quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie besluit alles daar denkt echt dat hij koning is.. ja is ook een koning snotkoning
Dus dat!quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Voor onzin. Had het dan gebruikt voor een sanitairhok oid.
zeven is heel wat anders dan zevenquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie zegt ook ZEUVEN....heb ik zo'n hekel aan, het is ZEVEN, mensen, gewoon zeven/7.
Je zegt toch ook niet - Ik ga even het meel zeuven.![]()
Dat klopt, maar je spreekt het wel beiden hetzelfde uit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
zeven is heel wat anders dan zeven
Gerrit is de laatste 2 dagen actiever dan in de voorafgaande 8 maanden. Denk dat hij bang is ook naar huis te moeten, als laatste van de musketiers.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:58 schreef DKUp het volgende:
Gerrit en Dylan zijn in ieder geval ook lekker bezig
Het kon nog aangepast worden, maar daar hadden ze geen zin in.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is helemaal niet waar. Dat is afgekeurd en moest weg.
Hij denkt wel dat hij de.koning is
Hij is echt niet goed hoor. En dan dat gebler erbij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Watzoujedoenmetpoeponderjeschoenwatzoujedoenmetpoeponderjeschoen, zingt Jessie
Hij gedraagt zich nog debieler dan de grootste debielquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Tjeesus, Jessie gedraagt zich als een echte Bokito, met z'n geschreeuw!
Dacht ook zoiets, daar komt de troon van Jessie. Het is te klein om met 15 mensen op te zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat!
Gaan ze goed hout gebruiken voor een plateau?
Maar ja, alpha mannetjes moeten natuurlijk wel altijd iets hoger dan de rest staan, zitten of liggen!
Het wordt een soort apenrots!
En anders valt hij buiten het groepje van uitverkorenen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit is de laatste 2 dagen actiever dan in de voorafgaande 8 maanden. Denk dat hij bang is ook naar huis te moeten, als laatste van de musketiers.
Hij gaat gelukkig nu weer wegquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik zap naar de andere streams en hoor Dave praten over uitkeringen.
ajb hoor.quote:
Hij is wel heel erg vanmorgen, je zou denken dat hij vergeten is medicijnen in te nemenquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij is echt niet goed hoor. En dan dat gebler erbij.![]()
*zap*
Of de verkeerde. Het is echt niet normaal.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg vanmorgen, je zou denken dat hij vergeten is medicijnen in te nemen
Ik denk vannacht z'n apneu-machientje op zuigen gezit ipv blazenquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg vanmorgen, je zou denken dat hij vergeten is medicijnen in te nemen
Ik geloof toch niet dat dit helemaal juist is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er moest wat extra versteviging onder komen, dan was de boomhut goed gekeurd.
Jessie besloot direct alles te slopen, onder het mom "ik ben beter dan Mike"
Liever eerst die wannabee bouwvakkers buiten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:13 schreef DKUp het volgende:
Sheil, Jensie, Myleentje en Tranny mogen er alle vier uit
In het begin kon ik nog wel om hem lachen , maar echt die mag nu ook op de bank , maar die moet echt niet meer gaan bouwen , wat een imbeciel is het aan het worden , dit hou je echt niet vol om hier naar te luisteren .quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich nog debieler dan de grootste debiel
Dat is wat Erik vertelde. Waarom zou dat niet juist zijn?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof toch niet dat dit helemaal juist is.
Dat klopt, ik ben niet geheel volledig. Maar de kern zit erin.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof toch niet dat dit helemaal juist is.
Het is exact zoals je voorspeld had, nu Tim weg is is de haat uit de Cos verdwenen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie is stront vervelend erg aanwezig.. is echt een narcist en maar praten tegen zich zelf of tegen een schroef![]()
![]()
![]()
ook in zijn eigen zin zeggen jessie ipv ik... vind zich zelf erg belangrijk de snotkoning
Hij verzamelt ook allemaal narcisten om zich heen: Gerrit, Merel, Adriaan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie is stront vervelend erg aanwezig.. is echt een narcist en maar praten tegen zich zelf of tegen een schroef![]()
![]()
![]()
ook in zijn eigen zin zeggen jessie ipv ik... vind zich zelf erg belangrijk de snotkoning
Waarom nou weer over haat? Jessie is strontvervelend aanwezig vanmorgen en dat mag toch gezegd worden of niet. Is het dan toch echt zo dat er niets negatiefs over Jessie gezegd mag worden?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is exact zoals je voorspeld had, nu Tim weg is is de haat uit de Cos verdwenen.
het lijken wel allemaal zenuwtikkem bij hem.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
Wat een rare constatering.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is exact zoals je voorspeld had, nu Tim weg is is de haat uit de Cos verdwenen.
Hear hear !quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom nou weer over haat? Jessie is strontvervelend aanwezig vanmorgen en dat mag toch gezegd worden of niet. Is het dan toch echt zo dat er niets negatiefs over Jessie gezegd mag worden?
Ga lekker over de streams praten ipv over Cossers.Misschien kan je iets leuks verslaan over Jessie.
Dwangmatig woorden zeggen, doet hij al veel langer, maar nu is het wel heel extreemquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef goldback het volgende:
[..]
het lijken wel allemaal zenuwtikkem bij hem.
daar was het niet goed meer voor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Voor onzin. Had het dan gebruikt voor een sanitairhok oid.
Is dit op de stream te zien?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs de Utopianen zeggen hetquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom nou weer over haat? Jessie is strontvervelend aanwezig vanmorgen en dat mag toch gezegd worden of niet. Is het dan toch echt zo dat er niets negatiefs over Jessie gezegd mag worden?
Ga lekker over de streams praten ipv over Cossers.Misschien kan je iets leuks verslaan over Jessie.
Jessie zingt, dus jij mag ook zingen hoor. Ik doe wel met je mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:26 schreef BloesBloes het volgende:
Kumbaya my lord, Kumbaya ..... Wat, niet de tijd ..Het is verdomme ook nooit goed hier
net als het gesnotterquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dwangmatig woorden zeggen, doet hij al veel langer, maar nu is het wel heel extreem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |