geenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel fragen mach ik stellen eigenlijk?
Darf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel fragen mach ik stellen eigenlijk?
1) Leer mijn username eens spellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:44 schreef MCH het volgende:
[..]
O haha, zal Lotuss wel geleerd hebben tijdens een workshop afgelopen vrijdag voor de internationale vrouwendag
Stimmt. Danke schön!quote:
volgens mij heeft ie probleem met iedereen hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
1) Leer mijn username eens spellen.
2) Ik heb ongetwijfeld een uitgebreidere vocabulaire dan jij; zowel in het Nederlands als in het Engels.
3) Wat is jouw probleem met mij? Leg dat eens uit!
Happn?quote:
Mijn piemel is groter dan de jouwe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
2) Ik heb ongetwijfeld een uitgebreidere vocabulaire dan jij; zowel in het Nederlands als in het Engels.
Echt hequote:
Yeah I know, sorry... got suckered in. My bad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie probleem met iedereen hoor
Dat sowieso. Maar groter dan mijn voorbinddildo? Ik twijfel...quote:
Euhm je valt hem aan en krijgt een pesterig grapje terug en nu vies mad?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
oh myquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yeah I know, sorry... got suckered in. My bad.[..]
Dat sowieso. Maar groter dan mijn voorbinddildo? Ik twijfel...
Ik geloof echt niet dat je lelijk bent. Uitstraling is da bitch, jeweettoch!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt he
En niemand zegt iets!
Gewoon nog geen gesprek gehad
En ja ik ben lelijk, maar niet zo lelijk
Weinig mensen die wat te vertellen hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt he
En niemand zegt iets!
Gewoon nog geen gesprek gehad
En ja ik ben lelijk, maar niet zo lelijk
Ik ben echt zooooo viessssss mad.... echt, ik zou bijna mijn laptop kapot goo...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm je valt hem aan en krijgt een pesterig grapje terug en nu vies mad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |