Ik ook niet met jou, wat een prachtige tijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil even melden dat ik geen problemen heb met VK
Ben er nog nooit geweest. Maar bedoelde de moderator genaamd Vanille Kwark.quote:
dat duurt nog wel evenquote:
En dan nog, ik care nergens om dat weet jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ook niet met jou, wat een prachtige tijden
Er heerst hier wel de trend dat de mensen die het hardst roepen dat ze niet caren, vaak het meest carenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan nog, ik care nergens om dat weet je
Ben alleen bang dat als ik hier post dat dat niet lang duurt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey je kan weer in KLB posten, welkom terug!!
Lijkt mij echt iemand die met zijn staart tussen de benen vertrekt nadat hij hoog van de toren heeft geblazenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Maar bedoelde de moderator genaamd Vanille Kwark.
Knock yourself outquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef isax het volgende:
[..]
Mag ik nog wel aan zijn lul zuigen ( en in zijn sperma stikken) of is dat ook verboden?
ik care dagelijksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er heerst hier wel de trend dat de mensen die het hardst roepen dat ze niet caren, vaak het meest caren![]()
Dus nou ja wat moet ik hier mee?
Doe wat je wilt, ik care niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er heerst hier wel de trend dat de mensen die het hardst roepen dat ze niet caren, vaak het meest caren![]()
sowquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt mij echt iemand die met zijn staart tussen de benen vertrekt nadat hij hoog van de toren heeft geblazen
hmm, goede vraagquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef isax het volgende:
[..]
Mag ik nog wel aan zijn lul zuigen ( en in zijn sperma stikken) of is dat ook verboden?
Zou dit niet pikken als ik 2NutZ wasquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haaahaaatjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nieuwe notes gepakt de afgelopen tijd. Zit nu op 199.
Ik vind dat echt een flutuserquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Benieuwd of vleermuisspin deze sc vandaag joined.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |