Geen twijfel inderdaad je hebt gewoon prima gehandeld hoor.quote:
dus eigenlijk mag alles wat tussen iemand verwelkomen op FOK! en doodsverwensingen in ligt, maar die 2 dingen absoluut nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:10 schreef isax het volgende:
[..]
Zelfs mods waren er mee eens dat het niet kon.
deze manquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:12 schreef Goudenvis het volgende:
Nog 45 minuten en dan is @:wielrennerdt weer vrij![]()
Ik durf hier niet op te antwoorden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus eigenlijk mag alles wat tussen iemand verwelkomen op FOK! en doodsverwensingen in ligt, maar die 2 dingen absoluut niet
dat was hans niet haagsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef Trollscience het volgende:
beetje je eigen post verwijderen haags? ik zag het wel hihi
hee twollie jij leeft ook nog hierquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:19 schreef Trollscience het volgende:
beetje je eigen post verwijderen haags? ik zag het wel hihi
Ook net zo'n stumpiedumpquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef wielrennerdt het volgende:
Tevens mensen die mij en mijn bewezen track record in de KLB niet kennen
awwww 2016, so cutequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef wielrennerdt het volgende:
Tevens mensen die mij en mijn bewezen track record in de KLB niet kennen
Hey, heb je je haar ook geknipt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt
hoi trouwens lang niet meer gezien (:
Hoe gaat het? wat heb je al die tijd gedaan zonder FOK! ?quote:
gebruikt jouw kliek ooit andere smiliesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor 'n kutwoord maat![]()
stumpiedump![]()
_!!!
zeker manquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruikt jouw kliek ooit andere smilies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |