Dat hoeft van mij ook echt niet via NPO (dat is zelfs een beetje gek eigenlijk toch?). Als die het niet meer doen duikt er vast een andere dienst in dat gat. En van mij mag het prima via internet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vast wel.. misschien voor het laatst.Zou extreem jammer zijn in ieder geval.twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 05-06-2019 om 18:56:58NPO 1, 2 en 3 tot 20:00 uur reclamevrij, NPO 3 grotendeels regionaal gericht. Dat klinkt als heel slecht nieuws over de festivals die wij jullie graag willen laten zien op tv https://t.co/HxKtJEqVZ1 reageer retweet
Dat levert niks op volgens Atze. Je hebt er niks aan als enkel Limburgers die gaan bekijken, veel te duur om dat dan op poten te zetten. Al spreekt Atze natuurlijk ook wel een beetje voor eigen parochie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:27 schreef Niveath het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook echt niet via NPO (dat is zelfs een beetje gek eigenlijk toch?). Als die het niet meer doen duikt er vast een andere dienst in dat gat. En van mij mag het prima via internet.
Pinkpop kan ook prima regionaal via L1 zit ik nu te denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat het weer mee valtEn er zijn veel mensen die gewacht hebben op een laatste Ticketswapje want daar zijn niet zoveel tickets meer als een weekje terug.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
Hmm weet je hoe laat? Wil alvast bandje scoren kan ik morgen zo naar binnen. Ik slaap lekker thuis deze keer.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:45 schreef KingRadler het volgende:
de Camping gaat vandaag later open vanwege noodweer
Alsof Eddie Vedder zelf bedenkt in de AFAS te gaan staan, daar zit natuurlijk management en MOJO achter die zo gewoon met losse concerten meer kunnen cashen dan een festival-gage...quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
[..]
Leuk voor Mumford & Sons om te horen dit
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-nederland-a3962663
Aardig interview wel met Jan Smeets
Vanwege het verwachte noodweer gaan de campings op het Pinkpop-terrein een uurtje later open, namelijk om 19:00 uur.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hmm weet je hoe laat? Wil alvast bandje scoren kan ik morgen zo naar binnen. Ik slaap lekker thuis deze keer..
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 09:46 schreef KingRadler het volgende:
Wat is er toch die afkeer tegen Pinkpop van de artiesten of zelfs Mojo.
Ik vrees voor Pinkpop als Jan er niet meer is.
Jantje heeft al zo vaak uitgelegd dat zn invloed minimaal is. Dat blijkt ook, de afgelopen jaren heeft ie nogal vaak vergist met namen roepen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 09:46 schreef KingRadler het volgende:
Wat is er toch die afkeer tegen Pinkpop van de artiesten of zelfs Mojo.
Ik vrees voor Pinkpop als Jan er niet meer is.
Jan wordt gewoon door Mojo naar voren geschoven als woordvoerder, dat hij dat niet altijd even tactisch doet is juist ook wel een beetje de charme van hem. Jan heeft overigens twee beelden gekregen, een borstbeeld buiten het terrein van de gemeente en een volledig portret óp het terrein van de festivalorganisatie ter ere van 50 jaar Pinkpop.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:43 schreef lighted het volgende:
[..]
Jantje heeft al zo vaak uitgelegd dat zn invloed minimaal is. Dat blijkt ook, de afgelopen jaren heeft ie nogal vaak vergist met namen roepen.
omdat?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:07 schreef Cyanide- het volgende:
De enige manier waarop Pinkpop ooit wellicht weer een rol in Europa kan dan spelen is als Jan er niet meer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |