Zal het Pausnicolaas zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind Goudenvis maar een saaie act hebben
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
Wie?quote:
Ik neuk hem in ze reet als ie niet op past !!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
zal waarschijnlijk eerder zo'n mongooltje ala plukdester zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die had wel wat meer variatie in zijn posts
liever in zijn oogkassen, dan kan hij niet meer inloggenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik neuk hem in ze reet als ie niet op past !!!!
dat is stompzinnig tochquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal waarschijnlijk eerder zo'n mongooltje ala plukdester zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
liever in zijn oogkassen, dan kan hij niet meer inloggen
Dacht eerst hey die lijkt op vjezze furquote:
nou, GEWELDIGquote:
lolquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je niks positiefs te melden hebt dan zeg je maar lekker niets
Nee maatquote:
Die jongen loopt al maandenlang te kankeren op me ondat ik vorig jaar ergens zei dat ik wel klaar was met zijn kliekje.. nou dat heb ik geloofd ook hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
Ook leuk om jou te zien kameraad.quote:
Oei gewaagde postquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die jongen loopt al maandenlang te kankeren op me ondat ik vorig jaar ergens zei dat ik wel klaar was met zijn kliekje.. nou dat heb ik geloofd ook hoor
Nou ja ben 't niet vaak met sjeffie eens maar lekker boeie ben je in de war met 't margriet forum ofzoquote:
Hoe bedoel je ook?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te zien kameraad.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou ja ben 't niet vaak met sjeffie eens maar lekker boeie ben je in de war met 't margriet forum ofzo
ik denk dat hij vooral boos op zichzelf is omdat hij niet genoeg zelfvertrouwen of creativiteit heeft om een eigen imago te creërenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die jongen loopt al maandenlang te kankeren op me ondat ik vorig jaar ergens zei dat ik wel klaar was met zijn kliekje.. nou dat heb ik geloofd ook hoor
Ach jongen toch, wil je erover praten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ironisch snap je hahaquote:
Ja er gaat weinig in dat koppie om heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat hij vooral boos op zichzelf is omdat hij niet genoeg zelfvertrouwen of creativiteit heeft om een eigen imago te creëren
Bazennummerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef wielrennerdt het volgende:
mensen die ik leef niet meer voor jou niet door hun speakers pompen
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef wielrennerdt het volgende:
Dank vent.quote:
Jij hoopt natuurlijk dat ik hap hequote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja er gaat weinig in dat koppie om heb ik het idee.
Bel 113!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef wielrennerdt het volgende:
Fien kon er ook wel wat vanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
Zosk is wel de zuurste aziaat die ik ooit heb ontmoet
dat doe je nu toch ook man JAAAAN JORRRISSSS FLAPPPOOORRRRR KOEEEKELLEEKUUUUUUUquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij hoopt natuurlijk dat ik hap he
Ken je er meer dan 1?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
Zosk is wel de zuurste aziaat die ik ooit heb ontmoet
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
De enige echte hit van Marco is natuurlijk deze.
Deze postquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
deze is beterquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
De enige echte hit van Marco is natuurlijk deze.
Als ik op scherp sta hap jij niet. Pas als ik er klaar mee ben durf je weer een grote bek te hebben. Gaat elke keer zo namelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tja zou best kunnenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als ik op scherp sta hap jij niet. Pas als ik er klaar mee ben durf je weer een grote bek te hebben. Gaat elke keer zo namelijk.
Nèèèèèèèèèèquote:
haha dat zegt een schaap ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nèèèèèèèèèè [ link | afbeelding ]
iets lukt hier nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nèèèèèèèèèè [ link | afbeelding ]
haha echt serieus haha wat toevallig en leuk en gevatquote:
Huh wat :Squote:
waarom verandert iedereen die blauw wordt opeens in een zure debiel?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haha echt serieus haha wat toevallig en leuk en gevat
eerste goede post van der mann hier zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom verandert iedereen die blauw wordt opeens in een zure debiel?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom verandert iedereen die blauw wordt opeens in een zure debiel?
Je bukt vanzelf al voorover dus ik hoef niks meer te doen helaas. Wel saai zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tja zou best kunnenhoud dat niet zo bij man
waar de fak ben jij mod vanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog steeds zo'n debiel als voordat ik BLAUW was vriend.
Houd je muis boven mijn Moderator-tag.quote:
gebeurt niets maatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Houd je muis boven mijn Moderator-tag.
Tja heb even geen zin in gezeik met een of andere pipo op internetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bukt vanzelf al voorover dus ik hoef niks meer te doen helaas. Wel saai zo.
Ja jezus dit vind ik echt ff kutquote:
Hier wel.quote:
zeg nou gewoon dan chefquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja jezus dit vind ik echt ff kut[..]
Hier wel.
ga maar lekker verder met je quick splash of hoe het ook heetquote:
Tot morgen danquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:03 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tja heb even geen zin in gezeik met een of andere pipo op internet
Jonge ik speel dat toch niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga maar lekker verder met je quick splash of hoe het ook heet
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga maar lekker verder met je quick splash of hoe het ook heet
DIG-genot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |