Dat vroeg ik me ook net af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:58 schreef Already_in_use het volgende:
Waarom zou de kroeg eigenaar jou matsen?
Omdat hij z'n kleingeld daar dumpt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:58 schreef Already_in_use het volgende:
Waarom zou de kroeg eigenaar jou matsen?
Ja want anders moet hij het naar de bank brengen of blijft ie ermee leuren.quote:
Ga daar gewoon elke week een paar drankjes doen en betaal met kleingeld.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:51 schreef Jardis het volgende:
Ik heb eens per jaar erg veel kleingeld (honderden euro's).
Meestal ruil ik hem om bij kroeg eigenaar. Maar goed, hij matst mij ook niet vaak dus vroeg mij af of dit kleine geld ook geld waard is.
Andere vraag: waarom moet hij jouw matsen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:51 schreef Jardis het volgende:
Ik heb eens per jaar erg veel kleingeld (honderden euro's).
Meestal ruil ik hem om bij kroeg eigenaar. Maar goed, hij matst mij ook niet vaak dus vroeg mij af of dit kleine geld ook geld waard is.
Op marktplaats zag ik niets staan.
Wtf is dit? Belgisch ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:57 schreef Faux. het volgende:
Geloof ik betalen ondernemingen wel voor kleingeld bij banken, maar geloof ik is dat zo triviaal dat ze jou niet 50 eu extra gaan geven voor jouw kleingeld, TS.
Wat precies?quote:
Winkels zouden het slecht geregeld moeten hebben als ze zouden gaan springen als jij ze kleingeld komt brengenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:22 schreef Jardis het volgende:
Oke bedankt, niet echt dus.
Als diegene vraagt of je nog klein geld hebt omdat hij niet zoveel heeft, en je komt met ¤500+ aan kleingeld aan, mag je toch wel ietsje terug krijgen.
Ik dacht, miss staan winkels er wel om te springen. Niet echt dus.
Nee, Nederlands. Je koopt de service van kleingeld, en daar wil de bank ook iets aan verdienen.quote:
De muntjes hebben immers geen vleugeltjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Nederlands. Je koopt de service van kleingeld, en daar wil de bank ook iets aan verdienen.
Ja, 500+ krijg je terug.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:22 schreef Jardis het volgende:
Oke bedankt, niet echt dus.
Als diegene vraagt of je nog klein geld hebt omdat hij niet zoveel heeft, en je komt met ¤500+ aan kleingeld aan, mag je toch wel ietsje terug krijgen.
Ik dacht, miss staan winkels er wel om te springen. Niet echt dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |