Komt erg dichtbij zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg ik heb net ook cheetos gekocht wowowow
Jezus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:05 schreef Solotovski het volgende:
Zit hier met een zieke collega
Kan niet meer rijden, moet wachten op z'n wijf
Zal k gewoon zeggen ja kut man, maar wacht maar lekker in je auto de groeten
7 secondenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe lang precies? Kun je misschien iets duidelijker zijn?.
ja watquote:
Moet net aan lukkenquote:
vanaf volgende week Sekiro ragecompilatiesquote:
haha hij zei keukenkampioenquote:
ook zo'n irritante kopquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:21 schreef HPLC het volgende:
VBL / Ajax-directeuren Overmars en Van der Sar maanden bedreigd
die kerel lijkt wel wat op @:Kiid
Ik vind die kerel nou niet bepaald eng overkomen ofzo. Zou eerder in de lach schieten als zo iemand gaat bedreigen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:21 schreef HPLC het volgende:
VBL / Ajax-directeuren Overmars en Van der Sar maanden bedreigd
die kerel lijkt wel wat op @:Kiid
Dreigen kan ook anders. Misschien zei hij wel van: jullie betalen mij nu 3 miljoen of ik laat het bewijs zien dat jullie de UEFA hebben omgekocht vorige weekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind die kerel nou niet bepaald eng overkomen ofzo. Zou eerder in de lach schieten als zo iemand gaat bedreigen.
Ja lekker geloofwaardig Hansquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dreigen kan ook anders. Misschien zei hij wel van: jullie betalen mij nu 3 miljoen of ik laat het bewijs zien dat jullie de UEFA hebben omgekocht vorige week
Jij poept sws in je broekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind die kerel nou niet bepaald eng overkomen ofzo. Zou eerder in de lach schieten als zo iemand gaat bedreigen.
ben je weer ongesteldquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja lekker geloofwaardig Hans
echt hehquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:30 schreef Solotovski het volgende:
Maarre fok mobiel heeft wat goede updates gehad zie ik
Top man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |