Klopt, ze dm'de mij nog eens een tijd terug. Heel kort even mee gekletst.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze is hier nog weleens geweest vorig jaar
Ik alleen niels en wch.quote:
Laat ik even in het midden.quote:
Zou terecht zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zal wel niet lang duren met deze policy
Ze geniet van het leven nu denk ik, heb haar nog op FB volgens mijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, ze dm'de mij nog eens een tijd terug. Heel kort even mee gekletst.
dp ken ik niet echt goed, postte vooral in de avond. Maar ben nooit echt fan geweest van linkse nietsnutten.quote:
Klopt, ze zei toen volgens mij ook dat het veel beter ging zonder FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze geniet van het leven nu denk ik, heb haar nog op FB volgens mij
misschien binnenkort die act weer terug laten komenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kben nie eens groen dus troll is maar raar woort om mij te noemen
wat een dombo bende tog
NIET LEUK ALS IK DIE SMILIE GEBRUIK HE
RECHT IN JE KONT
Damn flashbacksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:51 schreef Zosk het volgende:
@:Garisson72 met zijn geweldige UI
[ afbeelding ]
Begrijpelijk wel iddquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, ze zei toen volgens mij ook dat het veel beter ging zonder FOK!suprise suprise. Ik gun het haar van harte
had haar dacht ik ook nog op FB maar doe al jaren niks meer met FB.
De inhoud is wel anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
ik was vroeger Rozevla[..]
misschien binnenkort die act weer terug laten komen
zo eens het maar netquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
DAT WAREN NOG IS TIJDEN HE VIEZE VARKEN HOERENZOON!!!!!
Waarvan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Flamarande het volgende:
Ik hoop dat we er nog lang van kunnen genieten
karvan cevitam dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |