Als ze te lastig zijn, gaat er een luikje open en storten ze ter aarde, net als bij Paul.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een plateau voor mindervaliden ?
edit : ik open niet
ze hebben niet eens een invaliden toilet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:46 schreef ndid het volgende:
[..]
Oh....een rolstoelpodium voor bij de evenementen!
Staan ze lekker in het zicht, mag hopen dat er nog een afdakje boven komt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben niet eens een invaliden toilet.
En je zit er toch als rolstoelgebruiker niet op te wachten om op zo'n vierkantje te gaan zitten met je rolstoel. Kun je toch ook gewoon naast blijven met je stoel.
Hoezo we laten mensen zich nog ongemakkelijker voelen
Maar dat is mijn mening
Dit!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben niet eens een invaliden toilet.
En je zit er toch als rolstoelgebruiker niet op te wachten om op zo'n vierkantje te gaan zitten met je rolstoel. Kun je toch ook gewoon naast blijven met je stoel.
Hoezo we laten mensen zich nog ongemakkelijker voelen
Maar dat is mijn mening
Nu ga je te ver, het moet natuurlijk niet al teveel gaan kosten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Staan ze lekker in het zicht, mag hopen dat er nog een afdakje boven komt?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu ga je te ver, het moet natuurlijk niet al teveel gaan kosten.
Oeps, die dacht natuurlijk dat haar ex zonder pardon bij haar terug zou komen na Utopia.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef ndid het volgende:
Shelly heeft raar gedroomd, over haar ex. Ze weet niet goed wat ze er mee moet. Hij heeft nu een nieuwe vriendin...SL
Wist ze al eerder.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef ndid het volgende:
Shelly heeft raar gedroomd, over haar ex. Ze weet niet goed wat ze er mee moet. Hij heeft nu een nieuwe vriendin...SL
Onze BN er in spe!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Nou tut, je hebt Gerrit nog, onze showmaster.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef Crabapple het volgende:
Nu heb ik wel medelijden met Franny met haar fake BFF
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |