Nu niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar kunnen daar ook marktkramen staan?
Ik moest daar zo om lachen wat een muts is dat zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
?? Sherry wil ook wel reisleidster worden, wonen in het buitenland en dan de mensen
ophalen van Schiphol??? Ik kan dit niet rijmen Sherr
Dat wordt een topvakantie dan....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Shelly wil graag stewardess zijn, maar ze zit al onder de tatoeages zo is ze gewoon
Reisleidster lijkt haar ook wel leuk
Ze noemen haar steeds een danseres maar ik zag alleen maar sport-dansgebeuren. Vind haar helemaal niet goed met dansen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Franny vind dansles geven niet leuk meer, nou daar komt straks voor honderden euro danskleding binnen die Tim heeft besteld voor haar.
naar dom en dommerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:42 schreef yaello het volgende:
Shelley over acteerlessen in Utopia, ze vindt het gek als dat op beeld komt.
Stewardess zijn kan al niet meer, ze zit onder de tattoo's. Reisleidster lijkt d'r wel tof, mensen naar hun hotel toe brengen en uitleggen wat er te zien en te doen is. Vloggen wilt ze graag buiten gaan doen, Merel heeft haar al les gegeven. Social influencer zijn lijkt haar ook tof, alleen heeft ze zich in Utopia niet zo goed op de kaart gezet denkt ze vanwege de brief van d'r nicht.
Waar luister ik in godsnaam naar
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
?? Sherry wil ook wel reisleidster worden, wonen in het buitenland en dan de mensen
ophalen van Schiphol??? Ik kan dit niet rijmen Sherr
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley wil reisleidster worden in het buitenland en dan mensen op SCHIPHOL ophalen en dan naar hun hotel brengen en dan zeggen wat daar allemaal is.
Moet echt denken aan Dumb en Dumberquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik moest daar zo om lachen wat een muts is dat zeg.
Depersonalisatie? 't Is wat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:34 schreef Dotteke het volgende:
Franny voelt zich soms heel raar, dat ze er niet meer is of zo.
ben je vast niet de enige hierinquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet echt denken aan Dumb en Dumber![]()
Lijkt te dissocierenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:34 schreef Dotteke het volgende:
Franny voelt zich soms heel raar, dat ze er niet meer is of zo.
Bipolair??quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Franny kan zichzelf onmisbaar maken door een dansschool te beginnen, zegt Shel
Franny weet niet echt waar haar interesse liggen
whahahahaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:44 schreef yaello het volgende:
Shelley heeft de strijd om Gerrit gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |