Die kans is/was aanwezig, ze hebben de laatste paar weken shows in de VS afgelast ... Stevie Nicks schijnt een longontsteking te hebben ...quote:
Druppel, emmer.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Vanwege 1 act je weekend ticket verkopen
Een van de weinige acts waar ik nog interesse in had.quote:
twitter:pinkpopfest twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 16:00:16De afgelopen jaren ontpopten @happytrillboy en @Leafssensei zich de atot vaandeldragers van de nieuwe generatie van de Nederlandse hiphop. Ze zullen - voor het eerst - samen op het podium verschijnen deze zomer, te beginnen op #Pinkpop 2019! #PP19 https://t.co/TWy6UzqlSR reageer retweet
Blijkbaar stonden ze beide los op het affiche, nu bij elkaar ofzo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
Was toch allang bekend dat ze er samen stonden?
al 70.000?? Dat lijkt me met weekend en dagkaarten opgeteld erg weinig. 20.000 voor zondag idem. Hoe moet ik deze aantallen interpreteren?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
* al 70.000 kaarten verkocht met nog 7 weken te gaan.
* 20.000 kaarten voor zondag verkocht.
dat was ik me ook net af aan het vragen, als je dat simpelweg deelt door 3 dan wordt het een soort van Sugababes editie que drukte. Hoeveel weekendkaarten zullen daarbij zitten? 15.000 ofzo?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
al 70.000?? Dat lijkt me met weekend en dagkaarten opgeteld erg weinig. 20.000 voor zondag idem. Hoe moet ik deze aantallen interpreteren?
Mwah kijk je hebt natuurlijk je weekendkaarten die je een keer telt en drie dagen publiek opleveren.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was ik me ook net af aan het vragen, als je dat simpelweg deelt door 3 dan wordt het een soort van Sugababes editie que drukte. Hoeveel weekendkaarten zullen daarbij zitten? 15.000 ofzo?
Dat zou voor een jubileumeditie behoorlijk matig zijn. Pinkpop moet toch minstens op 55k per dag zitten lijkt me.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:55 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mwah kijk je hebt natuurlijk je weekendkaarten die je een keer telt en drie dagen publiek opleveren.
Maar goed, we weten 20k voor zondag, dan blijft er 50k over voor weekend en de andere twee dagen, in het meest gunstig geval dus iets van 30k weekend en 2x 10k dag, zit je sowieso op 40k bezoekers per dag. Niet slecht, wel tegenvallend
Volgens festival leaks stonden er vorig jaar 70.000 per dag.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:55 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mwah kijk je hebt natuurlijk je weekendkaarten die je een keer telt en drie dagen publiek opleveren.
Maar goed, we weten 20k voor zondag, dan blijft er 50k over voor weekend en de andere twee dagen, in het meest gunstig geval dus iets van 30k weekend en 2x 10k dag, zit je sowieso op 40k bezoekers per dag. Niet slecht, wel tegenvallend
Bospop? Totaal niet. Alleen de zondag is daar heel sterk, rest niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:10 schreef KingRadler het volgende:
Jan is niet zo blij met deze editie.
Zelfs Bospop heeft een beter programma
Gewoon alle drie dagen gaan dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat er geen dagkaart camping is.
Ik zit nog steeds keihard te twijfelen om de zondag af te reizen. Maar dan wil Armin ook graag zien natuurlijk. Maar om dan snachts naar huis te rijden... pff echt geen zin in.
Is zo'n georganiseerde busreis geen optie? Kun je in ieder geval wat drinken en terugweg een uiltje knappen in de bus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat er geen dagkaart camping is.
Ik zit nog steeds keihard te twijfelen om de zondag af te reizen. Maar dan wil Armin ook graag zien natuurlijk. Maar om dan snachts naar huis te rijden... pff echt geen zin in.
Die rijden niet in het boer gat waar ik woonquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:42 schreef Niveath het volgende:
[..]
Is zo'n georganiseerde busreis geen optie? Kun je in ieder geval wat drinken en terugweg een uiltje knappen in de bus.
Geld !quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gewoon alle drie dagen gaan dusEn over een tijdje kun je die vast voor een schappelijke prijs kopen op Ticketswap.
Doorhalen in Heerlen.. geloof je het zelfquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:51 schreef Basp1 het volgende:
Als een echt bikkel een nachtje doorhalen in Heerlen en de eerste trein terug nemen.
Het junkentunneltje is er niet meer dus daar slapen lukt ook niet meer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Doorhalen in Heerlen.. geloof je het zelf?
lijkt me wel het proberen waard ja, al is het opzetten van zo een camping ook wel prijzig natuurlijk. Zeg dat er 1000 man zijn die zoiets doen, hebben ze 10.000 euro. Met huur terrein etc ben je ook wel veel kwijt. En dagjesmensen eten ook wel op het terrein en zijn smorgens weer weg, op de weekendcamping blijven er veel overdag hangen om daar nog vanalles uit te geven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar zonder grappen of grollen.. toch jammer dat daar niks aan te doen is. Vroeger hadden ze Camping D... zouden ze die niet voor zoiets beschikbaar kunnen stellen? Na een dag festivallen in de auto te stappen om 2 uur snachts vind ik als organisatie ook niet super verantwoord.
Vraag ¤ 10,00 voor een extra dag camping ticket en dan zou het prima zijn toch?
Ik had Tenacious D een stuk hoger verwacht wel.quote:
Bij tenacious D gaat het heel druk worden denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:18 schreef KingRadler het volgende:
Ik had Tenacious D + Rowwen Heze graag op Mainstage gezien
Hmms.. ik vind die zondag best interessant.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:57 schreef tdrone het volgende:
Ligt het aan mij of of ziet de line up er door deze timetable ineens een stuk beter uit?
Stevie Nicks is allang van haar longontsteking af -)quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:30 schreef KingRadler het volgende:
Even serieus als Fleetwood toch gaan afzeggen wegens ziekte.
Dan is Krezip de ideale vervanger.
De Staat heeft ook 2 dagen opgetreden omdat Ghost niet kwamen.
Had ik ook. Vooral de zondag is echt een volle dag.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:57 schreef tdrone het volgende:
Ligt het aan mij of of ziet de line up er door deze timetable ineens een stuk beter uit?
Dat is jammer, die wilde ik wel zienquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:14 schreef indiaantje89 het volgende:
En een annulering van First Aid Kit.
Vervanging volgt nog.
Dagkaarten voor maandag nog steeds de vraagprijs.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:41 schreef KingRadler het volgende:
Weekend kaarten zijn al flink gezakt op TicketSwap
182 Euro !
https://www.ticketswap.nl(...)6a8f26d5791e/1103743
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |