Is het een tegoedbon voor Utopiaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schuimpjes gaan gokken, hebben ze weer 400 extra wat ze aan Utopia uit kunnen geven:D
Zucht... nee...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:18 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Even opgezocht het uiteindelijke lot gaat dus een halve munt kosten!
Nee, Jessie had het erover dat er nog een boel van die breek-muntjes liggen. Als men het entreebewijs inlevert krijgt men een half breek muntje. En daarvoor kunnen ze dan 1x de kluis proberen te kraken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:18 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Even opgezocht het uiteindelijke lot gaat dus een halve munt kosten!
claimeh die handelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:19 schreef formule het volgende:
Erik wil naar huis, hij wil volgens mij afgekeurd worden als inwoner van Utopia
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:21 schreef ndid het volgende:
[..]
Nee, Jessie had het erover dat er nog een boel van die breek-muntjes liggen. Als men het entreebewijs inlevert krijgt men een half breek muntje. En daarvoor kunnen ze dan 1x de kluis proberen te kraken.
Lijkt mij overigens een overbodige handeling, dat breek muntje. Omdat de kluis bij de entree komt te staan, anders zou er speciaal iemand voor de kluis moeten zijn en ze zijn al met zo weinig.
Heb hem al zonder muts of pet gezien in de Yurt een van de eerste dagenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we deze gast ooit zonder petje of muts gaan zien.
Staartje/knotje staat al beter dan dat losse pluishaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zonder neusringquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Merel zei net dat ze gingen wachten op Dave........ maar ja ze gaan al eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |