SPOILER: dagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.tirrenoadriatico.it/en/
Game On.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Attest voor schijterij?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:19 schreef Rudicio het volgende:
Sagan.
Echt ziek? Of schroeien met een attestje?
quote:Tom Dumoulin en zijn ploeggenoten bij Team Sunweb rijden vanmiddag de ploegentijdrit in Tirreno-Adriatico op een nieuwe tijdritfiets. Sponsor Cervélo presenteerde voorafgaand aan de Italiaanse rittenkoers de nieuwe Cervélo P5.
Het frame van de fiets is opnieuw ontworpen. Cervélo claimt dat de tijdritfiets – die enkel verkrijgbaar is in een versie met schijfremmen – 22 procent stijver is aan de balhoofdbuis en 26% stijver aan de bottom bracket.
“Cervélo is erin geslaagd om gewicht en aerodynamica perfect te combineren. Daarnaast heeft de fiets de stijfheid die je nodig hebt in de bochten”, vertelt Dumoulin, die de fiets testte in de windtunnel. “Toen ik de fiets toonde aan collega’s, kon ik zien dat zij jaloers waren.”
In een TTT heeft dat wel iets minder invloed omdat de starttijden wat dichter bij elkaar liggen, maar bij een wat bochtiger parcours kan het wel verschil maken tussen winst en plek 5 ja..quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gaat behoorlijk regenen vandaag.
Valt mee wat dat betreft.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In een TTT heeft dat wel iets minder invloed omdat de starttijden wat dichter bij elkaar liggen, maar bij een wat bochtiger parcours kan het wel verschil maken tussen winst en plek 5 ja..
twitter:thepuncheur twitterde op woensdag 13-03-2019 om 14:16:18What an idiot #TirrenoAdriatico https://t.co/omX1dPHTpO reageer retweet
Ah zo dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:thepuncheur twitterde op woensdag 13-03-2019 om 14:16:18What an idiot #TirrenoAdriatico https://t.co/omX1dPHTpO reageer retweet
![]()
![]()
Hopelijk is die voetganger niet zwaar gewond.
Hij was geen 100 meter van de koers.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
Iemand die ws geen flauw benul had dat er een koers aan de gang was. 100 meter verder van het parcours gaat het leven over heel andere dingen.
'Stoplicht buiten werking, laat ik maar gewoon lopen'quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij was geen 100 meter van de koers.
Links rechts kijken kennen ze niet in Italië?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Stoplicht buiten werking, laat ik maar gewoon lopen'
Rechts-links-rechts zelfs toch?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Links rechts kijken kennen ze niet in Italië?
Het is een zebra, hij heeft ook nietsvermoedend de handen op de rug.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Stoplicht buiten werking, laat ik maar gewoon lopen'
Geen echte zebra, dan was Karsten wel enthousiast geweestquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is een zebra, hij heeft ook nietsvermoedend de handen op de rug.
geen zebraquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is een zebra, hij heeft ook nietsvermoedend de handen op de rug.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen echte zebra, dan was Karsten wel enthousiast geweest
AG2R was vroeger altijd goed in ploegentijdritten toch?quote:
Heel ver verleden dan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
AG2R was vroeger altijd goed in ploegentijdritten toch?
Teringquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
Hopelijk is die voetganger niet zwaar gewond.
Toen hij zelf nog bij Tinkov reed hoorde je hem daar niet over idd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten heeft niet zoveel met figuren als Tinkov, ondanks het feit dat hij jarenlang flink veel geld heeft ontvangen van olijke Oleg.
Ja, is wel een jaar of 10 terug denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heel ver verleden dan.
Ik weet niet beter dan dat AG2R de laatste jaren vies slecht is in TTTs
Vorig jaar nog 17e in deze rit op 1.23 van BMC.
DDD de enige WT ploeg die ze achter zich hielden & verder nog Rusvelo, Wilier, ICA & Nippo Vini Olifantini
Nou en? Ik heb ook niets met mn baas ondanks dat ik geld van 'm ontvangquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten heeft niet zoveel met figuren als Tinkov, ondanks het feit dat hij jarenlang flink veel geld heeft ontvangen van olijke Oleg.
Gatto heeft wat plekken en Majka is hard gevallen. Beide wel gefinisht. Later meer nieuws.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:10 schreef skysherrif het volgende:
tering wat een crash
enig idee al hoe de schade is?
Ah dat ze iig de finish halen zou je denken dat d schade gelukkig niet enorm isquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gatto heeft wat plekken en Majka is hard gevallen. Beide wel gefinisht. Later meer nieuws.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dat ze iig de finish halen zou je denken dat d schade gelukkig niet enorm is
Het was Kiel Reijnen die zijn broertje verloor, niet Skuijnstwitter:Kielreijnen twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 18:26:52Last Sunday I lost my little brother. He leaves behind his wife & 2 yr old son. It is difficult for me to share this here, but I want the world to know how much I loved him. We have set up a fund to help his wife and son through this tough time https://t.co/jULxdXlSzE https://t.co/HsL9pRt47M reageer retweet
Die voetganger had verreweg de hardste klap. Vraag Vansummeren maar hoe dat af kan lopen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dat ze iig de finish halen zou je denken dat d schade gelukkig niet enorm is
Goede autocorrect foutquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Stennert komt al een paar jaar niet meer voorhuid.
Dan heb je tijdens t openingsweekend zeker náást de tv gekeken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Stennert komt al een paar jaar niet meer voorhuid.
Ook als je voorrang heb dien je rechts-links-rechts te kijken. En dan zie je ook pylonnen op weg dan weet je dat er wellicht iets aan de hand is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:29 schreef maan_man het volgende:
Die voetganger lag er niet lekker bij. Even gezocht en ik denk dat het hier gebeurd moet zijn: https://goo.gl/maps/8SojDd2gYm52. Natuurlijk heel slecht uitgekeken, maar de organisatie valt ook wel iets aan te rekenen als andere weggebruikers zo slecht worden gewaarschuwd.
Want feitelijk had die man gewoon voorrang.
Sunweb heeft speciaal voor vandaag nog Haga ingezet in plaats van Keven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vrees dat het geenwordt vandaag.
Kneus fietst er ook nog, en Stannard. Dus.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:31 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom fietst Puccio eigenlijk nog steeds bij Sky? Die kan er helemaal niks van
Klopt, handig is het allemaal niet wat de voetganger doet. Maar bepaalde maatregelen moet je nu eenmaal nemen voor de mensen die niet zo snugger zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook als je voorrang heb dien je rechts-links-rechts te kijken. En dan zie je ook pylonnen op weg dan weet je dat er wellicht iets aan de hand is.
Wij staan niet volledig achter Die Mannschaft.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sunweb heeft speciaal voor vandaag nog Haga ingezet in plaats van Keven.
Knees lijkt me een goede voor DDDquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kneus fietst er ook nog, en Stannard. Dus.
Je kunt moeilijk 20km hekken neerzetten. Al had agent daar die geanimeerd in gesprek was wel beter mogen uitkijken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Klopt, handig is het allemaal niet wat de voetganger doet. Maar bepaalde maatregelen moet je nu eenmaal nemen voor de mensen die niet zo snugger zijn.
Knees, Kiryienka, Leonardo Basso, allemaal renners voor DDD.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Knees lijkt me een goede voor DDD
Ik zie het zomaar gebeuren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Knees lijkt me een goede voor DDD
Karsten leest meequote:Op woensdag 13 maart 2019 15:24 schreef Momo... het volgende:
Het was Kiel Reijnen die zijn broertje verloor, niet Skuijnstwitter:Kielreijnen twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 18:26:52Last Sunday I lost my little brother. He leaves behind his wife & 2 yr old son. It is difficult for me to share this here, but I want the world to know how much I loved him. We have set up a fund to help his wife and son through this tough time https://t.co/jULxdXlSzE https://t.co/HsL9pRt47M reageer retweet
En hierna nog een jaar contract.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik gok dat Marzinskie er na 1 kilometer af ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |