Wist jij maar wanneer je moest stoppen met je idiote virtuele bijbaantjequote:
moderator ben je niet voor even, moderator ben je voor het levenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wist jij maar wanneer je moest stoppen met je idiote virtuele bijbaantje
Een paar weken geleden wist hij het anders wel, kan niet lang meer duren en hopelijk blijft het dan zoquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wist jij maar wanneer je moest stoppen met je idiote virtuele bijbaantje
Zoek gewoon een extra hobby of een leuker gezin om tijd mee door te brengen en laat ons met rust.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
moderator ben je niet voor even, moderator ben je voor het leven
die memo had Remqo niet gekregenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
moderator ben je niet voor even, moderator ben je voor het leven
Er zijn ook andere leuke forums met betere doorgroeimogelijkheden, ik zou daar gaan kijken.quote:
Ga lekker zelf kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er zijn ook andere leuke forums met betere doorgroeimogelijkheden, ik zou daar gaan kijken.
Jij weet ook niet wat je wil he, je lijkt je moeder wel. Die wil ook elke keer weer van baan wisselen maar als ik dan voor de deur sta met 50 euro ben ik toch weer welkom.quote:
HAAAAAAAquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil he, je lijkt je moeder wel. Die wil ook elke keer weer van baan wisselen maar als ik dan voor de deur sta met 50 euro ben ik toch weer welkom.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |