Ja dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
maar wel wat meer dan in een paar dudes die geld nodig hebben en daarvoor een paar interviews gedaan hebben.
Koop je er 10 tegelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk niet dat ik genoeg bij de AH aanschaf daarvoor.![]()
Kom er alleen voor witte kaas-blokjes.
Euhhhw nee doe maar nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En neerleggen en op die manier stapelen vind ik eng, want kans op olie door de complete koelkast.
Wat ben je ongeveer kwijt per week?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel hoog tijd om de boodschappen eens onder de loep te nemen, we blijken nogal wat naar de supermarkt te brengen.
Per maand zo'n 300.quote:
Wie haalt betaald/tquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Lastig voor mij is dat vent het meeste koopt/meeneemt, dus daar heb ik geen zicht op.
Zo klopt 'ie.quote:
Zolang de helft niet in de prullenbak beland is er niks aan de hand toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo klopt 'ie.
En is ook zo, maar ik ben al een aardige freeloader op 't moment, dus alles waarbij ik een beetje positief kan bijdragen, vind ik fijn.
Een beetje opletten kan sowieso geen kwaad ook.
Neuh, er wordt weinig weggegooid, maar bijvoorbeeld dingen in grotere porties maken en invriezen zou al een hoop schelen. Ook qua tijd, trouwens. Een zak/portie groente/saus/vegabrokken 's ochtends uit de vriezer trekken en alleen pasta/rijs/whatevs erbij maken is qua bereiding wel echt prettig. En beter qua porties uitmeten, want #nevernoteating.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zolang de helft niet in de prullenbak beland is er niks aan de hand toch?
Hier wordt in ieder geval weinig weggegooid.
Aaah op die manier! Ja zo doe ik het ook. Dubbele porties saus/groente maken en invriezen voor een meh-dagquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, er wordt weinig weggegooid, maar bijvoorbeeld dingen in grotere porties maken en invriezen zou al een hoop schelen. Ook qua tijd, trouwens. Een zak/portie groente/saus/vegabrokken 's ochtends uit de vriezer trekken en alleen pasta/rijs/whatevs erbij maken is qua bereiding wel echt prettig. En beter qua porties uitmeten, want #nevernoteating.
Ja, precies. Nu komt het erop neer dat ik bijna dagelijks nog wel iets moet halen, dat kost gewoon tijd. Helemaal omdat we beiden nogal vaak vroeg in de avond weer naar sport moeten, dus hoe minder moeite, hoe prettiger.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aaah op die manier! Ja zo doe ik het ook. Dubbele porties saus/groente maken en invriezen voor een meh-dag
Ja dat is irritant. En vaak kom je (lees; ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, precies. Nu komt het erop neer dat ik bijna dagelijks nog wel iets moet halen, dat kost gewoon tijd. Helemaal omdat we beiden nogal vaak vroeg in de avond weer naar sport moeten, dus hoe minder moeite, hoe prettiger.
Thank youquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:25 schreef LPFAN het volgende:
Als ik eens genoeg heb om een zegel te krijgen mag je het hebben natuurlijk :y
Nice! Mag je dan zelf bepalen welke recepten je wilt of is het een verrassing?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:27 schreef LPFAN het volgende:
Het lukt mij echt niet om niet elke dag boodschappen te doenweet nooit wat ik wil eten.
Ga wel een box HelloFresh uitproberen.
Je hebt een aantal recepten waar je uit mag kiezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nice! Mag je dan zelf bepalen welke recepten je wilt of is het een verrassing?
Dat dus. Het is te makkelijk om "even" wat te halen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:28 schreef Poes. het volgende:
Heb nu enorm veel supermarkten in de buurt, ideaal, maar niet voor m'n beurs
Bleh. Op vrijdag voelt dat altijd extra matig.quote:
Af en toe zwicht ik voor ananas. Verder is gelukkig veel met meloen van dat spul, dat mag ik toch niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:33 schreef Poes. het volgende:
Ik dus nietVooral voorgesneden ''vers'' fruit lokt altijd. En Beemsterkaasbroodjes
En de mango! Die kan ik zelf onmogelijk schillen/snijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Af en toe zwicht ik voor ananas. Verder is gelukkig veel met meloen van dat spul, dat mag ik toch niet.![]()
Brunchbroodjes zijn wel standaard in het weekend.
Ach, moet morgen ook werkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dus. Het is te makkelijk om "even" wat te halen.[..]
Bleh. Op vrijdag voelt dat altijd extra matig.
Ja, die staat ook op de nope-lijst hier.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
En de mango! Die kan ik zelf onmogelijk schillen/snijden.
Helaasch.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, moet morgen ook werken.
Collega op vakantie. Sja.
Mangoquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die staat ook op de nope-lijst hier.
Meeh.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:09 schreef Poes. het volgende:
Ik flipte net. Was toch geen goed idee om te gaan.
Maar ben er nog
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:09 schreef Poes. het volgende:
Maar ben er nog
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:09 schreef Poes. het volgende:
Maar ben er nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |