Maar in de klassiekers ook extreem matig so far. En hier in Parijs-Nice ook gewoon nooit in de eerste groep...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Cort richt zich dan ook niet altijd op de massasprint. Heb ik vorig jaar gemerkt toen die in mijn team zat.
Wie heeft Vital danquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die wildcard voor Arkéa wordt nog een probleem.
Dat ziek zijn dateert wel van de Algarve/week voor de Omloop. Hij was fit genoeg om het Belgische openingsweekend te rijden, maar was daarin niet goed en ik zie op dit moment niet echt verbetering bij hem.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dat komt dus wel weer goed. Vind hem wel een van de betere sprinters net na de absolute top. Zou zeggen dat dat Viviani, Gaviria, Groenewegen en misschien Ewan zijn.
Op papier, in de praktijk zie je ze nergens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eigenlijk in de breedte een betere ploeg dan Arkea.
Goed zo. Afrika is een verloren continent, draai dicht die geldkraan, weg die bootvluchtelingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al lang opgegeven.
Coquard, Viesjood, Gautier en Rolland.quote:
Vichot in de Tour, dat is altijd een groot succes ja inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Coquard, Viesjood, Gautier en Rolland.
Direct Energie heeft qua Tourploeg eigenlijk nog het minst te bieden wat mij betreft.
Demare Zie ik nog wel een semiklassieker winnen of MSR.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Bennett, Ewan, Jakobsen, Groenewegen, Gaviria en Viviani zijn de beste huidige sprinters. De generatie Demare, Kristoff, Hagen, Kittel, Degenkolb, Cav, Greipel kan er beter mee stoppen.
Calmejane, Terpstra, Bonifazio, Taaramae en Gaudin doen daar weinig voor onder.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Coquard, Viesjood, Gautier en Rolland.
Direct Energie heeft qua Tourploeg eigenlijk nog het minst te bieden wat mij betreft.
Ik zou Ackermann ook wel in dat rijtje durven zetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Bennett, Ewan, Jakobsen, Groenewegen, Gaviria en Viviani zijn de beste huidige sprinters. De generatie Demare, Kristoff, Hagen, Kittel, Degenkolb, Cav, Greipel kan er beter mee stoppen.
Viviani is qua leeftijd ook van de oudere generatie. Waarvan ik Démare (ook ziek geweest) en Kristoff (in de lastigere wedstrijden) nog niet afschrijf. Kittel ook als hij viesdik zou worden in plaats van extreem viesdik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Maar Demare is jonger dan Viviani en Bennett.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Excuus, die was ik vergeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik zou Ackermann ook wel in dat rijtje durven zetten.
Bauhaus ben je ook vergeten, en Walschijd, Arend.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Demare is jonger dan Viviani en Bennett.
Arend is op z'n 27e al weggepromoveerd tot wegkapitein. Dat moet een nieuw record zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bauhaus ben je ook vergeten, en Walschijd, Arend.
Nikias Vrolijker.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arend is op z'n 27e al weggepromoveerd tot wegkapitein. Dat moet een nieuw record zijn.
Hodorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Barbier, Van Asbroeck, Avila, Cimolai, Enger, Jensen, Minali, Sbaragli.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raim?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Barbier, Van Asbroeck, Avila, Cimolai, Enger, Jensen, Minali, Sbaragli.
Hier vergeet je bewust iemandquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo is Wim nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier vergeet je bewust iemand
Dat is een goed stel hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dennis van Winden negeren inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier vergeet je bewust iemand
Hofstetter, Jans, Samuel Dumoulin, Battaklien, Hofland, Wippert, Theuns, Van Genechtenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Boeckmans.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Hofstetter, Jans, Samuel Dumoulin, Battaklien, Hofland, Wippert, Theuns, Van Genechten
Binnenmonds gekotstquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Hofstetter, Jans, Samuel Dumoulin, Battaklien, Hofland, Wippert, Theuns, Van Genechten
ik vind die eerste wel een serieus talent. Mexicano is het met me eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Grijp u kans mensen.twitter:Bob_Hobelman twitterde op woensdag 13-03-2019 om 11:29:38Masterclass presenteren winnen van Tom, Dione, Henry, Herman, Gert, Jeroen, Rivkah of Sjoerd? Stuur een filmpje in en maak kans! #studiosport60jaar https://t.co/N4aFcLZLPC reageer retweet
Ik heb liever een masterclass interviewen van Han Kockquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
Grijp u kans mensen.twitter:Bob_Hobelman twitterde op woensdag 13-03-2019 om 11:29:38Masterclass presenteren winnen van Tom, Dione, Henry, Herman, Gert, Jeroen, Rivkah of Sjoerd? Stuur een filmpje in en maak kans! #studiosport60jaar https://t.co/N4aFcLZLPC reageer retweet
met als gastspreker Joep Schreuderquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:02 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Ik heb liever een masterclass interviewen van Han Kock
@johannes_vermeer, @Mani89quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mongo Veljanovski? Of Bert Maalderink?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
met als gastspreker Joep Schreuder
Bertgodquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mongo Veljanovski? Of Bert Maalderink?
twitter:maartje2210 twitterde op woensdag 13-03-2019 om 09:33:41@hendriksmj @NOSsport En dan die zure zure reacties eronder... pffffffffff..... reageer retweet
Tijn is ziedend.twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 13-03-2019 om 09:36:26@maartje2210 @NOSsport Tsja, sommige mensen dopen zichzelf elke ochtend eerst in een bad azijn alvorens ze aan de dag beginnen… reageer retweet
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer, @:mani89
#Eurosport25 #neverforgetDie jandoedels kunnen mij niks meer leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mongo Veljanovski? Of Bert Maalderink?
Tijntje de dorpspastoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:20 schreef wimderon het volgende:
twitter:maartje2210 twitterde op woensdag 13-03-2019 om 09:33:41@:hendriksmj @:NOSsport En dan die zure zure reacties eronder... pffffffffff..... reageer retweet
Tijn is ziedend.twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 13-03-2019 om 09:36:26@:maartje2210 @:NOSsport Tsja, sommige mensen dopen zichzelf elke ochtend eerst in een bad azijn alvorens ze aan de dag beginnen… reageer retweet
Die Gert werkt nog het meest op mijn zenuwen van allemaal. Maar ik kan er de vinger niet op leggen waaróm..quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat ze zelf nog niet inzien dat niveau van hun eigen presentatoren echt dieptriest zijn is nog het meest treurige.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer, @:mani89
#Eurosport25 #neverforgetDat is wel jammer, dat waren cowboytijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als Studio Sport slim is bellen ze Mani en mij als de nieuwe Herbert en Maarten. Wij hebben in onze kleine teen meer talent dan Joris van den Berg in zijn hele lichaam.
Rivkah wordt ook niet geremd door enige kennis van zaken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:31 schreef VoMy het volgende:
Wat zitten jullie nou te haten op Rivkah? En Herman doet het prima (bij Het Mes).
Interviewers en commentatoren zijn wel echt om te huilen en die zijn verantwoordelijk voor de inhoud...
Dat klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rivkah wordt ook niet geremd door enige kennis van zaken.
Ramt de NOS ook met tientallen in op een Marokkaan en zijn moeder?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Rivkah heb ik inderdaad nog nooit op enig talent danwel kennis van zaken kunnen betrappen.
Connecties in de familie hebben helpt. De NOS is net Urk.
Bij Studio Voetbal, nadat ie voor Marokko heeft gekozen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ramt de NOS ook met tientallen in op een Marokkaan en zijn moeder?
Als ik weer het gehakkel van Tom Egbers of zijn zoon Sjoerd moet doorstaan voel ik me tegen het eind van de uitzending in ieder geval flink murw gebeukt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ramt de NOS ook met tientallen in op een Marokkaan en zijn moeder?
Sjoerd van Ramshorst vooropquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bij Studio Voetbal, nadat ie voor Marokko heeft gekozen.
Uit vrije wil?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik weer het gehakkel van Tom Egbers of zijn zoon Sjoerd moet doorstaan voel ik me tegen het eind van de uitzending in ieder geval flink murw gebeukt.
Jij ook, maar daarom hoeven we je niet meteen op de tv te gooien.quote:
Er moet toch iemand de schijtlollige filmpjes aan elkaar praten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij ook, maar daarom hoeven we je niet meteen op de tv te gooien.
De elleboog van de week.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er moet toch iemand de schijtlollige filmpjes aan elkaar praten.
Ik zou DeeBee, Stijn en Heywoodu vragen. En de Rotscholier in de rol van Rellende_Thijs.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, dat waren cowboytijden.
En als Studio Sport slim is bellen ze Mani en mij als de nieuwe Herbert en Maarten. Wij hebben in onze kleine teen meer talent dan Joris van den Berg in zijn hele lichaam.
Volgens mij had ik destijds een motor met Robert Gesink verward dus voor NOS begrippen zou dat voor mij moeten spreken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou DeeBee, Stijn en Heywoodu vragen. En de Rotscholier in de rol van Rellende_Thijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |