hier in groningen zijn ze zeldzaam maar op zich niks op tegen hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
d8 dat je het niet zo op zwarten had
lekker voor je
Ik denk dat Mono zich er best thuis zal voelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb daar werk sinds september en is op zich ideaal. alleen zo jammer van die plaats
snapjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he
Meestal rate ik m'n wiet van soow naar soooooooooow
van pauperhaus naar pauperstadquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk dat Mono zich er best thuis zal voelen.
Prachtig liedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zingen, vechten, huilen, bidden, lachen, werken en bewonderen
Is wel erg 2013 inderdaad. Overdaad aanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruikt jouw kliek ooit andere smilies
snel post broodquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WE HADDEN HET LIMIET AAN BLAUWEN AL BEREIKT
heyquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WE HADDEN HET LIMIET AAN BLAUWEN AL BEREIKT
Waarom zit dat brood met touwtjes vast?quote:
slecht gepaint denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zit dat brood met touwtjes vast?
Ziet er wel uit als een goed plakje brood.quote:
Amenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
wie heeft het over brood eten? ik heb het over brood posten
fucking noobs.
waarom denk je anders dat ie mod isquote:
lang leve de melkertbanenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
waarom denk je anders dat ie mod is
Als posts van niet werkende weggehaald moeten worden hier blijft er weinig overquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus die niet werkende nietszeggende post laat je wel staan
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als posts van niet werkende weggehaald moeten worden hier blijft er weinig over
@Amarantha Wat vind je hiervan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als posts van niet werkende weggehaald moeten worden hier blijft er weinig over
tis een onzichtbare boterhamquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iew lijkt net of er een haar in zit.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:48 schreef Chia het volgende:
Rookwaar met een specifiek smaakprofiel zorgt namelijk voor een zinnenstrelende ervaring. Zo heeft Candy Kush een zoete, bloemige suikerspin-smaak. Haar aroma is daarbij heerlijk om in te ademen en laat een rijke nasmaak achter. Candy Kush is vooral geschikt voor bij het dessert en niet alleen vanwege haar smaak; deze indica dominante cultivar creëert opbeurende sensaties, waarna ze je lichaam ontspant met een sussend, narcotisch effect.
De policy wordt hier niet besproken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien staat er ergens in de policy hoe je plaatjes moet posten
Nou ik heb mn werk gedelegeerdquote:
blauw blauw hemelsblauw, melkboer is die kat van jou?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk verdwijnen ze gauw
of hoe gaan die lyrics ook alweer
Hoezo weer?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
ga je nu weer doen alsof het alleen mijn schuld is
I’m blue dabe dee dabe daaquote:
Kitchen simulatorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef Cronometer het volgende:
Ik wil een PS halen. Zijn er spelletjes voor vrouwen?
Pink Dead Redemption misschien? HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef Cronometer het volgende:
Ik weet dat je een buitenlander bent, maar hier in Nederland mag je als vrouw gewoon spelen wat je wiltquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:46 schreef Cronometer het volgende:
Of een leuke was en strijk-Sim. Zal altijd wel wat zijn.quote:
Wil je niet zo stoken. Het is momenteel 11 graden en dat is warm zat.quote:
binnen of buiten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je niet zo stoken. Het is momenteel 11 graden en dat is warm zat.
ongekend hequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
MAG IEMAND TAGGEN EN JA ZEGGEN ZONDER ENIGE CONTEXT AL NIET MEER MAN WAT IS DIT MAN WAT IS ER AAN DE HAND MAN HOE KAN DIT MAN WAAR GAAT HET OVER MAN
Dat doet die ene bepaalde mod wel vaker hequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie allemaal ongesteld ofzo?
mijn post die niks van de policy breekt werd zonder enige uitleg verwijderd, dan word ik wel echt bloedje link jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie allemaal ongesteld ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |