Ken je er meer dan 1?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
Zosk is wel de zuurste aziaat die ik ooit heb ontmoet
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
De enige echte hit van Marco is natuurlijk deze.
Deze postquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij hoopt natuurlijk dat ik hap he
deze is beterquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
De enige echte hit van Marco is natuurlijk deze.
Als ik op scherp sta hap jij niet. Pas als ik er klaar mee ben durf je weer een grote bek te hebben. Gaat elke keer zo namelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij hoopt natuurlijk dat ik hap he
Tja zou best kunnenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als ik op scherp sta hap jij niet. Pas als ik er klaar mee ben durf je weer een grote bek te hebben. Gaat elke keer zo namelijk.
Nèèèèèèèèèèquote:
haha dat zegt een schaap ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nèèèèèèèèèè [ link | afbeelding ]
iets lukt hier nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nèèèèèèèèèè [ link | afbeelding ]
haha echt serieus haha wat toevallig en leuk en gevatquote:
Huh wat :Squote:
waarom verandert iedereen die blauw wordt opeens in een zure debiel?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haha echt serieus haha wat toevallig en leuk en gevat
eerste goede post van der mann hier zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom verandert iedereen die blauw wordt opeens in een zure debiel?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom verandert iedereen die blauw wordt opeens in een zure debiel?
Je bukt vanzelf al voorover dus ik hoef niks meer te doen helaas. Wel saai zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tja zou best kunnenhoud dat niet zo bij man
waar de fak ben jij mod vanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog steeds zo'n debiel als voordat ik BLAUW was vriend.
Houd je muis boven mijn Moderator-tag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |