die je tegen zeer weinig geld weer "veilig" naar je hoteletje brengen!
Al met al gewoon een top vakantie gehad, dusseh: veel plezier! .
quote:Auditorium is the number one place to be!
Op woensdag 18 juni 2003 21:13 schreef Gerdo het volgende:
En daarna tot vroeg in de morgen feesten in 't Auditorium, een grote openlucht discotheek buiten de stad. Ontzettend lekkere muziek, zwembadje, coctails, etc etc!. Er rijden gratis bussen (heen en terug). Heen rijden ze af en aan, terug op vaste tijden. Bij de uitgang staan er echter ook veel taxi's en dolmus-busjes die je tegen zeer weinig geld weer "veilig" naar je hoteletje brengen!
Owja is er al wat meer bekend over de drank en etens prijzen kan ik ff kijken hoeveel geld ik mee moet nemen.
quote:Trance/House - RnB en populair muziek - het is maar net welk tent je binnen stapt. Eten en drank is voor een NL'er relatief goedkoop. Reken zelf maar dan maar uit
Op zondag 22 juni 2003 11:27 schreef Paladin82 het volgende:
Ik ga dit jaar ook richting Alanya, ben ook zeer beneiuwd hoe het gaat worden. Nu is mijn vraag wat voor muziek er gedraaid wordt in die disco's, want als ik cyprus van vorig jaar bekijk overheersde R&B en funky house bijde niet echt mijn muziek stijlen. Is dit in turkije anders of mag ik me op gaan maken voor een hoop schuddende billenOwja is er al wat meer bekend over de drank en etens prijzen kan ik ff kijken hoeveel geld ik mee moet nemen.
quote:Grrrr, jij was dus die gemenerik die mijn domeinnaam al ingepikt had
Op woensdag 8 januari 2003 18:41 schreef ruudboon het volgende:
Meer info over onze vakantie en info over alanya zal komen op www.alanya2003.tk (geef me ff een weekje)
Nu heb ik deze moeten nemen: www.Alanya-2003.tk
Maar site is wel leuk geworden, staat alleen nog niet zoveel op.
Maar dat komt nog wel
quote:Naja ik ben dus de cyprus prijzen gewend en ik ben geen extreme eter meestal een ontbijt en een avond eten en gewoon wat drank tijdens het uitgaan, maargoed als het voor een nl goedkoop is danne red ik het wel
Op zondag 22 juni 2003 17:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Trance/House - RnB en populair muziek - het is maar net welk tent je binnen stapt. Eten en drank is voor een NL'er relatief goedkoop. Reken zelf maar dan maar uit
(ik kan niet bepalen hoeveel jij op een dag eet omdat ik je eetgewontes niet ken)
quote:ik kan dit verhaal dik bevestigen !!!
Op woensdag 8 januari 2003 18:52 schreef OviivO het volgende:
**AUDITORIUM** zeker aan te raden!!! Openluchtdiscotheek, WERELDS, je gaat er heen met een cabriobus met DJ, eerst gewoon in alanya blijven en om een uur of 2 daarheen gaan met de bus zeker doen!!
en neem je zwembroek mee !!!
quote:Kijk hier heb ik wat aan *print* *print*! heb geen behoefte aan tientallen discotheken..je weet op een gegeven moment gewoon niet meer waar je het zoeken moet
Op donderdag 16 januari 2003 11:24 schreef Gerdo het volgende:[..]
* Gerdo meldt: helemaal met OviivO eens! Auditorium rocks major!
Tot een uurtje of 11 in de "easy going bar" van super-turk Alex (tegenover hotel Palmiye Beach, Kleopatra Strand) blijven en voor weinig geld half-om-half bacootjes naar binnen tikken, dan richting centrum (Robin Hood voor ontzettend lekkere zweedse/deense/finse dames, Murphy's voor de weinige maar dan ook gelijk erg knappe engelse vrouwen die in Alanya rondlopen, en James Dean voor een overvloed aan inlanders....) En dan, als aflsluiter van weer een avondje feesten om een uur of 2/half 3 richting Auditorium met de cabrio-bus en om 7 uur eens gaan kijken of je hotel nog bestaat! Heej, have fun in Alanya!!
Hoest kwa taal daaro eigenlijk? volgen ze je een beetje als je engels lult of snappen ze ondertussen ook nederlands?
quote:Ik denk dat een Engelsman jouw manier van Engels 'lullen' amper zou snappen
Op donderdag 26 juni 2003 22:39 schreef ReneVR6 het volgende:[..]
Kijk hier heb ik wat aan *print* *print*! heb geen behoefte aan tientallen discotheken..je weet op een gegeven moment gewoon niet meer waar je het zoeken moet
gewoon 1 goeie, wat barretjes om je in te drinken..en gaan met die banaan! meer heb ik niet nodig..ja, mooi strand, wat terrasjes en een hoop vrouwelijk schoon natuurlijk!
![]()
Jeepsafarietje lijkt me ook lachen..en wat jetskieen. 12 juli zit in in het vliegtuig wheeeeHoest kwa taal daaro eigenlijk? volgen ze je een beetje als je engels lult of snappen ze ondertussen ook nederlands?
quote:wat moet die pamukkale excursie inhouden..iemand die dit gedaan heeft? dit zat bij een reis in alanya bij suntrex.nl
Opmerkingen
Voorwaarden bij deze reis zijn:
Verblijf 6 nachten in Hotel Muratan en 1 nacht in Pamukkale.
De Pamukkale excursie is verplicht, wanneer u hieraan niet deelneemt komen er ter plaatse 50,- Euro p.p. aan extra kosten bij.
De kosten voor de excursie naar Pamukkale bedraagt 30 Euro p.p. Dit is inclusief entreegeld en 2 luches onderweg. (Dit bedrag dient ter plaatse aan de reisleiding bij de info coctail betaald te worden)
Wegens de lange transfers naar Pamukkale is deze reis is het niet mogelijk om deze reis met kinderen te boeken.
De dag dat de Pamukkale excursie zal plaatsvinden wordt doorgegeven tijdens de info coctail.
Tijdens de excursie dient u uw kamer te verlaten. Bagage kan eventueel geplaatst worden in een daarvoor bestemd depot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |