Koffieplanter is on suicide watch.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:56 schreef Caland het volgende:
Heeft Atleti eigenlijk een schot op doel gehad?
cc: @:koffieplanter
Hij zal het in stilte verwerken. Dat deed hij na de laatste flater van Atlético bij Betis ook.quote:
Dat valt wel mee. Ik maakte me geen illusies na de 2-0 drie weken geleden.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Hahahaha waar zijn nu al die haters van de vorige wedstrijd![]()
![]()
![]()
Die wedstrijd in Madrid was een total off day van Juve en een tactische blunder van Allegri.
Dit is wat Juventus is. Gewoon een klasse te goed voor Atletico, paar klasses beter.
Zeer terechte winnaar en Juve hoort tegen een Atletico gewoon door te gaan. Heeft het zichzelf te lastig gemaakt.
Vandaag was wel te zien dat Atletico normaal niets in te brengen heeft tegen een topclub als Juve.
Hopelijk blijft Allegri dit tactisch inzien dan is Juve echt topfavoriet voor de titel.
Jammer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik maakte me geen illusies na de 2-0 drie weken geleden.
Barcelona speelt morgen. Of vind je Catalonië geen Spanje?quote:
Hahahahahaha.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
En terecht. Als er eerlijk gefloten werd was het in de eerste wedstrijd 4-0 Atletico. Dit is gewoon bedrog.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik maakte me geen illusies na de 2-0 drie weken geleden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Met al je verhalen toen.
En nu zeker zogenaamd doen dat je geen illusies had......
Ik wacht bij de telefoon op je verontschuldig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Juve kreeg het op een haar na voor elkaar om een 0-3 nederlaag in Allianz om te draaien in Bernabéu. Geen haar op m'n hoofd die denkt dat het al voorbij is. Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.
Die gaan hem niet winnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:59 schreef marp0 het volgende:
[..]
Barcelona speelt morgen. Of vind je Catalonië geen Spanje?
Achteraf is het altijd makkelijker om te wijzen en te schreeuwen, hé.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht bij de telefoon op je verontschuldig.
Ik hoop wel dat een speler van Barcelona de trofee omhoog houdt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God van de intikkertjes en gratis penalties.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:01 schreef PzKpfw het volgende:
Ronaldo flikt het altijd weer op de bepalende momenten. Wat een god, simpelweg de allerbeste voetballer ooit.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat een speler van Barcelona de trofee omhoog houdt.Hopen mag altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
De allerbeste voetballer ooit speelt morgen pas.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:01 schreef PzKpfw het volgende:
Ronaldo flikt het altijd weer op de bepalende momenten. Wat een god, simpelweg de allerbeste voetballer ooit.
Waarom je Messi er nou weer bij moet halen begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:04 schreef VeX- het volgende:
[..]
God van de intikkertjes en gratis penalties.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijker om te wijzen en te schreeuwen, hé.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker omdat Juventus destijds te maken had met een Real Madrid zonder Ramos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |