Cry Wolffquote:
als ze roepen “we verwachten dat we alles winnen dit jaar” zijn ze arrogant. hij tempert de verwachtingen wat. prima toch.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mega budget, drie keer zoveel mensen in dienst als meeste andere teams, slimste en duurste koppen die aan de auto's werken, mega faciliteiten om te kunnen testen, hebben alles in eigen hand zonder afhankelijk te zijn van derden .....en nog doen ze inderdaad de hele tijd huilie huilie hoe zwaar ze het wel niet hebben en hoe moeilijk het allemaal wel niet is.
Ze kunnen ook gewoon zeggen:quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:02 schreef manny het volgende:
[..]
als ze roepen “we verwachten dat we alles winnen dit jaar” zijn ze arrogant. hij tempert de verwachtingen wat. prima toch.
twitter:McLarenShadow twitterde op donderdag 14-03-2019 om 16:09:01Room for one more on the #AusGP grid? 😉😍#MCL34 x #McLarenShadow https://t.co/BjhHgfmS2o reageer retweet
Voor de allereerste vrije training van het jaar doe ik het meestal wel, verder niet neequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor Q en race doe ik dat ook wel maar VT gaat me iets te ver
dan is het misschien beter laat naar bed te gaan ipv vroeg op in dit geval, VT 2 pik ik wel wat van meequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de allereerste vrije training van het jaar doe ik het meestal wel, verder niet nee
Dit!quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de allereerste vrije training van het jaar doe ik het meestal wel, verder niet nee
Gewoon de gebruikelijke Hamilton marketing. Die moet en zal als een grote de boeken in, als hij wint ligt het aan Hamilton en als hij niet wint ligt het aan de auto.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:21 schreef DeeBee het volgende:
Erg vermoeiend dat Mercedes in alles doet alsof ze een grote underdog zijn dezer dagen... Dat ze misschien niet 100% zeker zijn van alles, ok, maar je bent titelverdediger... Treurig gedoe om de prestaties groter te laten lijken dan ze zijn, alsof HAM met een Toro Rosso kampioen is geworden al jaren zo klinkt het...
Zit er ook dik in dat het dat gaat worden ja, heb nog tig uur wintersport terug te kijken vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het misschien beter laat naar bed te gaan ipv vroeg op in dit geval, VT 2 pik ik wel wat van mee
Max eerste rijder dus. Wereldkampioen 2019 confirmedquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef Tinos85 het volgende:
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=medium
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1106021318896447494?s=20
En hier de bevestiging dat het Gasly is die met de gele T-cam zal rijden.
Ja godverdomme, het is hier al stil zat zonder jou op dat vroege tijdstip, je kijkt maarquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik ga niets zien van het openingsweekendKomend weekend naar Dublin voor een vrijgezellenfeest, toevallig met St. Patricksday
2:00 - 4:00, niets mis mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:45 schreef flipsen het volgende:
VT1 gaat me nog wel lukken (22:00 hier). VT2 sla ik over. VT3 en Q moet ik wel zien natuurlijk. De race, tja... dat gaat problematisch worden ben ik bang
Ik ben morgen vrij, en de Sky box neemt alles netjes op, dus kijk morgenochtend alles wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:45 schreef flipsen het volgende:
VT1 gaat me nog wel lukken (22:00 hier). VT2 sla ik over. VT3 en Q moet ik wel zien natuurlijk. De race, tja... dat gaat problematisch worden ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |